Foros ›
IIº Trail de San Alberte-Ribeira (2/2/2014)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1031 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 16:50
Asunto: Re: IIº Trail de San Alberte-Ribeira (2/2/2014)

Edu_Iglesias escribió:
Rufino escribió:

A verdade e que sí, ten en conta que o de Bueu eran 24 kms e 600 mts de positivo, e neste haí 500 mts en 13,5 kms. Pensando Pensando Pensando Pensando

Ninguén dixo que fora fácil! Moi feliz

Divertida si, bonita tamén, Moi feliz Moi feliz E co "aliño" da auga e o barro, pois... Moi feliz
Non, se non me queixo, pa min o trail ten que ter desniveís, lama,pedras,....pa eso é monte ou?.
A min esa zona gústame moito e teño un bo recordo do ano pasado na primeira edición xa que foí a meu primeiro trail e onde lle collín o gusto a esto do monte e dende aquela xa van alá uns cantos trails nas pernas.
Penso que quizaís os 9 kms "se lle fixeran" pouco a moita xente, pero con cerca de 14kms e algunha sopresa incluida xa pode contentar a todo o mundo (tanto principiantes como non tanto).
Ó mellor po ano podedes facer un maratón de montaña Bailar Bailar Bailar Bailar
Uns saudo e sorte ca organización.
joseduarria

Novo foreiro
Novo foreiro
26/01/12
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 17:39

como esta o recorrido co que choveu
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 21:14

Rufino escribió:
Edu_Iglesias escribió:
Rufino escribió:

A verdade e que sí, ten en conta que o de Bueu eran 24 kms e 600 mts de positivo, e neste haí 500 mts en 13,5 kms. Pensando Pensando Pensando Pensando

Ninguén dixo que fora fácil! Moi feliz

Divertida si, bonita tamén, Moi feliz Moi feliz E co "aliño" da auga e o barro, pois... Moi feliz
Non, se non me queixo, pa min o trail ten que ter desniveís, lama,pedras,....pa eso é monte ou?.
A min esa zona gústame moito e teño un bo recordo do ano pasado na primeira edición xa que foí a meu primeiro trail e onde lle collín o gusto a esto do monte e dende aquela xa van alá uns cantos trails nas pernas.
Penso que quizaís os 9 kms "se lle fixeran" pouco a moita xente, pero con cerca de 14kms e algunha sopresa incluida xa pode contentar a todo o mundo (tanto principiantes como non tanto).
Ó mellor po ano podedes facer un maratón de montaña Bailar Bailar Bailar Bailar
Uns saudo e sorte ca organización.

Xa o fan, o Ultratrail do Barbanza, en abril 85km e tresmilepico de desnivel. Anímaste? Muro Muro Muro
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1031 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 23:13

Como dixen, só levo un ano nesto do trail pero a de 36kms tiña pensado facela (igual que o ano pasado), ata que me entereí que a adiantaron ó 12 de abril, xusto cando estou de viaxe. O mesmo finde que outras como medio maratón de Stgo, Gondomar, e algunha maís... Muro Muro Muro Muro
Pa mín 85 kms aínda se me fan moito e non me da vergonza recoñecelo, e ademaís penso que haí que meterlle progresivamente kms as pernas senón veñén as lesións.
Quizaís algún día dea chegado ó teu nivel e ter a sorte de poder rematar algún de 85 kms.
Un saudo.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2014, 20:30

Rufino escribió:
Como dixen, só levo un ano nesto do trail pero a de 36kms tiña pensado facela (igual que o ano pasado), ata que me entereí que a adiantaron ó 12 de abril, xusto cando estou de viaxe. O mesmo finde que outras como medio maratón de Stgo, Gondomar, e algunha maís... Muro Muro Muro Muro
Pa mín 85 kms aínda se me fan moito e non me da vergonza recoñecelo, e ademaís penso que haí que meterlle progresivamente kms as pernas senón veñén as lesións.
Quizaís algún día dea chegado ó teu nivel e ter a sorte de poder rematar algún de 85 kms.
Un saudo.

as lesions non sei si virian,pero a petada iva ser bonita,jajajajaj.
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Feb 2014, 11:05

joseduarria escribió:
como esta o recorrido co que choveu

O percorrido está igual que a semana pasada, o mes pasado, e fai dous meses... anejadoo!! que con tanta ajua danos a vida que somos jallejos senon criábamos musjo Moi feliz Moi feliz

Cando menos nas pendientes non hai moita ajua, só cando chejades abaixo ides atopar "unha pouca" Mr. Green Mr. Green
charlier78

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/12
10 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 13:40

Buenas.
Por lesión no pude correr, pero estube allí para haceros un viddeo en la salida.

Los enlaces a fotos o vídeos de la prueba en el foro correspondiente.

Fotos y vídeos

Muchas gracias

Saludos.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 13:46

Como sempre os membros de Arousa non defraudaron e conseguiron organizar unha carreira que foi divertida gracias a encordada, aos charcos,... cun punto de dureza que lle quedaba moi ben. A verdade é que encantou.
E por se ainda fora pouco un "terceiro tempo" a base de caldo, callos, croquetas, xamon,... Que mais se pode pedir???
Noraboa a organizacion.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 15:50

charlier78 escribió:
Buenas.
Por lesión no pude correr, pero estube allí para haceros un viddeo en la salida.

Los enlaces a fotos o vídeos de la prueba en el foro correspondiente.

Fotos y vídeos

Muchas gracias

Saludos.

graciñas amigo.

sabedes onde se poden ver as clasificacions??
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 16:47

como sempre estes de Arousa demostraron que non son novos nesto.

todo perfecto,ata nos saleu bo tempo e todo.

cando armedes outra xa sabedes que ali estarei.
lolamarta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/11
0 Carreiras
78 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 16:59

todo moi ben para ano espero que sea a miña terceira participación saudos
olivierft

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 18:17

Gracias por todo, un año mas encantado.
Nos vemos en la proxima
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 18:25

gracias por todo,boa organización,o circuito duro pero precioso,a auga das duchas conxelada eso sí,pero solventárono rápidamente as rapazas da organización e puxeron o pabellón a disposición dos que faltaban por ducharse.
Para o ano repetimos,e o día 2 de Marzo esperamos a sorpresa que nos tendes preparada.
Pwdk

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/13
15 Carreiras
11 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 18:39

Me gustaría comentar lo contento que estoy por haber participado hoy en el II Trail de San Alberte, una carrera muy interesante. Soy novato en el Trail pero con carreras así solo me queda mejorar y seguir participando. Quizás me gustaría destacar la parte del bosque donde tuvimos que subir con cuerda fue genial y no lo esperaba. Bueno, finalmente quiero agradecer a la organización por su trabajo, muy bien, gracias y hasta el año que viene.

Moi feliz
Matgar

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/13
7 Carreiras
34 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Dom, 02 Feb 2014, 19:52

Una gran satisfacción personal la de haber participado y acabado mi primer trail, dar mi mayores felicitaciones a la organización del evento, donde muestran su saber hacer en todo momento. Ademas de dar la gracias por acompañarme hasta el final a mi amigo Humberto y al hasta ahora desconocido por mi Jose Manuel Sampedro Muñiz, por que me animaron desde la salida hasta el final de la prueba.
Quiero destacar también que el homenaje que nos dimos en el Centro Recreativo de Artes, fue todo un lujo a la altura de una gran organización.
La afición al correr, ya que es mi segunda carrera, va en aumento gracias a gente que conoces en estas carreras. Gracias a todos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos