Foros ›
III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Josekioto

Maratoniano
Maratoniano
29/12/12
0 Carreiras
321 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 4:09
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

yo espero que me devuelvan el dinero al bajar de 1 hora 20 en la media, es mi segunda maraton, el año pasado debute pensando en hacer sub3 y al final 2 h 55 buenas sensaciones solo por el mero hecho de terminarlo, y enganchadisimo al maraton.
esta claro que cada plan es un mundo, el mio lo cumpli al 80% , fallando sobre todo al final en las series, pero como se ha comentado, si el cuerpo te pide parar hay que darle algun descanso de vez en cuando,
Eso si, eran seis dias sobre 90 km semanales.
Anton_G

Maratoniano
Maratoniano
13/05/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 22:22
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Boas noites! Quería pedirlle aos que xa teñen unha certa experiencia no mundo maratoniano que me resolvesen unha dúbida. Como para moitos outros, a de este ano será a miña primeira maratón, e ando entre un pouco perdido e asustado jajaja
Levo semanas buscando planes de adestramento por aquí, por alá, nesta páxina, nesoutra, etc... Todos distintos, distinto numero de días por semana e km semanais... e claro un non sabe moi ben a que ceñirse. Por iso quería que algún dos que xa seguiu algún plan outros anos puidese dicir cal seguiu el (non necesariamente explicalo todo aquí, pero si poñer algunha referencia á páxina na que consultalo). O obxectivo sería estar sobre as 3 horas 15 minutos. Moitas gracias

tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 22:54
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Anton_G escribió:
Boas noites! Quería pedirlle aos que xa teñen unha certa experiencia no mundo maratoniano que me resolvesen unha dúbida. Como para moitos outros, a de este ano será a miña primeira maratón, e ando entre un pouco perdido e asustado jajaja
Levo semanas buscando planes de adestramento por aquí, por alá, nesta páxina, nesoutra, etc... Todos distintos, distinto numero de días por semana e km semanais... e claro un non sabe moi ben a que ceñirse. Por iso quería que algún dos que xa seguiu algún plan outros anos puidese dicir cal seguiu el (non necesariamente explicalo todo aquí, pero si poñer algunha referencia á páxina na que consultalo). O obxectivo sería estar sobre as 3 horas 15 minutos. Moitas gracias

Hola!! En todos os plans que busques si está ben planificado debes haber feito unha preparación anterior que sirva de base a preparación especifica.
Plans hai moitos colgados pola rede pero o importante e dar co axeitado para ti!!! Hai e donde debes sopesar o buscar unha preparacion pola tua conta ou apostar por un plan e tratar de levalo a cabo na medida das tuas posibilidades. O problema que un plan vale para uns pero non vale para outros!!!! podemos extrapolar ideas, entrenos........
Sorte coa tua busca, eu tamén tratarei de estar nesa linea de saida de Coruña 42. No fio de diarios de adestramentos hai compañeiros que preparan maratons que o mellor poden servirche de axuda, consultalos.
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 23:10
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón.
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 2:06
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Inscrito, a las 23:59. No hay vuelta atrás!

Que ala me pille confeso!
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 13:24
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

yo también ahora a hacer km y que nos respeten las lesiones
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 14:19
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

AUGUSTI escribió:
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón.
Estuve buscando ese hilo y no lo encontré, pudes decirme como se titula o en que página se encuentra?
Gracias
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 14:22
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

AUGUSTI escribió:
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón.

Aplauso Aplauso Aplauso , lectura de obligado cumplimiento...... por cierto, ya estaremos atentos VíctorÁlvarez y yo para hacerte de "aguadores" y darte ánimos durante la carrera, eso si, primero tenemos que sufrir en la carrera de 10 kms Mr. Green Mr. Green ........ vamos fiera¡¡¡¡¡¡¡ Bailar Guiño

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 15:50
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Andrés61 escribió:
AUGUSTI escribió:
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón.
Estuve buscando ese hilo y no lo encontré, pudes decirme como se titula o en que página se encuentra?
Gracias
Este es el hilo del año pasado
www.correrengalicia.or...mp;t=12039
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 15:53
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Andrés61 escribió:
AUGUSTI escribió:
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón.
Estuve buscando ese hilo y no lo encontré, pudes decirme como se titula o en que página se encuentra?
Gracias
Y estos los de 2012
www.correrengalicia.or...mp;t=10251
www.correrengalicia.or...mp;t=10290
www.correrengalicia.or...mp;t=10409
F.KEKO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 16:20
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

hola antón, mira nos adestramentos na páxina de runners

www.runners.es/entrena...en-maraton

a min me parecen que están bastante ben e despois adaptaos ao teu ritmo de vida, condicións,traballo,familia....son moitos os factores que poden influir.

Eu o ano pasado foi a miña primeira participación e pensando facer 3.30 fixen 3.18 e por suposto moi contento e enganchado.

Un bo consello xa cho deron e que este tipo de entrenos, necesitan unha preparación previa, a cla se da por feito que xa a tes.

Sorte
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 17:19
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Gracias chicos.
Realmente es una delicia leer a Paultargat
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 18:22
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Andrés61 escribió:
Gracias chicos.
Realmente es una delicia leer a Paultargat

Bueno pois alá vai o meu consello: os consellos de Paultargat son imprescindibles, sobre todo para a primeira maratón. Eu estoulle enormemente agradecido e o ano pasado se non fora por eses consellos quizá non remataría a miña primeira Maraton. Dende aquí si Paultargat me está lendo ou calquer amigo de él de verdade, de corazón (como si llo dixera á miña nai) grazas polos consellos. Dito o cal tamén digo: quizá é un pouquiño reservado, xa sei que él pensa que non, pero eu penso que en linguaxe vulgar HAI QUE ARRISCARSE UN POUCO MÁIS. Entón o meu consello é: SEGUIR OS CONSELLOS DE PAULTERGAT PERO......CON UN PELÍN DE RISCO, quizá na última parte da carreira. Bueno, é o que penso, espero non ter que tragarme estas palabra ( Dios non o queira) nesta terceira edición da Maratón Coruña 42K. Grazas Paultargat, eternamente agradecido. Aplauso
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 23:02
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

BATCHOCO escribió:
AUGUSTI escribió:
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón.

Aplauso Aplauso Aplauso , lectura de obligado cumplimiento...... por cierto, ya estaremos atentos VíctorÁlvarez y yo para hacerte de "aguadores" y darte ánimos durante la carrera, eso si, primero tenemos que sufrir en la carrera de 10 kms Mr. Green Mr. Green ........ vamos fiera¡¡¡¡¡¡¡ Bailar Guiño
Muchas gracias Maestro!!, echamos de menos los batconsejos!! Espero que coincidamos en Coruña, y si puede ser antes, mejor!! Que me dices de la MM de Santiago?
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2014, 9:26
Asunto: Re: III CORUÑA 42- 2014 (27/04/14)

Hola


estos días estoy eléctrico con los planes de entrenamiento, lecturas y demás y ayer gracias a este hilo descrubrí los consejos que Paultergat escribió en este foro... Me tuvo enganchado su lectura por lo ameno, simpático y sobre todo prácticos que son esos posts... me quedé con muchos consejos que estoy seguro me ayudarán en esta mi primera maratón...

Pues bien... desde aquí lanzo una sugerencia: Que esos hilos sean de alguna manera destacados, de acceso fácil.. qué se yo... una chincheta o un artículo en el portal...

Gracias Paultergat...

Esprintes Ourense





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos