. Ojala non me equivoque, pero pareceme un gran acerto o cambio para pola tarde. Seguro que as plazas se completan sin problema. | Jose-Zeus escribió: |
| Preferimos poñer o perfil e non o mapa xa que co perfil podeste facer unha idea do recorrido e co plano do recorrido só lle serviría os que coñecen a zona. ! |
| koala36 escribió: | ||
Aqui non estou dacordo contigo, pois se poñedes o mapa, os que coñecemos a zona, podemos facer unha descripcion o mais aproximada posible do que a xente se vai a encontrar, e asi casi nadie se levará sorpresas. Esto mismo pedinvolo o ano pasado, e nun principio a contestacion que me destes foi practicamente a misma que a deste ano, ainda que o final, decidistes ,acertadamente, poñer o mapa. Con ese mapa , eu fixen o recorrido, e despois comentei por aqui, casi metro por metro o que a xente iba a encontrar, e foron moitos os que o termino da proba me deron as gracias pola descripcion que fixen e que lles axudou a regular mellor o esforzo. O dito, penso que deberiades publicalo, ainda que tamen che digo que coñezo perfectamente a zona e estou convencido que sei perfectamente por onde vai ser a "subidiña" e tamen a "baixadiña" |
| Andrés61 escribió: | ||||
Carrera preciosa pero dura dura... Siento perderme este año la subidita... para siguientes ediciones espero no perdérmela. |
| Jose-Zeus escribió: |
| En lo que al tipo de calzado se refiere, puedes llevar zapas de trail si las tienes, y sino también te valen las zapas que utilices para asfalto. |
Me gustaría saber qué zapatillas son más apropiadas para este circuito: las de trail o las de asfalto. Con las de tacos no se corre especialmente bien por asfalto, sobre todo si está mojado. Si hay mucho desnivel o barro en la pista de tierra...las de asfalto...
Si alguien conoce la zona, agradecería detalles o sugerencias, a ver si no tengo que llevar los dos pares y cambiarlas como en duatlón | smsamp escribió: | ||
Esta respuesta no me acaba de convencer, supongo que lo ideal serían unas híbridas, pero mi bolsillo no está para tantas zapas. Me gustaría saber qué zapatillas son más apropiadas para este circuito: las de trail o las de asfalto. Con las de tacos no se corre especialmente bien por asfalto, sobre todo si está mojado. Si hay mucho desnivel o barro en la pista de tierra...las de asfalto... Si alguien conoce la zona, agradecería detalles o sugerencias, a ver si no tengo que llevar los dos pares y cambiarlas como en duatlón |