Foros ›
[DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 23:40
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Parabens a organizacion, molleime moito pero estivo moi ben a carreira. De perigoso o circuito non tiña nada, mais ben faciliño pero se agradecia co tempo que fixo e iso non depende da organizacion.
Saudos
Deivid

Montañés
Montañés
30/05/11
5 Carreiras
71 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 23:46
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Eu participei por primeira vez nun duatlon e quedei encantado ca proba. Non tiña experiencia neste tipo de percorridos pero gustoume bastante e non tiven sensación de que fora perigosa. A veces tiven que botar un pe o chan pero era totalmente ciclable. Felicitar a organizacion dende o primeiro o ultimo incluido o colacao que viña que nin diola! Eu penso repetir pero eso si, se pode ser que non choiva e unha pouca mais de calorciña por favor. Non se pode pedir mais por eses cartos! Noraboa!
Oscarito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 23:57
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Únome ó sentir xeral pa felicitar a órganización, por 5€ non se pode pedir nada, e eles superáronse. Deberíades facer o circuito de du-cross galego, xa veríades si te tratan tan ben e son tan amables, ou se os percorridos son tan asequibles... xD

É cross, quen queira rodar sin baches que busque outra modalidade. A organización non ten culpa da merda de día que fixo. Con todo, estiveron á chuvia parados coma nós.

Un saludo e espero repetir eu mais os meus compañeiros que fomos este ano.
olivierft

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 6:15
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Organización un 10.
el circuito de bici accesible, divertido y por suerte sin subidas ni bajadas pronunciadas.
Peligroso no creo, no me entere de ningun incidente, y son bsstante habituales.
Mucho frio, la salida tarde es lo unico que no me gusto.
Espero repetir y gracias,
un saludo
olivierft

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 6:16
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Gracias por las fotos
olivierft

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 6:16
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Gracias por las fotos
olivierft

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 6:23
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Gracias por las fotos
josespec

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/13
4 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 12:57
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

a min o archivo das calsificacións na web da empresa cronometradora saeme en branco, a vos pasavos?
Tergio

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/14
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 13:04
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Boas! O meu primeiro duatlón e paseino xenial. Sufrín o insufrible pero eso faime saborealo aínda máis.
Da parte de pé non opino porque normalmente sólo fago btt, pero o circuito, pareceume do máis faciliño que te podes atopar para bicicleta de montaña (se algún fixeches a ruta de Outes do pasado decembro, saberedes do que falo), e todo o que sexa auga e lama sempre é benvido. Éche a alma do cross.

Sobresaínte para todos, pero matrícula de honor para a señora do colacao, voulle ter que mandar un presente porque a min doume a vida. Moi feliz
Axfisiado

Novo foreiro
Novo foreiro
13/07/11
0 Carreiras
18 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 14:18
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

josespec escribió:
a min o archivo das calsificacións na web da empresa cronometradora saeme en branco, a vos pasavos?

Ya estan disponibles los resultados:

Resultados
cerqeda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/06/13
1 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 19:13
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Terceira participación e cada vez mellor organizado.
As choivas fixeron que algún tramo na bici fose difícil para min pero como ben di algún foreiro moito maís fácil que un duatlón cross dos federados que eso si que me puxo medo (de feito soio fixen un e non volvín a participar).
Medo de caer si tuven (de feito fixeno :), pero non o considero peligroso e eso que son un paquete técnicamente.
Para min xa é unha cita ineludible, gracias a o concello, a Victor Santos, a os de protección civil, e resto de colaboradores que pasaron frio nos cruces e nos axudaron toda a mañan.

A ver si un día teremos un duatlón de carretera na nosa zona.
saudos a todos.
sanvictor73

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 23:04
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

romaris escribió:
Se corresponde el circuito de bici que hemos hecho hoy con el que aparece en el enlace de nortsport????


Yo creo que no se parece en mucho, pero bueno...

Mi segunda y última participación seguro. Entiendo y respeto que pongan un circuito peligroso, pero yo no me juego romperme una pierna.

Lo pasé peor que el año pasado que ya es decir.

No se lo recomiendo a nadie que no sea experto en terrenos donde no hay donde posar el pie salvo en un rio de medio metro de profundidad.
Ola a todos e moitas gracias por participar.
Gracias tamén polas críticas, as positivas dannos ánimos para seguir facendo este evento ano tras ano e as negativas axúdannos a mellorar moitos aspectos nos que fallamos.
Contestando a esta crítica en concreto podo asegurarche que o circuíto que fixeches correspóndese exactamente co que aparece no regulamento da proba. Dígocho con coñecemento de causa porque o fun medir e grabar en gps personalmente.
Acepto a túa opinión de que o circuíto che puido resultar complicado a ti pero non a de que sexa un circuíto difícil. Tes que ter en conta que esta proba é un duatlón cros, polo tanto é normal que haxa camiños enlamados e máis co tempo que nos tocou este mes.
O dito, moitas gracias por participar ano tras ano. E coma sempre, en futuras edicións tentaremos mellorar.
suso_

