Foros ›
Autor
Mensaxe
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 15 Xan 2014, 23:24
Asunto: Re: GMTA 2014 OFICIAL

BATCHOCO, eu podoche decir por experiencia que O Pindo e un trail espectacular e moi duro, e dicecho un que debutou no mundo dos trails, precisamente no Pindo ( so a min se me pudo ocurrir.. Muro Muro Muro ) e non quedin de ultimo, pero case, case... Disimulando eso si, recomendocho porque vas disfrutalo Bailar , sufrilo Rezar e superalo Moi feliz , seguro. O malo, que este ano, non vas poder disfrutar do verde da natureza, xa que os "queima montes" deixaron todo arrasado, que peniña Enfadado Enfadado Enfadado .

Animo e a disfrutalo¡¡¡ Aplauso
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xan 2014, 23:51

nandopr escribió:
BATCHOCO, eu podoche decir por experiencia que O Pindo e un trail espectacular e moi duro, e dicecho un que debutou no mundo dos trails, precisamente no Pindo ( so a min se me pudo ocurrir.. Muro Muro Muro ) e non quedin de ultimo, pero case, case... Disimulando eso si, recomendocho porque vas disfrutalo Bailar , sufrilo Rezar e superalo Moi feliz , seguro. O malo, que este ano, non vas poder disfrutar do verde da natureza, xa que os "queima montes" deixaron todo arrasado, que peniña Enfadado Enfadado Enfadado .

Gracias por vuestros ánimos y consejos nandopr y guti290971, como ya dije anteriormente espero llegar en condiciones óptimas a esta carrera (quedan casi seis meses......), y con el único y principal objetivo de acabarla dígnamente y sin lesionarme, pero sabiendo que no es un trail fácil....., por eso tenía pensado romper el hielo en el trail de Oleiros, que me queda en la provincia y me han comentado que es más "llevadero" y un poquito menos técnico ....... así que es bastante idóneo para un novato como yo...... estamos en contacto....... un saludo y salud

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 8:41

O de Oleiros e faciliño e tamén o de Mugardos.

gmta e outra historia , pero teñen curtos longos.

eu para a semana vou os abutres a Portugal .....

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 9:17

guti290971 escribió:

Eu tamen vou....
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 9:59

Al de Mugardos también pensaba ir, por ser cerquita y ser menos dura y me quedé con ganas de correrlo el año pasado, además las fechas me cuadran.

En la de O Pindo si me veo justo pues hago el Mini Trail...... y aquí paz y después gloria. .... Un saludo

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 10:08

bernardo.coruxo escribió:
guti290971 escribió:

Eu tamen vou....

Tamén vai unha representación de GMTA 2014, disposta a verificar outro ano máis in situ as dificultades tradicionais da Serra da Lousã Muro Muro ... e xa van todas as edicións nas nosas costas! Vémonos aló! Bailar

BATCHOCO escribió:
Al de Mugardos también pensaba ir, por ser cerquita y ser menos dura y me quedé con ganas de correrlo el año pasado, además las fechas me cuadran.

En la de O Pindo si me veo justo pues hago el Mini Trail...... y aquí paz y después gloria. .... Un saludo

Nuestra recomendación es que, para paladear Silbar la esencia de Pindo es suficiente Parar con hacer la versión reducida Muro , que coincide fundamentalmente con el recorrido de la primera edición.

Un saludo
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 11:16

banderas escribió:
guti290971 escribió:

Eu tamen vou....

Tamén vai unha representación de GMTA 2014, disposta a verificar outro ano máis in situ as dificultades tradicionais da Serra da Lousã Muro Muro ... e xa van todas as edicións nas nosas costas! Vémonos aló! Bailar

BATCHOCO escribió:

Nuestra recomendación es que, para paladear Silbar la esencia de Pindo es suficiente Parar con hacer la versión reducida Muro , que coincide fundamentalmente con el recorrido de la primera edición.

Un saludo
banderas..xa sabia que ibas e incluso con quen e como....miramonos en miranda
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 11:40

banderas escribió:
guti290971 escribió:

Eu tamen vou....

BATCHOCO escribió:

Un saludo

Pois vai ser que Banderas non vai Triste , cando menos a correr (ainda que igual se apunta como fotógrafo/reporteiro/acompañante) senón que fala en nome de GMTA. Mr. Green

¡¡Outra vez será, bernado.coruxo!!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 15:01

nandopr escribió:

casualmente o meu primeiro trail foi o do Pindo 2012

ahi foi onde me din conta de que o que realmente me gusta e o monte.
acostumado a resultados mais discretos e ese dia fixen un 9º posto (escapandome o 8º por segundos)

convirtome no monte,jaja.
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2014, 16:49

GaliciaMaxicaTrail escribió:
banderas escribió:
guti290971 escribió:

Eu tamen vou....

BATCHOCO escribió:

Un saludo

Pois vai ser que Banderas non vai Triste , cando menos a correr (ainda que igual se apunta como fotógrafo/reporteiro/acompañante) senón que fala en nome de GMTA. Mr. Green

¡¡Outra vez será, bernado.coruxo!!!
escoiten campanas sen saber donde non?...3 van seguro....
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1872 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Xan 2014, 23:07

Un año más enhorabuena a GMTA por ofrecernos tantas y tan buenas posibilidades de practicar Trail en nuestra tierra. A ver si puedo llegar en forma a alguna de ellas, llevo dos meses y medio de baja sin hacer nada por un atropello, cuando pueda calzarme las zapas las voy a destrozar en dos días. Espero por lo menos ponerme en forma un poco para Oleiros, que no es muy dura y luevo veremos si estoy para alguna de vuestras carreras. Aplauso Aplauso
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2014, 11:26

Revisando un tramo del Trail nocturno del Vixiador os ofrecemos una idea de lo mágico que puede ser pasar por aquí a la luz de los frontales

y nos imaginamos el impresionante espectáculo de la serpiente de luces por estas laderas.

Quien dijo que los trails nocturnos eran un paseo

y que para hacer trail hay que irse a alguna cordillera lejos de Vigo se equivocaba de parte a parte.

¡Si es asi de dia,imaginaoslo de noche!

GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2014, 10:28

Recordamos a quien quiera correr el Trail do Río da Fraga (Moaña) del próximo 9 de febrero, que en el reglamento general hay marcados unos plazos de inscipción y pago con un cambio de precio.

El próximo domingo, 26 de enero, termina el primer plazo y a partir del lunes la inscripción pasará a costar 25 €

A día de hoy hay anotados 321 hombres y 14 mujeres... y subiendo.

GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2014, 14:12

Desde hoy mismo podemos confirmar que contamos con una nueva empresa colaboradoras en nuestro circuito GMTA 2014.

Se trata de la marca de productos de masaje deportivo (cremas terapéuticas, masaje y rehabilitación, cuidado de la piel, etc.) PHYSIORELAX, de cuyos productos entregaremos muestras en nuestras carreras.

Y desde ahora podéis acostumbraros a ver un toro distinto al de Osborne en el paisaje del trail.

loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Xan 2014, 19:25

Algun adianto sobre o perfil de Vilatuxe, canto desnivel tera?, varia moito o recorrido do ano pasado ou solo aumenta a distancia?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos