derek escribió: |
Y habrá.... - Solidaria de 10km todavía en ejecución para el mes de marzo y... .... una nueva prueba que os va a encantar pero de la que todavía no puedo hablar. ![]() Un saludo y feliz año a todos/as. |
Kurty escribió: | ||
Veña Derek, so queda animarse a facer unha media maratón, ven por Santiago ou ven polo Camiño de Santiago. ![]() ![]() |
mario.R escribió: |
Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre. Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS |
mario.R escribió: |
Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre. Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS |
CesGti escribió: | ||
si eso vai por min direi que tamen quedei encantado ca proba. mima,ahora resulta que non se pode comentar nada. |
derek escribió: | ||||
A ver, CesGti, claro que podes criticar o que che parezca mal, podes decir que che gustaría ter camiseta de recordo ou o que sexa, pero non se trata diso, se trata de que botar contas de ingresos sen información, supoñer que aportan cartos quen non os aportan e facer suposicións por unha camiseta pareceme moi forte; desculpa se fun moi agresivo na miña resposta que xa sabes que temos boa relación persoal, pero paseimno masl con esta proba porque pensei que non saía adiante e tiña unha promesa e un compromiso co Concello de facela; costoume noites de traballo e joderme as vacacións en parte, porque ata o 31 que non traballaba estiven alí as 10.30 horas ata as 13 h e as 15.30 h xa estaba alí outra vez. Por eso me fastidian eses comentarios e eu son así, digo o que penso. Fin do tema. Para min repito foi unha carreira fermosa que antes dela non poñía a man no lume de que fose a salir así. VBin moita ilusión na xente e teño moitos amigos que se van a enganchar ó deporte gracias a estas probas, como se engancharon moitos no CorreSan. Nada máis. A correr e a desfrutar das do ano que ven... e ogallá podamos contar contigo, ok? ![]() |