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/11
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 23:51
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Parabéns a todos, primeiro as mulleres do colacao, que con moi bo xesto sempre nos atenderon, como todos os demais, Victor, concello, prote, municipais.....
O circuito do mellor, e a parte da btt, dura, dificil, pero non perigosa, eu non entendo a crtica.
Mellorable, unha mangueira máis para as bicis, por que co día que facía conxelabaste esperando.
Grazas polas fotos.
Eu o ano que ben repito.
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 23:53
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

sanvictor73 escribió:
romaris escribió:
Se corresponde el circuito de bici que hemos hecho hoy con el que aparece en el enlace de nortsport????


Yo creo que no se parece en mucho, pero bueno...

Mi segunda y última participación seguro. Entiendo y respeto que pongan un circuito peligroso, pero yo no me juego romperme una pierna.

Lo pasé peor que el año pasado que ya es decir.

No se lo recomiendo a nadie que no sea experto en terrenos donde no hay donde posar el pie salvo en un rio de medio metro de profundidad.
Ola a todos e moitas gracias por participar.
Gracias tamén polas críticas, as positivas dannos ánimos para seguir facendo este evento ano tras ano e as negativas axúdannos a mellorar moitos aspectos nos que fallamos.
Contestando a esta crítica en concreto podo asegurarche que o circuíto que fixeches correspóndese exactamente co que aparece no regulamento da proba. Dígocho con coñecemento de causa porque o fun medir e grabar en gps personalmente.
Acepto a túa opinión de que o circuíto che puido resultar complicado a ti pero non a de que sexa un circuíto difícil. Tes que ter en conta que esta proba é un duatlón cros, polo tanto é normal que haxa camiños enlamados e máis co tempo que nos tocou este mes.
O dito, moitas gracias por participar ano tras ano. E coma sempre, en futuras edicións tentaremos mellorar.

Sen ánimo de polemizar nin nada, estou seguro de que grabaches ben o recorrido no gps, pero no reglamento que pon a empresa cronometradora o circuito non se corresponde, pódelo comprobar no enlace seguinte.

www.nortsport.es/index...amp;id=141

Seguramente me tiña que haber fixado no que puxéchedes na web do concello e ese foi o meu fallo.

Un saudo
nortsport

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/13
0 Carreiras
69 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2014, 0:54
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

romaris escribió:
sanvictor73 escribió:
romaris escribió:
Se corresponde el circuito de bici que hemos hecho hoy con el que aparece en el enlace de nortsport????


Yo creo que no se parece en mucho, pero bueno...

Mi segunda y última participación seguro. Entiendo y respeto que pongan un circuito peligroso, pero yo no me juego romperme una pierna.

Lo pasé peor que el año pasado que ya es decir.

No se lo recomiendo a nadie que no sea experto en terrenos donde no hay donde posar el pie salvo en un rio de medio metro de profundidad.
Ola a todos e moitas gracias por participar.
Gracias tamén polas críticas, as positivas dannos ánimos para seguir facendo este evento ano tras ano e as negativas axúdannos a mellorar moitos aspectos nos que fallamos.
Contestando a esta crítica en concreto podo asegurarche que o circuíto que fixeches correspóndese exactamente co que aparece no regulamento da proba. Dígocho con coñecemento de causa porque o fun medir e grabar en gps personalmente.
Acepto a túa opinión de que o circuíto che puido resultar complicado a ti pero non a de que sexa un circuíto difícil. Tes que ter en conta que esta proba é un duatlón cros, polo tanto é normal que haxa camiños enlamados e máis co tempo que nos tocou este mes.
O dito, moitas gracias por participar ano tras ano. E coma sempre, en futuras edicións tentaremos mellorar.

Sen ánimo de polemizar nin nada, estou seguro de que grabaches ben o recorrido no gps, pero no reglamento que pon a empresa cronometradora o circuito non se corresponde, pódelo comprobar no enlace seguinte.

www.nortsport.es/index...amp;id=141

Seguramente me tiña que haber fixado no que puxéchedes na web do concello e ese foi o meu fallo.

Un saudo

Desde Nortsport queremos pedir disculpas a todo aquel que se haya visto perjudicado por este error Y en particular al forero Romaris.

En nuestra pagina colgamos el reglamento original del concello con el mapa desarrollado por Victor, que fue grabado en sitú y es exacto, pero para completar información quisimos añadir mapas del recorrido con un perfil dinámico, este mapa fue realizado "a mano" siguiendo visualmente el recorrido plasmado por la organización, sin duda en ese proceso de copiado nos equivocamos.
Una vez más os pedimos disculpas.

Saludos y muchos Kilometros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos