josespec escribió: |
a min o archivo das calsificacións na web da empresa cronometradora saeme en branco, a vos pasavos? |
romaris escribió: |
Se corresponde el circuito de bici que hemos hecho hoy con el que aparece en el enlace de nortsport???? Yo creo que no se parece en mucho, pero bueno... Mi segunda y última participación seguro. Entiendo y respeto que pongan un circuito peligroso, pero yo no me juego romperme una pierna. Lo pasé peor que el año pasado que ya es decir. No se lo recomiendo a nadie que no sea experto en terrenos donde no hay donde posar el pie salvo en un rio de medio metro de profundidad. |
sanvictor73 escribió: | ||
Gracias tamén polas críticas, as positivas dannos ánimos para seguir facendo este evento ano tras ano e as negativas axúdannos a mellorar moitos aspectos nos que fallamos. Contestando a esta crítica en concreto podo asegurarche que o circuíto que fixeches correspóndese exactamente co que aparece no regulamento da proba. Dígocho con coñecemento de causa porque o fun medir e grabar en gps personalmente. Acepto a túa opinión de que o circuíto che puido resultar complicado a ti pero non a de que sexa un circuíto difícil. Tes que ter en conta que esta proba é un duatlón cros, polo tanto é normal que haxa camiños enlamados e máis co tempo que nos tocou este mes. O dito, moitas gracias por participar ano tras ano. E coma sempre, en futuras edicións tentaremos mellorar. |
romaris escribió: | ||||
Sen ánimo de polemizar nin nada, estou seguro de que grabaches ben o recorrido no gps, pero no reglamento que pon a empresa cronometradora o circuito non se corresponde, pódelo comprobar no enlace seguinte. www.nortsport.es/index...amp;id=141 Seguramente me tiña que haber fixado no que puxéchedes na web do concello e ese foi o meu fallo. Un saudo |