Foros ›
II Carreira da Filloa, Lestedo (08/03/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2014, 10:53
Asunto: Re: II Carreira da Filloa, Lestedo (08/03/2014)

por certo, se o final se varia algo o recorrido eu recomendolle os organizadores que o varien o suficiente para que poida puntuar con coeficiente 1.50 no circuito, xa que asi moita mais xente se vai animar a asistir
Jose-Zeus

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/06/12
26 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2014, 11:42

Hola de nuevo!!.
Ya esta todo cerrado en lo que se refiere a la II edición de la Carreira da Filloa, y tras tener en cuenta vuestras sugerencias así queda la carrera:

"II Carreira da Filloa de Lestedo - Subida a Pico Sacro"
FECHA: 8 de Marzo de 2014
HORARIO: Escolares a partir de las 17:00 h.
Absoluta a partir de las 17:45 h.
DISTANCIA: Escolares: 200m / 800m / 1600m (según edades). Absoluta: 9000m (con la subida al Pico Sacro (hasta la zona del aparcadero)).

Comentar también que ya está abierto el plazo de inscripción, y que esta se puede hacer de las 2 siguientes maneras:
- En la tienda 39 Segundos. Calle Amor Ruibal Nº 9; Bajo. 15702 Santiago de Compostela
- A través de la página web: www.39segundos.com en el apartado "Carrera Lestedo 2014". Aquí también podéis toda la información de la carrera incluido el perfil.

Ya para acabar recordaros que el número de plazas es limitado.

Muchas gracias por vuestras sugerencias y opiniones. Ahora solo esperamos veros a todos allí.
Un saludo!!

+ - + - + - + - + - + - + - + - +
:: Regulamento da proba ::
+ - + - + - + - + - + - + - + - +

koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2014, 13:08

Estupenda noticia!!!!! Asi me gusta, tendo en conta a opinion dos participantes Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Ojala non me equivoque, pero pareceme un gran acerto o cambio para pola tarde. Seguro que as plazas se completan sin problema.
Ahora , estaria ben, que publicasedes un plano do recorrido se fose posible. Eu casi que mo imagino.....pero non estaria de mais conocelo para despois comentarllo por aqui os posibles asistentes.

Un saludos e vemonos o 8 de marzo!!!!!
Jose-Zeus

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/06/12
26 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Feb 2014, 10:31

Hola koala36. Na páxina web www.39segundos.com tes o perfil do recorrido. Preferimos poñer o perfil e non o mapa xa que co perfil podeste facer unha idea do recorrido e co plano do recorrido só lle serviría os que coñecen a zona. Por outra parte xa che adianto que o recorrido e case o mesmo que o do ano pasado, salvo o tramo da subida o Pico Sacro.

No de facerlle caso os participantes... pareceme normal para iso abrimos o tema no foro, para ver as vosas suxerencias e opinions.

Un saúdo e vemonos alí!!
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 13:49

Es monte no, es q esta puesta como montaña, por saber q tenis usar jeje

@davidgara
Jose-Zeus

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/06/12
26 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 11:16

Buenas Ghatorade, la carrera transcurre por tierra en la mayor parte del recorrido (coge tramos del camino de Santiago). El camino esta en buen estado casi todo el recorrido (excepto el tramo nuevo de esta edición de subida y bajada al Pico propiamente que es más estrecho y es un poco más técnico). En lo que al tipo de calzado se refiere, puedes llevar zapas de trail si las tienes, y sino también te valen las zapas que utilices para asfalto.
Un saludo!!
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 11:18

Muchas gracias, ahora con el horario me va bien.

@davidgara
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 17:36

Jose-Zeus escribió:
Preferimos poñer o perfil e non o mapa xa que co perfil podeste facer unha idea do recorrido e co plano do recorrido só lle serviría os que coñecen a zona.

!

Aqui non estou dacordo contigo, pois se poñedes o mapa, os que coñecemos a zona, podemos facer unha descripcion o mais aproximada posible do que a xente se vai a encontrar, e asi casi nadie se levará sorpresas. Esto mismo pedinvolo o ano pasado, e nun principio a contestacion que me destes foi practicamente a misma que a deste ano, ainda que o final, decidistes ,acertadamente, poñer o mapa. Con ese mapa , eu fixen o recorrido, e despois comentei por aqui, casi metro por metro o que a xente iba a encontrar, e foron moitos os que o termino da proba me deron as gracias pola descripcion que fixen e que lles axudou a regular mellor o esforzo. O dito, penso que deberiades publicalo, ainda que tamen che digo que coñezo perfectamente a zona e estou convencido que sei perfectamente por onde vai ser a "subidiña" e tamen a "baixadiña" Guiño Guiño
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1880 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 19:12

koala36 escribió:
Jose-Zeus escribió:
Preferimos poñer o perfil e non o mapa xa que co perfil podeste facer unha idea do recorrido e co plano do recorrido só lle serviría os que coñecen a zona.

!

Aqui non estou dacordo contigo, pois se poñedes o mapa, os que coñecemos a zona, podemos facer unha descripcion o mais aproximada posible do que a xente se vai a encontrar, e asi casi nadie se levará sorpresas. Esto mismo pedinvolo o ano pasado, e nun principio a contestacion que me destes foi practicamente a misma que a deste ano, ainda que o final, decidistes ,acertadamente, poñer o mapa. Con ese mapa , eu fixen o recorrido, e despois comentei por aqui, casi metro por metro o que a xente iba a encontrar, e foron moitos os que o termino da proba me deron as gracias pola descripcion que fixen e que lles axudou a regular mellor o esforzo. O dito, penso que deberiades publicalo, ainda que tamen che digo que coñezo perfectamente a zona e estou convencido que sei perfectamente por onde vai ser a "subidiña" e tamen a "baixadiña" Guiño Guiño
Es verdad. Yo soy uno de los que te dio las gracias por los consejos.
Carrera preciosa pero dura dura...
Siento perderme este año la subidita... para siguientes ediciones espero no perdérmela.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 13:47

Andrés61 escribió:
koala36 escribió:
Jose-Zeus escribió:

!

Es verdad. Yo soy uno de los que te dio las gracias por los consejos.
Carrera preciosa pero dura dura...
Siento perderme este año la subidita... para siguientes ediciones espero no perdérmela.

Lastima que non poidas asistir Andrés61, porque se o ano pasado foi dura...este ano a subidiña dará que falar......e a baixada non se vai a quedar atras Ríndose Ríndose

Saludos!!!!!
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 19:34

Jose-Zeus escribió:
En lo que al tipo de calzado se refiere, puedes llevar zapas de trail si las tienes, y sino también te valen las zapas que utilices para asfalto.

Esta respuesta no me acaba de convencer, supongo que lo ideal serían unas híbridas, pero mi bolsillo no está para tantas zapas. Pensando Me gustaría saber qué zapatillas son más apropiadas para este circuito: las de trail o las de asfalto. Con las de tacos no se corre especialmente bien por asfalto, sobre todo si está mojado. Si hay mucho desnivel o barro en la pista de tierra...las de asfalto... Pensando Si alguien conoce la zona, agradecería detalles o sugerencias, a ver si no tengo que llevar los dos pares y cambiarlas como en duatlón Mr. Green Mr. Green
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 13:19

smsamp escribió:
Jose-Zeus escribió:
En lo que al tipo de calzado se refiere, puedes llevar zapas de trail si las tienes, y sino también te valen las zapas que utilices para asfalto.

Esta respuesta no me acaba de convencer, supongo que lo ideal serían unas híbridas, pero mi bolsillo no está para tantas zapas. Pensando Me gustaría saber qué zapatillas son más apropiadas para este circuito: las de trail o las de asfalto. Con las de tacos no se corre especialmente bien por asfalto, sobre todo si está mojado. Si hay mucho desnivel o barro en la pista de tierra...las de asfalto... Pensando Si alguien conoce la zona, agradecería detalles o sugerencias, a ver si no tengo que llevar los dos pares y cambiarlas como en duatlón Mr. Green Mr. Green

Si tes de trail, non o dudes.....son as propias para esta proba. Si non as tubeses pois cas de asfalto tamen te amañarias, pero a verda e que de asfalto pode ser 1 km mais ou menos e o resto e todo pista de terra, e que vai a estar bastante embarrada se o tempo non cambia.
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 13:53

Decidido. Gracias Sorriso
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 12 Feb 2014, 17:44

Por certo,.....non a vexo incluida no Circuito de Correr en Galicia. Ides incluila???? Seria interesante que puntuase!!!
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 18:27

Yo también soy de la zona y también me gustaría ver mapa del recorrido. Puede ser irrelevante cuando se trata de una carrera sin demasiado sobresalto pero con la subida al pico Sacro... Esta claro que va a ser dura tanto para subir como para bajar y por esto, ayudando a los corredores a elegir zapatillas, el que pueda hacerlo que no es mi caso, estaría bien disponer del mapa viendo así por dónde discurre el circuito.
Me he guiado por los perfiles en multitud de carreras y siempre me he hecho una idea bastante desacertada, este domingo en Lalin sin ir más lejos.
Por lo demás, muy bien la organización y muy acertado el planteamiento de sondeo sobre circuito y horario con la posterior toma de decisión.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos