Foros ›
6 DE MAYO MEDIA MARATON DE VILLAGARCIA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
grissom

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/07
0 Carreiras
31 Mensaxes
Las Vegas
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 20:18
Asunto:

Ritmo aproximado para que no te doblen: 4'25"/km
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 20:20
Asunto:

Muchas gracias Opaahi por la foto!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 20:20
Asunto:

Está claro que a mí me van a doblar Avergoñado . Tendré que apurarme mucho para ver la llegada Ríndose Ríndose (ni de coña, la veo Ríndose Ríndose )

supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 20:26
Asunto:

Grisssom....me doblarán segurisisisisisismo Ríndose , pero mirando el lado positivo..."os veré vuestras caritas" y...prometo saludar y animar!!!!

Opaahi: graciñas por la foto.

Tamariz

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/07
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 20:28
Asunto:

Opaahi escribió:
Esta es la foto de la que os hablaba: Circuito de la media de Vilagarcía de 2006.

es.pg.photos.yahoo.com...mp;.src=ph

Un saludo.

Entón é ó revés do que puxo Banderas
Na foto, o percorrido é desde a avenida da marina, xira cara ó porto comercial e dende alí vai cara ó sur a Vilaxoan (e certamente, a vista non é nada boa).
Eu ó día antes estou de boda. Se sobrevivo paso a animar.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 20:56
Asunto:

grissom escribió:
No me he molestado en hacer los cálculos, pero algo me dice que esto no está bien: El año pasado me doblaron, y a varios foreros conocidos que iban algo más rápidos que yo (y charlando y pasándoselo bomba Demo sorrindo ), creo que no (insisto en lo de "creo"). Y esos foreros corrieron a 5'00/km. Revisa esos cálculos por si acaso, Khene.

También puede ser que yo esté equivocado. Es tan fácil como hacer el cálculo. En otro momento...
grissom

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/07
0 Carreiras
31 Mensaxes
Las Vegas
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 21:05
Asunto:

Revisados los datos, tienes razón Opaahí.

Para que no te doblen, debes dar dos vueltas antes que los que van en cabeza hayan dado 3. Suponiendo que el primero tarde 1h07' (tiempo de Elías en la Vig-Bay y en la media de Vilagarcía 2006), sale 67'/14km=4.78'/km. Por lo tanto, el ritmo mínimo para que no te doblen es 4'45"/km. No son tan rápidos como yo había estimado.

Última edición por grissom o Mér, 25 Abr 2007, 21:09; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 21:06
Asunto:

supercoco escribió:
Boa tarde Banderas, como sabes, non teño experiencia, pero a Universitaria de Vigo 10km (...)..ó final fixen Avergoñado 51'15" Avergoñado ....sen comentarios, please....), supoño que en Vilagarcía non sucederá isto de tanto zig zag....vaaaaaaaale xa me calo!!!

Pois eu fixen 47'55'' e paseino en grande saudando xente... non hai como coñecer foreiros e foreiras para pasalo ben neste tipo de carreiras... e iso que nesta non era posible que nos doblaran... case mellor. Avergoñado Avergoñado

Na descripción do percorrido sinto o erro. Falei de oído... na Vig Bay pregunteille a alguén do foro e me comentaran que tiraba cara ó norte... está claro que non sempre é convinte fiarse dos recordos da xente Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Por certo Urko, sí son Banderas (os mércores pola tarde sí que podo escribir)... e incluso ás veces algo (pouco) polas mañans. En calquera caso mañan pola mañan "rien de rien" que teño un compromiso moi serio ¿nonsí Morangui?... por certo ¿cómo vai o traballo ese das plantas? ¿páxina 343? Guiño Guiño

Para rematar, gracias Opaahi. ¿Qué sería de nós sen ti en tantas ocasións? ¿Estarás para facer esta Media? ¿Ainda non estás para tanto "tute"?
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 21:56
Asunto:

Gracias Opaahi por la foto , espero verte de corto en villagarcia , un saludo y animo.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 22:16
Asunto:

banderas escribió:
En calquera caso mañan pola mañan "rien de rien" que teño un compromiso moi serio ¿nonsí Morangui?... por certo ¿cómo vai o traballo ese das plantas? ¿páxina 343? Guiño Guiño

Ríndose Ríndose Sí, sí... Guiño
Ojalá fuera por la 343, ¡¡significaría que ya terminé!! Moi feliz
Tengo los ojitos con forma de pantalla de ordenador... Triste

boa noite

Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 8:58
Asunto:

grissom escribió:

Genial, si todo va bien, me cogeran en los últimos kms... A ver si puedo ver el final. Moi feliz

Por cierto, ya me confirmaron la inscripción. Por cierto, me pidieron el DNI, yo también me olvidé de ponerlo. ..Aunque puse el chip. Sorriso
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:00
Asunto:

Bueno, ahora que van más lentos...
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:08
Asunto:

Hola perdonar que no haya escrito antes. No os preocupeis lo más minimo por la media de Vilagarcia, es llana. Tiene una pequeña subida que no llega a los 100 metros. Esta subida esta un poco despues de los depositos de Ferrazo, casi ni yo la considero cuesta. El unico problema que podeis tener es que sea un día de viento pero aún así si os perjudica en un sentido os va a beneficiar a la vuelta. El tema de que sean tres vueltas desde mi punto de vista es positivo, sobre todo para los acompañantes que te pueden ver varias veces. Yo no podre ir a correrla ya que tengo una comunión en Madrid el día anterior.
Bueno, mucha suerte a todos y ya la teneis acabada.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:10
Asunto:

Si los acompañantes se ponen en mitad del recorrido, te ven pasar ¡6 veces! Abraiado

PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 9:14
Asunto:

Hooola!!
PUes yo sigo con la idea de estar en Vilagarcía, a ver qué sale Disimulando Disimulando .
Lo de tres vueltas al circuito....la verdad es que no me hace demasiada gracia, porque me temo que en la segunda ya esté hasta las narices de correr y se me pase por la cabeza, y más de una vez, parar y verla en "estático" Ríndose Ríndose . Pero bueno...habrá que reservar unas horitas los días previos para la preparación psicológica Ríndose Ríndose

Bueno, pues eso..qeu allí estaré...y que ya tengo ganas de volver a veros a tod@s.

Bicos:
Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos