Foros ›
III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
joludopo

Maratoniano
Maratoniano
25/01/12
73 Carreiras
86 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Mér, 15 Xan 2014, 23:24
Asunto: Re: CORUÑA 42- 2014

Amigos maratonianos, o ano pasado me despedía neste foro, comunicando que iria a Sevilla en 2014 e non a Coruña. Por vausas familiares tiven que descartar Sevilla e polo tanto nos veremos neste foro e sobre todo en Coruña o 27 de abril.
O meu plan de entrenamento especifico empeza o 3 de febrero.
Sorte a todos e bos entrenos
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 10:29

[Se villa joludopo"]Amigos maratonianos, o ano pasado me despedía neste foro, comunicando que iria a Sevilla en 2014 e non a Coruña. Por vausas familiares tiven que descartar Sevilla e polo tanto nos veremos neste foro e sobre todo en Coruña o 27 de abril.
O meu plan de entrenamento especifico empeza o 3 de febrero.
Sorte a todos e bos entrenos[/quote]

Sevilla tiene un color especial Ríndose pero en Coruña nadie es forastero
Que objetivos vas a trabajar en ese plan especifico?
Que empieces con ganas la preparacion!!!
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 8:22

Ola maratonianos bo día a todos. Xa queda menos para a gran cita de C42K 2014. Espero que todos estedes adestrando xa e que as cousas vaian saindo. Quería facer unha preguntiña ós máis veteranos a ver si me responden: Estou seguindo un plan de entreno de Martín Fiz sub 4 horas, él fala de tiradas longas de 2 horas pero algúns comentáronme que son escesivas e que non pasan da hora e media. ¿Qué opinades? ¿É realmente necesario facer tiradas longas de 2 horas ou máis? Un saudiño atletas.
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 8:40

feexenio escribió:
Ola maratonianos bo día a todos. Xa queda menos para a gran cita de C42K 2014. Espero que todos estedes adestrando xa e que as cousas vaian saindo. Quería facer unha preguntiña ós máis veteranos a ver si me responden: Estou seguindo un plan de entreno de Martín Fiz sub 4 horas, él fala de tiradas longas de 2 horas pero algúns comentáronme que son escesivas e que non pasan da hora e media. ¿Qué opinades? ¿É realmente necesario facer tiradas longas de 2 horas ou máis? Un saudiño atletas.
Decirte que yo debuté en maratón en Oporto el pasado noviembre con un tiempo de 4 hrs12' e hice tiradas de hasta 32 km a una media de algo menos de 6' km, lo que supuso algo más de 3 hrs. Para Coruña 42 también voy a tratar de bajar de las 4 hrs con tiradas (1) de 32 km, otra de 30 y varias de 24, 26 y 28 km.
Saludos
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
500 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 9:28

Home, eu son partidiario de entrenar o xusto (creo que a maioría dos populares sobreentrenamos se non nos frenamos), pero para unha maratón facer só tiradas de hora e media, paréceme excesivamente pouco.

Date conta que a un ritmo de 6 minutos en hora media saen 15 quilómetros.

Se che sirve eu fago unhas 3 saídas de entre 25-30 quilómetros moi tranquilas pero non pasa das dúas horas e cuarto. Guiño
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 11:44

Cada maestrillo tiene su librillo... yo soy bastante novato en maratón, sólo corrí este el año pasado e hice tiradas de hasta 36km, llegando casi a las 3 horas... pero depende de cada uno, supongo que todas las opciones son válidas, busca con cuál te sientes más cómodo tú Guiño

Por cierto... ¡Faltan 100 días!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 11:52

feexenio escribió:
¿Qué opinades? ¿É realmente necesario facer tiradas longas de 2 horas ou máis? Un saudiño atletas.

ese foi o erro na miña primeira maratón: non ir achegandome ao tempo que me ía levar a carreira Muerto Muro por recomendación de un "plan".

debes evaluar o por qué escoller un plan de entrenamento ou outro, quizáis ese sexa adecuado para tí, pero eu comparto a opinión expresada polos compañeiros.

-- Chámame "ghose"
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4276 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 12:02

niniel escribió:
feexenio escribió:
Decirte que yo debuté en maratón en Oporto el pasado noviembre con un tiempo de 4 hrs12' e hice tiradas de hasta 32 km a una media de algo menos de 6' km, lo que supuso algo más de 3 hrs. Para Coruña 42 también voy a tratar de bajar de las 4 hrs con tiradas (1) de 32 km, otra de 30 y varias de 24, 26 y 28 km.
Saludos

Dacordo en todo con Niniel. Las tiradas largas son para mi imprescindibles, separadas del día de la carrera lo suficiente como para no lesionarse y recuperar energías. Yo me hago la última larga (28km) justo cuando falta un mes. La voy disminuyendo semana por semana (24, 20) hasta hacer sólo 90 minutos cuando queda una semana. Pero nunca bajé de 4h. Excepto en C422014, lo conseguiremos.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 12:24

Hay distintas teorías sobre este asunto y cada uno puede tener su propia experiencia.
La prueba maratón influye mucho respeto y por eso a veces toda preparación nos parece poca. Es uno de los principales errores ya que pecamos por exceso en la mayoría de los casos.
Sobre las tiradas una reflesion de que sirve hacer tiradas muy largas porque si Muro a muchos les puede valer fraccionar los km o entrenar de forma mas regular sin llegar a desgastarse con el exceso de km.
Tienes que asimilar bien el entreno y los km, que las sensaciones sean en positivo para no ir generando un desgaste a mayores de lo que por si ya es la preparación.
Y lo mas importante es poder estar en esa linea de salida y.....a poder ser en las mejores condiciones!!!
carlosdpache

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/12
8 Carreiras
92 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 16:21

Buenas tardes, sabeis si hay globos de tiempo?
carlosdpache

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/12
8 Carreiras
92 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 16:46

Buenas tardes, sabeis si hay globos de tiempo?
pablonunez

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/01/12
42 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 16:51

el año pasado si, aunque no todos marcaron bien el ritmo y pocos globos pasaron de la media maraton xq se pincharon. a ver este año q tal sale
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2014, 21:26
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Recomiendo desde mi experiencia personal, que no os toméis los planes de entrenamiento al pie de la letra. Cada persona tiene sus características genéticas y condiciones físicas diferentes. Los plannings están bien para hacerte una idea base del entrenamiento, para algunos puede resultar demasiada carga y otros tratarán de hacer más. Lo ideal es seguir un poco según tus sensaciones.
joludopo

Maratoniano
Maratoniano
25/01/12
73 Carreiras
86 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Sáb, 18 Xan 2014, 0:09

Tintin, o plan e o do meu clube, co que conseguin en Madrid 3h18m17sg, e que por non poder entrenar o suficiente ( por enfermedades familiares) non puden baixar do meu obxetivo que era facer mellor marca ca o meu debut na maratón en Madrid, este será o terceiro ano que vou a coruña , e como di o refrán haber si a terceira vai a vencida, Coruña 2012, 3h35; Coruña 2013, 3h30 e espero conseguir en Coruña 2014 , baixar do tempo de Madrid.
Un saudo
joludopo

Maratoniano
Maratoniano
25/01/12
73 Carreiras
86 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Sáb, 18 Xan 2014, 0:19

en canto os rodaxes longos, no meu plan hai varios, e teño o pico mais alto cando falten tres semanas , para Coruña 42, con 3 horas de rodaxe ( uns 36 kms, aproximadamente, para ir baixando .
Efectivamente neste tema hai opinión para todos os gustos, pero hai que adaptalos as características de cada un. Mirando o meu plan, cando o comento con algún dos correcaminos , me din que os tempos son moi exixentes, e eu estou dacordo eu sempre digo " o entrenador pon eses tempos, pero eu farei os que poida, xa que aveces non estas para moitas exixencias: traballo, ocupacións familiares, etc.
Pero bueno este ano, intentarei baixar a miña marca, de feito xa levo tempo entrenando con vistas o maratón, farei una primeira proba en Coruña 21 e despois a definitiva na Vig bay
Carmo e todos os que ides a Sevilla, boa carreira e que disfrutedes dela , eu vos acompañarei moralmente, xa que a miña idea era estar tamén pero......, para o an espero que sexa.
Un saudo para todos,

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos