nandopr escribió: |
BATCHOCO, eu podoche decir por experiencia que O Pindo e un trail espectacular e moi duro, e dicecho un que debutou no mundo dos trails, precisamente no Pindo ( so a min se me pudo ocurrir.. ) e non quedin de ultimo, pero case, case... eso si, recomendocho porque vas disfrutalo , sufrilo e superalo , seguro. O malo, que este ano, non vas poder disfrutar do verde da natureza, xa que os "queima montes" deixaron todo arrasado, que peniña . Animo e a disfrutalo¡¡¡ |
bernardo.coruxo escribió: | ||
|
BATCHOCO escribió: |
Al de Mugardos también pensaba ir, por ser cerquita y ser menos dura y me quedé con ganas de correrlo el año pasado, además las fechas me cuadran. En la de O Pindo si me veo justo pues hago el Mini Trail...... y aquí paz y después gloria. .... Un saludo |
banderas escribió: | ||||||
Tamén vai unha representación de GMTA 2014, disposta a verificar outro ano máis in situ as dificultades tradicionais da Serra da Lousã ... e xa van todas as edicións nas nosas costas! Vémonos aló!
Nuestra recomendación es que, para paladear la esencia de Pindo es suficiente con hacer la versión reducida , que coincide fundamentalmente con el recorrido de la primera edición. Un saludo |
bernardo.coruxo escribió: | ||||||||
|
nandopr escribió: |
BATCHOCO, eu podoche decir por experiencia que O Pindo e un trail espectacular e moi duro, e dicecho un que debutou no mundo dos trails, precisamente no Pindo ( so a min se me pudo ocurrir.. ) e non quedin de ultimo, pero case, case... eso si, recomendocho porque vas disfrutalo , sufrilo e superalo , seguro. O malo, que este ano, non vas poder disfrutar do verde da natureza, xa que os "queima montes" deixaron todo arrasado, que peniña . Animo e a disfrutalo¡¡¡ |
GaliciaMaxicaTrail escribió: | ||||||||||
Pois vai ser que Banderas non vai , cando menos a correr (ainda que igual se apunta como fotógrafo/reporteiro/acompañante) senón que fala en nome de GMTA. ¡¡Outra vez será, bernado.coruxo!!! |