XelaBlan escribió: |
Recuerdo que el día anterior la mayoría de los participantes fanfarroneaba con frases del tipo de " A mí si mañana me gana una de esas chicas, me los corto..." Machismos impropios, pero propios de una época, una educación y una forma de pensar que, afortunadamente, ya pasó a mejor vida. |
lentoperosejuro escribió: |
Gracias XelaBlan, por recordarnos cousas que algún foreiro non viviu, ou ¿sigue a ser o mesmo?.Sempre é un placer moi instructivo leerte.Realmente a cousa cambio moito.A noticia de Alex, levoume a Residencia Universitaria de entonces, donde os rapaces facíamos os nosos trotes polo Monte da Condesa, e as nosas series na pista de ceniza, vixiados pola atenta mirada do entrenador (No meu caso Mariano), e víamos con admiración devorar km. a un tipiño que leía revistas portuguesas de atletismo(daquela a anos luz de nós), calzaba, (se mal non recordo, porque aquí se me mezclan os recordos) unhas das primeiras Kahru ( ou Le coq Sportif) que eu vin, e que se dedicaba a Maratón Os rapaces, eramos vistos como xente rara, salvo en reducidos círculos, ¡¡¡pois imaxinádevos as mulleres!!!. Eu recordo que a miña prima competía en vallas, pero para ir entrenar tiña que baixar e subir conmigo ,e eso que somos da mesma idade, senon non a deixaban ir a entrenar. ( O macho protector). Se naquela época vemos a algunha muller tal como corren agora ( que hasta se lles enfría a barriga e todo ) o día seguinte a hora do entrenamento tiña as gradas cheas de rapaces...seguro. ¡¡¡Dios,qué maiores imos!!! (Esto máis que unha intervención miña parece de corroseguro) |