tintin escribió: |
Do libro pois nin idea tiña sobre a sua existencia polo que non podo aportarche o meu punto de vista. De todas maneiras ten que ter cousas mais interesantes porque sobre os puntos que recalcas: - Mellorar os dores de rodilla ou molestias? entendo que a mellora da tecnica axudaría pero a previr e minimizar ,solucionaría as dores por si sola? - Unha boa postura corporal cunha tecnica de carreira adecuada e a base fundamental para aumentar a carga de traballo en intensidade e calidade. Sobre todo porque evitaria a aparicion de certas lesions que son as que limitan o progreso de cada un. A inclinación cara adiante..... pois e o mais normal non? - E correr relaxado, todos estaremos de acordo que disfrutamos mais ca sufrindo. Inda asi porque preferimos sufrir de vez en cando? Para min non e relevante o que recalcas pero si que e moi interesante que levemos a practica moitos dos aspectos que mencionas. |
unaluzazul escribió: |
Flow, my friend.... es lo más importante, relajación, relajación y relajación, y disfrutar corriendo. Las marcas dejadlas para los profesionales. Buscaré el libro, me parece interesante lo que cuentas. |
khene escribió: |
Dejando la parte zen, de flujo de energías y demás caralladas, el libro me pareció fantástico desde el punto de vista postural y de economía de carrera. Altamente recomendable para leer pero con sentidiño, escepticismo y discernimiento |
feexenio escribió: |
Me parece sorprendente que afirme que hay que correr con el centro de gravedad por detrás de la parte superior del cuerpo y que casi nunca lo he escuhado esto en los manuales de atletismo, incluso algunos llegaban a comentar que hay que entrar o apoyar primero el talón. |
unaluzazul escribió: | ||
mmmm... ¿eso no es el barefoot? |