Foros ›
Autor
Mensaxe
Cecebre

Mods
Mods
9/11/03
0 Carreiras
1346 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 21:31
Asunto: Re: A dimisión de Pedro Nimo

Papero, el comunicado es una serie de obviedades con las que todos estamos de acuerdo y llevamos años leyéndolas en muchos sitios. Es como si tú o yo decimos que deseamos "la paz en el mundo", nadie o casi nadie nos llevaría la contraria.

Pero imagina por un momento que Blesa (ex-presidente de Caja Madrid) aparece de repente en una manifestación contra un desahucio... resultaría un poco raro ¿no? Pues a los que conocemos un poco más a este atleta (no de conversacione fugaces) nos ha chocado por lo mismo... un poco oportunista, pero nada más.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 21:32

Pues yo tampoco las entiendo y mucho menos las comparto.Mucho animo Pedro.
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 23:29

Boas.
Teño que decir que ,como popular,caeme ben,moi ben o CORREDOR Pedro Nimo.
A sua trayectotia deportiva ,pois cada un terá a sua opinión,como non podía ser de outra maneira.
Son mais critico con estas opinions que rozan a falta de respeto e certo rencor,sin dar o nome(sí o fai Pedro).Ademais co rango de MODERADOR!!
Saudos e animos o Sr.Nimo Del Oro.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 23:48

Despois de leer o escrito de Pedro Nimo teño que darlle a razón en practicamente todo. A verdad, so vira o enlace a noticia da Voz, e non me enterein do fondo do tema, como é habitual ó leer a prensa.

Pero claro, aunque as intencións dun escrito sean moi boas, non pasan do efecto que producen as pacificas manifestacións amparadas polo viciado sistema; non teñen producen efectos tanxibles. O sistema sigue rodando.

As protestas non se poden facer seguindo os cauces legales, porque xa están feitos para impedir que tales cambios se produzan.

Neste caso, unha forma efectiva de protestar seria conseguir marcas mínimas para os campionatos internacionais, e cando a federación de turno faga a selección facer público o descontento e a renuncia a representala, ou ben facelo directamente nun gran campionato para que a repercusión sexa grande.

O resto, non deixa de ser loable, pero quedanse en boas palabras, non cambian nada. Ó reducido grupo de persoas que manexan o país traelle sen cuidado que se caguen "na nai que os pariu", que a xente saia de paseo correando poetícos lemas, folgas de fame, recollida de firmas, acampadas....

Eu son dos que pensa que para cambiar os temas realmente importantes a vía legal e pacífica non é a correcta. Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
alveiras

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
14 Carreiras
193 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 9:04

Forza Pedro!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 10:26

Ola:

Moito ánimo e moita sorte no maratón de Londres Pedro!!!

As grandes probas deportivas (Londres, Berlín, N Y...) están destinadas a 10 ou 15 grandes atletas (Pedro entre eles por suposto), e despois van, ou imos, moitos a outra cousa.

Un atleta que fai 2 horas 12 ( posto 6 en Berlín, un día calquera onde Makau batiu un record do mundo) é dende logo un DXTista de ELITE.

Ese mismo atleta, que se despraza a correr a nosa proba, na que non hai premios en metálico, non se merece o trato do MODERADOR, que espero sexa un pouco máis Moderado

Saú2 de Fernando Rama desde Ponteareas
pablocf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/11/12
0 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 10:31

Rama escribió:
Ola:

Moito ánimo e moita sorte no maratón de Londres Pedro!!!

As grandes probas deportivas (Londres, Berlín, N Y...) están destinadas a 10 ou 15 grandes atletas (Pedro entre eles por suposto), e despois van, ou imos, moitos a outra cousa.

Un atleta que fai 2 horas 12 ( posto 6 en Berlín, un día calquera onde Makau batiu un record do mundo) é dende logo un DXTista de ELITE.

Ese mismo atleta, que se despraza a correr a nosa proba, na que non hai premios en metálico, non se merece o trato do MODERADOR, que espero sexa un pouco máis Moderado

Saú2 de Fernando Rama desde Ponteareas
mais claro auga Aplauso Aplauso Aplauso
Viejito

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/12
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 11:19

No entiendo este revuelo, sobre todo cuando Pedro ha demostrado ser un "popular" en toda regla, un profesional cercano a todos nosotros y un buen amigo de todos los corredores aficionados. Nunca olvidaré su cercanía y educación en una carrera en la que me dobló en un cross en la Torre de Hércules ( a pesar de que yo corría por debajo de 4 el kilómetro!!!) y en la que me dio las gracias por apartarme mientras que el segundo y tercero casi me empujaron entre gruñidos y exabruptos.

Ante todo, educado y cordial. Me parece cojonudo que "renuncie" o que haga lo que le salga de los ... con su profesionalismo.
Las federaciones de atletismo son la lacra de este deporte en España y yo me alegro que Pedro se integre en nuestra familia.

Grande Pedro, y un abrazo fuerte de un popular, ahora, como tú.
LEOS

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 11:50

Animo Pedro, un ejemplo de deportista. Solo el detalle de la Behovia te hace GRANDE como persona y como deportista.
veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 11:54

LEOS escribió:
Animo Pedro, un ejemplo de deportista. Solo el detalle de la Behovia te hace GRANDE como persona y como deportista.
Chico te me has adelantado o leido la mente.
Ese detalle ya lo dijo todo . pocas veces he visto detalles así.
Para mi, un crack como persona y un fuera de serie como atleta.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 11:56

Cecebre escribió:
... Pues a los que conocemos un poco más a este atleta (no de conversacione fugaces) nos ha chocado por lo mismo... un poco oportunista, pero nada más.

cecebre vs pedronimo en v2.0 jejeje Mr. Green Mr. Green Pensando Pensando Pensando

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 11:59

El moderador puede opinar lo que quiera ,nos guste o no nos guste ,otra cosa es que no fuera correcto que no es el caso.La pena es que maloquesoy no aparezca mas de vez en cuando y no solo para opinar de Nimo .Asi que todo el mundo tranquilito!!
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 12:19

Ya para no dar mas vueltas al tema...
DA IGUAL SI EL QUE ESCRIBIÓ ESO FUI YO!, LO "JODIDO" ES QUE EN MAYOR O MENOR MEDIDA, LO PENSAMOS Y SENTIMOS TODOS!!!.
Dicho esto, me reitero en que soy una persona que se equivoca, mete la pata y como ser humano, acierta a veces y no lo hace en muchas mas.
Pienso que toca unirnos y aportar cada uno nuestra "carta" o rechazo para intentar, siempre por una vía pacífica y sensata, lograr un cambio.

Un abrazo a todos y buena semana

3&Run C/ Restollal n35 bajo
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 14:06

killoque, es que me cambié el nick. Y si quieres que opine, te diré que la postura de Pedro es completamente respetable, de la misma manera que respetable es la opinión de quien no la comparte. Personalmente, creo que sería más efectivo renunciar a algo una vez conseguido, al estilo P.N renuncia a su selección para el europeo de Zurich por estos motivos, o P.N renuncia a su medalla en el nacional de cross, o en el nacional de maratón, alegando esto y lo otro, o P.N renuncia a su beca olímpica o internacional y se la dona al campeón gallego de 3000 m en pista cubierta, el juvenil Miguel González (por nombrar a alguien que destaca y es joven). Pero como yo no soy P.N pues simplemente doy mi opinión, y como ya llevo unos años en esto, recuerdo actitudes similares y me viene a la mente la de Alejandro Gómez cuando sugirió la posibilidad de nacionalizarse portugués.
Ah, por cierto, no aparezco pero estoy, no te preocupes.
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 14:08

A pedro...conozco tres cosas de ti...en orden inverso...esta noticia de la voz...tu detalle en la behovia...y tu aplauso a mi persona como a muchos otros en cambados el verano pasado una vez q tu habias ganado y los demas ibamos llegando...solo puedo decir una frase...gracias...no cambies nunca!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos