| guti290971 escribió: |
| Pois eu cada vez paso mais de tecnoloxias. O gps nun caixón , a banda toracica idem. Con respecto as zapas : en asfalto vibram fivefingers e no monte inov 8. E son moito mais feliz asi.. |
| Cita: |
| Importante, a partir dos 800km toca cambialas. |
| unaluzazul escribió: |
Pero lo que me preocupa es que si meto 150 pavos en unas superamortiguadasdelamuerte... no me convertiré en víctima, quizás para siempre (o al menos mientras duren), del yugo de las multinacionales de material deportivo que en el fondo, lo que buscan, es sangrarte para mayor g. |
alma cándida, "sangrarte" búscano todos os que venden algo. Neste aspecto queda tranquilo, que capitalistas son todos | smsamp escribió: |
| Eu opino que os neandertais corrían descalzos porque non tiñan opcións....... |
. Xa sei que un foro de internet non é o lugar para longas digresións, pero tampouco nos vaiamos ao outro extremo.| smsamp escribió: |
E si non eres moi pesado (menos 70kg) non fai falta que compres as máis caras. Importante, a partir dos 800km toca cambialas. . |
Este consello aínda me parece peor.| mosquera9599 escribió: |
Las zapatillas, bajo mi punto de vista, tienen que ser buenas, mejor dicho, muy buenas, sobre todo para los que estamos empezando a correr y somos gente pesada (en el buen sentido de la palabra, claro). Yo tengo las kayano 18, y dos cumulus 14, y tengo pensado comprarme las nimbus 15, y otras kayano 19. En mi opinión, las zapatillas son un 95% en el running |
| XoseM escribió: |
Ti le un pouco o por qué de usar un calzado ou outro e toma decisións de forma consciente, non deixándote levar por modas (sexan as que sexan). ] |