Xov, 30 Xan 2014, 18:35
Asunto: Tunel e seno tarsiano
Levo anos lendo, e ás veces opinando, sobre os problemas físicos e mentais da xente que escribe neste foro, a maioría o que precisa é axuda dun profesional, e os consellos que aqui se dan, aínda que ben intencionados, só serven para entreter ao persoal e as veces para animar ao afectado. Aínda así vou contala miña historia, sin moitas esperanzas de sacar nada positivo, pero... Vai ser un pouco longa así que o que queira deixar de ler xa lle digo eu que non perde nada, e aos que sigades lendo douvolas gracias de antebrazo
Fai unhos seis ou este anos fixen unhas plantillas por recomendación do meu físio ( o tío dixomo con boa intencion... pero mala chispa o coma), non fun ao barato, pero nunca me adaptei, e aos poucos meses empecei a notar molestias no pe esquerdo, que si modificacións, correccións, paciencia bla, bla, bla... o caso é que si non usaba as plantillas estaba como dios, pero cando as poñía en poucos días reaparecía a dor e tiña que parar de correr. Fun a outro podólogo que a solución que me daba era facerme outras plantillas, dixenlle que "gracias que o ía pensar" e ata hoxe. Tirei as plantillas de 200 pavos no contenedor de desechos perigosos e puxenme a correr a pelo.
Así estiven uns meses, perfecto, coma sempre. Pero un día volveu esa dor no pe, esta vez para quedarse, independientemente de si corro ou estou sentado, e decidín ir a un traumatologo -todo normal, posible fractura por estrés- dixo- reposo.
Nada, as veces doiame máis cando estaba en reposo deportivo que cando corría.
Fun a outro traumatologo, e despois a outro, radiografías, ecografias, electromiografias, resonancias por duplicado e triplicado... nada, todo normal. Físioterapia, un osteopata moi bo (lease carisimo) que despois de varias sesions pasoume coa seu compañeiro que era mellor (léase máis caro) outro osteopata mais e despois acupuntura, que este tamén era bo, " paciencia, ten fe..." decia o tío, un pouco máis e me arruina, e si por el fora ainda estaba hoxe coas agullas espetadas pola perna arriba...
Despois, cando xa non podía correr, din cun traumatolo que por fin me dixo algo, "síndrome del seno del tarso", infiltroume e en poucos días estaba novo, e así estiven uns meses ata que reapareceu, xa estaba avisado que podría necesitar outras infiltración, así que outro pinchazo e novo outra vez. Pero repetiuse a historia, a única opción sin pasar polo quirófano era un tratamiento con factores do crecemento, que seica é boisimo (outra vez lease cariiiisimo) pero nono cubre o seguro. Fracaso.
Paso polo quirófano e fanme unha limpeza do seno do tarso, todo moi ben, en dous meses estou correndo, dixeron. E correndo estou, pero cando podo e igual de jodido que antes.
O traumatologo pareceme un tipo honesto, e confesoume que estaba un poco desconcertado xa que todalas probas me saen ben. Pero a min doeme.
Fixen outra electromiografia para ver si era o túnel tarsiano. Onte fun polos resultados, todo normal.
Fun perdendo a forma física, e agora estou perdendo a forma humana, xa que cada día me parezco mais a unha ovella preñada, boto de menos correr sin importarme si estou lonxe ou preto de donde saín, competir aoa cen por cen... Por riba o primeiro que noto todolos dias ao levantarme e un dolor, mais ou menos soportable no pe esquerdo. Hoxe levanteime de baixón, pensando en tirala toalla, que lle den... Despois vin os libros da miña filla, boa atleta, boa triatleta, boa rapaza, e boa estudiante que onte, como moitas veces quedou estudiando ata as tantaricas, entre as suas cousas había un archivador con apuntes no que se pode ler
"que sea dificil no quiere decir que sea imposible, que sea imposible no quiere decir que valla a rendirme". Sera unha mariconada pero a min serviume para poder ir tirando outra temporada máis.
De calquera xeito, si alguén sabe algo ou ten algúnha experiencia sobre o seno do tarso ou o túnel tarsiano e mo quere contar estimaballo ben. En internet xa lin todo o que hai. Varias veces
PD. Xa avisei que era largo.
Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted