Foros ›
Dudas sobre zapatillas para carrera de Cross
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
duados76

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/11
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 11:49
Asunto: Dudas sobre zapatillas para carrera de Cross

Buenas,

Consultando el calendario de carreras para Febrero, por distintos motivos la única carrera que me coincide bien sería la de Cross de Santiago. El problema es que llevo unos 5 meses corriendo y nunca he participado en una carrera de cross.

La principal duda que tengo es si las zapatillas que tengo me valen para participar en estas pruebas o es necesario usar unas que tenga tacos o similares. Mis zapatillas son estas:

http://www.asics.es/running/products/gel-pulse-men/

A ver si alguien me puede echar una mano.

Un saludo
susods

Novo foreiro
Novo foreiro
18/12/11
500 Carreiras
11 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 17:44
Asunto: Re: Dudas sobre zapatillas para carrera de Cross

Depende mucho de como esta el terreno y el circuito: si es muy blando y con barro con esas zapatillas vas a tener muy poco agarre e incluso puedes caer.
Si el circuito tiene mucha curva cerrada y muchas cuestas vas a tenes muy poca tracción. Lo normal es correr con clavos, más por seguridad que por otra cosa, pero tu prueva tus zapatillas en un terreno similar y mira como te encuentras. Yo recomiendo las zapatillas de clavos, aunque lleves poco corriendo.
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 19:17
Asunto: Re: Dudas sobre zapatillas para carrera de Cross

Por como pinta, clavos obrigatorios, como en todo cross digno de tal nome.

Que comente algo Derek, que é o que sabe do sitio Guiño
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 12 Feb 2014, 19:11
Asunto: Re: Dudas sobre zapatillas para carrera de Cross

Eu tiven o ano pasado a mesma dúbida que tio plantexas hoxe. Corrín cuns Nike que tiña daquela de asfalto normais e correntes, paseino moi ben e pringueime ata arriba, e non caín. Se queres probar, eu probaría cos que tes, simplemente hai andar cun pouco de ollo, xa que evidentemente non levas "tacos", polo tanto non irás ben equipado, se o que buscas é facer marcas.
Tampouco irás coa mellor protección para evitar caer nun terreno esbaradizo, xa digo, pero con coidado pode facerse.
Son da opinión que estamos un pouco ultraequipados, que está ben, pero non é obrigatorio se o que queres é pasar un bó rato.
Só é a miña opinión.
ánimo, saúdos, e alí nos veremos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Feb 2014, 0:59
Asunto: Re: Dudas sobre zapatillas para carrera de Cross

efectivamente, como ben apunta Xosemaria, eu corrín un cross moi embarrado con zapas das de asfalto sen prestensións de tempos nin posicións,e ningún problema, evidentemente nas curvas e baixadas tes que ter coidado, pero non me parecen necesarias se non che preocupa en demasía o resultado nesa proba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos