Anton_G escribió: |
Boas noites! Quería pedirlle aos que xa teñen unha certa experiencia no mundo maratoniano que me resolvesen unha dúbida. Como para moitos outros, a de este ano será a miña primeira maratón, e ando entre un pouco perdido e asustado jajaja Levo semanas buscando planes de adestramento por aquí, por alá, nesta páxina, nesoutra, etc... Todos distintos, distinto numero de días por semana e km semanais... e claro un non sabe moi ben a que ceñirse. Por iso quería que algún dos que xa seguiu algún plan outros anos puidese dicir cal seguiu el (non necesariamente explicalo todo aquí, pero si poñer algunha referencia á páxina na que consultalo). O obxectivo sería estar sobre as 3 horas 15 minutos. Moitas gracias |
AUGUSTI escribió: |
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón. |
AUGUSTI escribió: |
Hola! Acabo de inscribirme, espero que estemos todos en la salida y en la llegada el día 27/04/14. Recomiendo la lectura del hilo del maestro Paultergat en el apartado de entrenamiento, yo lo repasaré por enésima vez, muy recomendable especialmente para los que debuten en preparar un maratón. |
Andrés61 escribió: | ||
Gracias |
Andrés61 escribió: | ||
Gracias |
Andrés61 escribió: |
Gracias chicos. Realmente es una delicia leer a Paultargat |
BATCHOCO escribió: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |