Foros ›
Calendario de pruebas en ruta Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 25 Xan 2014, 22:33
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Muy buena noticia para los fondistas. Enhorabuena Derek por tus gestiones. Da gusto vivir en Santiago y ver la cantidad de pruebas que estamos teniendo, ojalá se mantengan muchísimos años. Un saudiño atleta.
perbes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/12
0 Carreiras
55 Mensaxes
santiago compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 21:28
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Muchas gracias;Derek,ya tenia ganas de una media maratón en Compostela,
los fines de semana voy bastante por la zona de Ferrol y alli tienen un calendario de carreras exelente,por eso me alegra muchisimo el anuncio de esta carrera.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 22:08
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Eu tamén espero poder participar na media maratón. Xa puiden correr a dos 21 do camiño (palas-melide) e agora ésta na casa... a ver si sumando km carreira a carreira se pode convalidar pola Compostela. Ríndose
D8Antelo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/11/13
11 Carreiras
15 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 22:37
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Encantaríame ir a esta media maratón pero tiña planeado ir á Vig-Bay, a cal sería a miña estrea nos 21k, e aí o meu problema, aguántase ben a MM? E dúas seguidas? (Tendo en conta que o único obxetivo e acabar)
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2014, 22:49
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

D8Antelo escribió:
Encantaríame ir a esta media maratón pero tiña planeado ir á Vig-Bay, a cal sería a miña estrea nos 21k, e aí o meu problema, aguántase ben a MM? E dúas seguidas? (Tendo en conta que o único obxetivo e acabar)

Yo parcicipé en 2 seguidas (Villagarcía y Fene) y conseguí mejorar el tiempo en la segunda a pesar que era mas complicada. También haré las dos medias que indicas y, la víspera de la segunda, correré en Tapia de Casariego (Asturias)

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 14:04
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Eu tamén quería facer a mesma pregunta, estreo o MM na VigBay, pero se hai outra en Santiago, non vou perdela!!
Non entendo moi ben o problema, ao mellor é que estou adestrando mal, pero fago tiradas de 17-18 kms. polo menos unha vez á semana pensando en facer a Vig Bay, polo que non vexo problema no doblete cunha semana polo medio. Claro, que tampouco son profesional nin vou facer marcas...iso sí, na Vig Bay farei a miña marca persoal en MM, iso seguro Moi feliz
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 14:06
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Ah, e parabens a Derek por este traballo!!
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 18:39
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

dponte escribió:
Eu tamén espero poder participar na media maratón. Xa puiden correr a dos 21 do camiño (palas-melide) e agora ésta na casa... a ver si sumando km carreira a carreira se pode convalidar pola Compostela. Ríndose
Boa idea. Aplauso
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 18:49
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

xosemaria escribió:
Eu tamén quería facer a mesma pregunta, estreo o MM na VigBay, pero se hai outra en Santiago, non vou perdela!!
Non entendo moi ben o problema, ao mellor é que estou adestrando mal, pero fago tiradas de 17-18 kms. polo menos unha vez á semana pensando en facer a Vig Bay, polo que non vexo problema no doblete cunha semana polo medio. Claro, que tampouco son profesional nin vou facer marcas...iso sí, na Vig Bay farei a miña marca persoal en MM, iso seguro Moi feliz

Bueno, bueno, a humilde é importante, pensa sempre que pode pasar calquer cousa. É mellor ser un pouquiño prudente. De tódolos xeitos estou contigo e hai que, sendo prudente, tamén ser "tirao para adiante" Aplauso
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xan 2014, 23:28
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Excelente noticia la de esta carrera!!! Enhorabuena a los organizadores. Me permito lanzar una sugerencia, supongo que ya lo habréis considerado pero os lo habrán echado para atrás, se podría hacer la llegada en la plaza del Obradoiro?, supongo que será complicado, pero sería el mejor marco para hacer la llegada. Por otra parte, estoy preparando Coruña42, y si todo va bien el día de esta carrera tengo una tirada de 32 km, como no quiero perderme la iría a rodar, pero me faltan 11 km. Lo que pienso es en continuar después de meta para completar la distancia, alguien lo ha hecho?, que tal fue?, alguien se anima a hacer grupeto para hacerlo más llevadero?
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2014, 2:20
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

Gracias a todos/as por los ánimos. Se está preparando este proyecto con mucha ilusión y, aunque algunos lo dan por derrotado antes de empezar creo que es una apuesta diferente y bella, porque aunque el circuito es duro rebosa en belleza.
La meta no puede ser en la Plaza del Obradoiro; vamos a ir paso a paso y empezar terminándola dando una vuelta a una pista de atletismo, con una gran ovación del público, como en las grandes Guiño . Acabará en San Lázaro. Tenemos el reglamento preparado para lanzar la inscripción en un par de semanas (será del 20 de febrero al 8 de abril).

Estais animando mucho la cosa y con vuestros comentarios dais mucho aliento para luchar por quitar este proyecto. Gracias de nuevo!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2014, 2:20
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

feexenio escribió:
Muy buena noticia para los fondistas. Enhorabuena Derek por tus gestiones. Da gusto vivir en Santiago y ver la cantidad de pruebas que estamos teniendo, ojalá se mantengan muchísimos años. Un saudiño atleta.
Gracias!! Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2014, 2:20
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

xosemaria escribió:
Ah, e parabens a Derek por este traballo!!
Gracias amigo Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 8:56
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

derek escribió:
Gracias a todos/as por los ánimos. Se está preparando este proyecto con mucha ilusión y, aunque algunos lo dan por derrotado antes de empezar creo que es una apuesta diferente y bella, porque aunque el circuito es duro rebosa en belleza.
La meta no puede ser en la Plaza del Obradoiro; vamos a ir paso a paso y empezar terminándola dando una vuelta a una pista de atletismo, con una gran ovación del público, como en las grandes Guiño . Acabará en San Lázaro. Tenemos el reglamento preparado para lanzar la inscripción en un par de semanas (será del 20 de febrero al 8 de abril).

Estais animando mucho la cosa y con vuestros comentarios dais mucho aliento para luchar por quitar este proyecto. Gracias de nuevo!!.

Hola Derek, otra vez ánimos y tienes mi apoyo "moral" en la distancia y seguramente que de muchísima gente como yo. A mí me encanta la idea por varios motivos:
1.-Encuentro con el Camino de Santiago para muchos atletas, con todo lo que supone.
2.-Contacto con la Naturalez (salir un poco de tanta carrera en asfalto).
3.-Es una prueba parecida a un trail o medio trail, que vistos cuántos proliferan por Europa y el mundo es un poquito lo que "está de moda".
4.-Hacía falta una media maratón en Santiago.
5.-Aumentar el número de carreras durante todo el año redistribuyéndolas a lo largo del año.
6.-Y lo mejor: CUIDAR NUESTRA SALUD PRACTICANDO NUESTRO DEPORTE FAVORITO Y DISFRUTANDO.
Un saudiño atletas Aplauso Guiño
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2014, 0:23
Asunto: Re: Calendario de pruebas en ruta Santiago

va a ser una carrera preciosa,el recorrido es muy bonito y espectacular y una estupenda preparacion para el maraton de coruña animo derek que vosotros podeis!!! la pena es no poder acabar en el Obradoiro cahis...... pero eso no quita que sea preciosa





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos