rubenigui escribió: |
Bueno rapaces primeiro de nada, moitos saudos de Orbita. Segundo para unha vez que nos xuntamos 4 afiadores dende non sei canto tempo e non sacamos a foto ![]() e por outra banda un pracer compartir viaxe con Dragonrunner e Pipotedemaceda e volver a compartir café con Garrido. O mellor de todo e que saímos vivos dun trail que hoxe estaba moi perigoso a pesar de algunha caída jjjj. Mañá tocará adestramento suave para soltar, veremos como andan as pernas mañá. Manel, a ti tamén te botamos de menos ![]() ![]() Bicos |
vistahermosa escribió: |
Dura si, pero divertida tamen. Xa facia tempo que non o pasaba tan ben nunha carreira. ![]() ![]() ![]() ![]() Bicos e saudos pa todos. |
novoa_run escribió: |
Apuntado para comer cocido o domingo. De momento mañá (martes) series, a hora habitual Alan, 18:45, tocarían largas...si Barca non nos ten preparada outra cousa ![]() Bicos. |
rubenigui escribió: |
Eu nin cocido nin nada. Onte fun adestrar e foi o peor que poiden facer. Hoxe dor no tobillo dereito na cara interna con algo rosado. Non teño moi claro se e esguince pequeno, fibras ou una simple contractura. Mañá vou ao médico a ver que diagnostica. Veremos a ver se estou para o Domingo. Onte tiña que haberte acompañado Novoa na bici en vez de ir correr ao cesped a 4.30. Si e que non aprendemos |
novoa_run escribió: |
Apuntado para comer cocido o domingo. De momento mañá (martes) series, a hora habitual Alan, 18:45, tocarían largas...si Barca non nos ten preparada outra cousa ![]() Bicos. |