Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 10:31
Asunto: Re: CORRE CON NOS 2013-2014

traigo aquí un par de mensaxes

Jef72 escribió:
Porque diso precisamente me privaron, de auga, nada máis entrar en meta na proba nocturna de onte pola tarde; ¿ o motivo ? : non levar posto o dorsal.
O regulamento para adultos di claramente no punto 4 que" o atleta que non porte o dorsal, non terá dereito ó avituallamento final"; ata ahí todo correcto, supoño.
Hora oficial de saída da proba: 18:40... como de costume, e non foi o peor día, máis de 20' de retraso.
Distancia oficial: 4000 m... outra vez máis ( e xa van!!! ) mal medida.
Comparecer na posición de saída 10' antes do comezo da proba... complicado cando nin coñeces a hora real da mesma e non aplicable a tódolos participantes, somentes para os populares de verdade que nada se xogan.
Obrigatoriedade de manterse detrás da liña/cinta/valla de saída para dar comezo á proba... rir por non chorar.
Seguramente se fora un dos " amiguetes " dos que organizan ( sí, un deses que pode quentar e estirar ata o derradeiro minuto e colocarse onde lle ven en gana , que para iso terá un bo sitio gardado, mentres os demáis agardamos 10/15' parados baixo a choiva, mollados e aterecidos como ovellas ) non tería problemas en coller unha simple auga logo do esforzo feito... o meu dorsal é o 745, por se algún da (des) organización me quere " pillar a matrícula".
Sen proba non fan falla corredores... PERO SEN NOS TAMPOUCO HAI PROBA.

Javier_1 escribió:
Está bien que comentes los problemas que observaste en la carrera para que la organización los tenga en cuenta para sucesivas pruebas, es la manera de mejorar, si todos hiciésemos igual en Ayuntamientos y gobierno otro gallo cantaría... todo por escrito claro.

para mellor visibilidade e organización do foro. Gracias por participar.

-- Chámame "ghose"
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 11:08

Jef72...non hai dorsal non hai auga. Ti mesmo dis que che parece correcto. Habelo levado
O retraso avisouse por megafonía así como que a distancia eran 3.9 km.
A xente quentou ata o último momento, os que ían a disputala carreira puxeronse diante, non vexo o problema, como en todas partes.
Tamén hai que aguantar un pouco...

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 11:38

Paréceme correcto, como me parece correcto que se cumpran as normas comezando por quen as pon, cousa que non se fai unha e outra vez; por megafonía imaxino que non te refires a esa que, baixo o arco de saída ondeestábamos os que sí acatamos as normas, nin se oía. ¿ se non podo/quero disputar a carreira teño logo menos dereito a non enfriar que os galácticos ? A xente de a pé non quenta ata o derradeiro momento, iso é MENTIRA.
Aguantar, por suposto... pero non sempre os mesmos.
Mala organización 1 vez: descuido, mala sorte, etc.
MALA ORGANIZACIÓN unha e outra vez: DESIDIA
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 11:50

A alfombra de Saida e as vallas para que a xente non se coloque de diante para atras fan falta. Pero o de facer tipo contrareló non me gusta moito a idea, como dixo Yosi o gañador e o que chega primeiro.
carges

Maratoniano
Maratoniano
30/04/13
6 Carreiras
81 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 12:07

El tema es que no sólo se colaron los que disputan la carrera , yo me pase el primer km esquivando gente y debería haber mayor control sobre esto, cuando me coloque en la salida deiba tener 200 corredores delante sitio que considero me corresponde, cuando arrancó tendría 400
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 12:11

Jef72
Mira tío, ti podes opinar unha cousa i eu outra, pero na rúa pola que se saiu había unha morea de xente de todo tipo trotando de arriba abaixo ata pouco antes de sair, eso non é unha opinion nin unha mentira, se cadra a ti non che parecen xente de a pé, ahí xa non entro.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 12:29

A mi lo que más me "gusto" fue el trato que recibimos los corredores nada más pasar el arco de meta por un miembro de Championchip. "A ver joder, queréis parar de mover las vallas, gilipollas... Es que joder con la gente". Lo pongo entrecomillado para que se vea claramente y fueron sus palabras.

Ante esa reacción algunos de lo que estábamos allí, le recriminamos, ya que lo único que quería la gente que movía las vallas era salir del embudo del avituallamiento ya que no lo iban a coger. Bueno, pues el señor de Championchip aún tenía más que decir incluso con una actitud desafiante hacia nosotros. Fue un momento tenso, desagradable, penoso, triste, asqueroso.

Me acerque a el, ya que no me había gustado la actitud y le pregunte:
- que hemos hecho?
- nada
- entonces porque nos hablas así a los corredores?
- porque trato de que no haya embudo
- perteneces a la organización?
- no, soy de la empresa de cronometraje
- pues entonces dedícate a eso y no a insultarnos

Después de esto cogí mi avituallamiento, y busque a alguien de la "organización" para comentarle lo sucedido. Nadie, nada, todo el mundo se pasaba la pelota, si es aquel, me decían, no yo soy otro, es aquel..... Así con 4 personas, hasta que debido allá frío, a la lluvia, al enfado, decidí marcharme y publicar esto en este foro.

También deben saber que ya he remitido un Mail a Championchip y al Concello de Lugo, ya que no me parecen normales estas actitudes y esta falta de organización y de lavarse las manos ante las quejas de los corredores.

Un saludo y lo siento
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 12:32

Forista senior Crap: respeto a súa opinión pero non a comparto, e aínda que non levo máis de 9/10 anos correndo, sei do que falo como corredor POPULAR; que vostede atope normais os problemas porque así se fan as cousas en case todas partes, non é sinónimo de que estén ben feitas, e a organización do CCNos ( aínda que fixo un gran traballo comezando todo isto ) leva uns anos de mal a peor.Non trato de xerar polémica pero tampouco mirar para outro lado e obviar que existen unhas normas e que se hai que cumprilas, que se cumpran TODAS.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 12:53

Como estoy lesionado no puedo opinar de esta carrera, pero sí dar mi opinión de los 10 años que llevo corriendo el ccnos.
No creo que la solución sean los tiempos netos. Si salgo de los últimos, voy a tener tapón igual, pues me pasaré el primer km adelantando a corredores más lentos, con la consiguiente pérdida de tiempo. Ya sé que estos corredores más lentos deberían de colocarse al final, por el nuevo tema de tiempos netos, pero hay mucho vicio adquirido y pienso, desgraciadamente, que mucha gente se va a seguir colocando más adelante de lo que le correspondería.
Serían más lógicas, para mí otras soluciones:
- salidas por cajones, con dorsales de distintos colores en función de las clasificación del año pasado, con descalificación del que no cumpla
- descalificación de todos aquellos corredores que se coloquen delante de la línea de salida. Creo que si hiciérais ésto UNA VEZ, llegaría para solucionar el problema.
Este problema se acentúa en carreras tan cortas como la última, en la que la pérdida de unos pocos segundos en la salida implica muchos puestos en la general. Creo que deberíamos avanzar hacia carreras más largas, donde no influyera tanto la salida. He tenido la ocasión de correr varias carreras del circuito de León y me ha encantado, con varias carreras de 10 kms e incluso alguna media maratón. Se perderían algunos corredores en las carreras más cortas, pero se ganaría en corredores de fuera. Muy pocos corredores foráneos van a venir a Lugo a correr 4 kms.
Creo que ha llegado el momento de evolucionar, o se nos va a ir de las manos esta iniciativa que en su momento fue pionera.
carges

Maratoniano
Maratoniano
30/04/13
6 Carreiras
81 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 13:04

Totalmente de acuerdo con lucusrunner
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 14:32

Hai algún que quere extrapolar un problema seu a todo o mundo. Os corredores de a pé si que quentamos ata o último momento. Multitude de corredores estivemos ata o último momento na zona de salida, despois decidiron non botarnos hacia atrás e cada un buscou o mellor posto que tuvo.

Eu tamen cheguein sin dorsal. Fieime da información que colgaron no calendario de aquí (que estaba mal), e cando me dein conta xa era tarde. Despois pasein pola zona de salida para solicitar un segundo dorsal (como pon no regulamento ) non mo deron pero non me puxeron trabas para correr pois tiña o chip e corrin sin problema.O finalizar como sabia que iba sin dorsal salinme da file e xa non pasein polo avituallamento.

A min o tema dos tempos netos pareceme ridículo Indiferente . A saida, o saber colocarse , o buscar o teu sitio nos primeiros metros, buscar o sitio para pasar, coller a estala de outros.... todo forma parte da carreira. Tampouco nas contrarreloxos Nono se utilizan os tempos netos, o tempo comeza a contar cando se da a saida, non cando se pasa pola liña de saida.

Con casi 1000 corredores, nin unha rua 5 veces máis ancha serviria para que todo partiran nunhas condicións de mínima igualdade. Os caixóns non solucionan nada, a masificación sigue ahí. A solución pasa por facer Carreira A, B, C, D.... segun as necesidades polo número de participantes, enon se fai porque non se quere.

Igual que se fan carreiras separadas para as categorias menores podianse facer carreiras separadas por nivel, pero non, aquí todos o mogollón, porque o que nos mola e correr todos xuntos. Porque resulta de gran utilidade Guiño correr na mesma proba que alguen que che saca 1 minuto por kilómetro, ou viceversa.

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 16:23

Muro Muro Muro ... extrapolando!!! Aplauso Aplauso Aplauso
javier1972

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/13
20 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 21:50

Eu saín no pelotón de cola e despois de salir de c.castelo corrin sin problema.eu creo q se nos vai un pouco das manos todo visto.somos populares e debemos ir a disfrutar,competir con nos mismos e. non mancarnos.e a mina modesta opinion
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2014, 11:51

Tema Salida:

Yo después de calentar me puse detrás de la valla de salida,pero tuve que "saltarla" posteriormente porque tenía más de 200 participantes delante(yo suelo quedar entre el 70/110).De esos 200,la mitad no quedan habitualmente ni entre los 300 primeros....

La única solución para evitar estos problemas sería los dorsales de colores según la clasificación de la edición pasada.No comprendo como no se puso en práctica.

¿Tiempo neto en la prueba de Hombreiro?.No se solucionará nada....

Tema Correr sin Dorsal:

Yo es la primera prueba desde que participo en populares(en 7 u 8 años)que me lo olvido.....De acuerdo que está en el reglamento que no se le dará agua al que no lleve dorsal,pero llevarlo a rajatabla.....por una simple y triste agua,me parece excesivo.

P.D. No sé lo que deparará el futuo del ccnos,pero me gustaría en próximas ediciones(si las hay) ver dorsales de colores,pruebas más largas y mucha más comprensión con el atleta popular.
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2014, 21:33

veo mucho "pofesional"por aqui....consiste en hacer deporte oh , yo salgo de los ultimos y llegoi de los ultimos tambien , me paso la carrera adelantando gente....pero consiste en hacer algo que nos guste no?...no es ni la olimpiada , ni el mundial , ni ningun campeonato....es una carrera POPULAR....con todos mis respetos .

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos