Foros ›
Autor
Mensaxe
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 18:47
Asunto:

khene escribió:
corroseguro escribió:
Khene: revisa el gato nick, pues parece que hace mala cara. Ríndose

¿Qué le pasa a mi avatar? Confuso Yo lo veo bien... aunque me encuentro un poco mareado Disimulando Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Ríndose Ríndose Ríndose
Pobre lindo gatitoooo....
Ríndose Ríndose Ríndose

Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 19:07
Asunto:

corroseguro escribió:
¡ cuidado con las sobremesas Khene ! Ríndose

Creo que en vez de revolver el café, metí la cucharilla en el monitor y revolví el avatar Ríndose Si es que estoy de un despistaooooo... Disimulando Ríndose Ríndose Ríndose

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 19:33
Asunto:

khene escribió:
corroseguro escribió:
¡ cuidado con las sobremesas Khene ! Ríndose

Creo que en vez de revolver el café, metí la cucharilla en el monitor y revolví el avatar Ríndose Si es que estoy de un despistaooooo... Disimulando Ríndose Ríndose Ríndose

Non será que a noite te confunde Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Por certo, e ainda que non quede nada orixinal... ¡¡¡Benvidos ó foro, jorgeraul y Arenesco !!!. Sinto escribir en galego, pero é unha costume que teño moi arraigada por cuestións de traballo e cóstame cambiar... un que é así de revirado Avergoñado Avergoñado ... ou de chulito, que xa non sei eu... Molón Molón
jorgeraul

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 22:37
Asunto:

Gracias por habernos recibido al Contramaestre Arenesco y ami,,,,os dire que tengo muchos deseos de correr alguna prueba por esas tierras tan bonitas,quedo a vuestra disposicion para que me obsequies con una carrerina,para asi disfrutar con vostros una tapina de pulpo con una tazina de ribeiro,os saluda desde la cuna polesa j.raul Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos