Edu_Iglesias escribió: | ||
Ninguén dixo que fora fácil! Divertida si, bonita tamén, E co "aliño" da auga e o barro, pois... |
Rufino escribió: | ||||
A min esa zona gústame moito e teño un bo recordo do ano pasado na primeira edición xa que foí a meu primeiro trail e onde lle collín o gusto a esto do monte e dende aquela xa van alá uns cantos trails nas pernas. Penso que quizaís os 9 kms "se lle fixeran" pouco a moita xente, pero con cerca de 14kms e algunha sopresa incluida xa pode contentar a todo o mundo (tanto principiantes como non tanto). Ó mellor po ano podedes facer un maratón de montaña Uns saudo e sorte ca organización. |
Rufino escribió: |
Como dixen, só levo un ano nesto do trail pero a de 36kms tiña pensado facela (igual que o ano pasado), ata que me entereí que a adiantaron ó 12 de abril, xusto cando estou de viaxe. O mesmo finde que outras como medio maratón de Stgo, Gondomar, e algunha maís... Pa mín 85 kms aínda se me fan moito e non me da vergonza recoñecelo, e ademaís penso que haí que meterlle progresivamente kms as pernas senón veñén as lesións. Quizaís algún día dea chegado ó teu nivel e ter a sorte de poder rematar algún de 85 kms. Un saudo. |
joseduarria escribió: |
como esta o recorrido co que choveu |
charlier78 escribió: |
Buenas. Por lesión no pude correr, pero estube allí para haceros un viddeo en la salida. Los enlaces a fotos o vídeos de la prueba en el foro correspondiente. Fotos y vídeos Muchas gracias Saludos. |