Foros ›
6 DE MAYO MEDIA MARATON DE VILLAGARCIA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
granfari

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 17:30
Asunto:

Actualizo Lista:

Aguita
Avilesina
Banderas
Bareixa
Barrachina
Chacal
Cabuxa
Curro2000
Easywind
Elyana
Enrique
Fojeteiro
French_mondariz
Javier
Jotaeme
Keniatablanco
Killoke
Kurty
Makoki
Mkm2514
Nacho_s1600
Piti
Sudeportosín
Supercoco
Urko
VicMan
xolinha
Yomismo
MrDixie
Granfari

Yo también me apunto,

saludos
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 19:06
Asunto:

Yo correr, todavía no lo tengo claro. Despues del rodaje de ayer, la recuperación no es todavía como yo quisiera, vamos a esperar acontecimientos. Lo que si tengo claro es que me voy a quedar a comer (vamos los 4 de la familia) ¿Tiene pensado alguien mas quedarse a comer?.
Xan, siento que no puedas venir.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 19:15
Asunto: media

conta conmigo gallego ademais o granfari quere dar a cara ante min
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 19:59
Asunto:

Prometo ser boíño e non dar máis tiróns que os xustos para non tropezar con ninguén, que teño unha manía tola de sair dende o cú do grupo e logo pasa o que pasa Guiño Guiño ... en fin... unha magoa non contar con Xan_capitán_dos_PASTELALRUHM... pero cando menos contaremos con Mr._Makoki_MAPOMA Demo sorrindo Demo sorrindo

Por certo ¿por fin coñeceremos ó noso agradable amigo granfari Mr. Green Mr. Green Mr. Green ? ¿Presentarase a si mesma a colega Supercoco ou teremos que tirarlle da capa? Demo sorrindo Demo sorrindo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 0:28
Asunto:

Estoy en serias dudas de participar; no estoy demasiado fino, pero al ser llanita en principio me uno a esa lista; luego ya se verá...

Aguita
Avilesina
Banderas
Bareixa
Barrachina
Chacal
Cabuxa
Curro2000
DEREK
Easywind
Elyana
Enrique
Fojeteiro
French_mondariz
Granfari
Javier
Jotaeme
Keniatablanco
Killoke
Kurty
Makoki
Mkm2514
MrDixie
Nacho_s1600
Piti
Sudeportosín
Supercoco
Urko
VicMan
xolinha
Yomismo

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 9:19
Asunto:

Derek: ¡¡qué bien comprobar que no te has olvidado de nosotros!! Te esperamos en Vilagarcía Ríndose Ríndose
Xan: te echaremos mucho de menos...ya lo sabes. Guiño

Sobre lo de la comida, pues había hablado ya hace unos días con keniatablanco sobre organizar un grupo para la comida (ya que ninguno de los de Vilagarcía se dignó a proponer una xuntanza culinaria Mr. Green ), pero estaba en la berza y no me daba cuenta de que ese día es, además del día de la madre (aviso a los que todavía no se han enterado....porque a las mujeres por lo general estos detalles nos gustan Ríndose Ríndose ), es el cumple de mi marido, así que creo que me va a invitar a una comida con bichos de mar Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose (creo que lo de que nos invite a tod@s no va a colar Ríndose Ríndose Ríndose ...aunque a las isotónicas creo que sí Ríndose Ríndose ).

Bueno, pues eso, que nos vemos allí (ya estoy un poco más animada....aunque no sé yo si saldrá algo digno de ésta Disimulando Disimulando ). Y creo que va a haber reunión de las Supernenas (que aunque nos estamos calladitas en el post de los equipos seguimos armándola a escondidas Ríndose Ríndose ) y, bien a correr o a animar, pero creo que podemos contar por lo menos con 4 Ríndose Ríndose Ríndose

Un biquiño para tod@s y...¡¡allí nos vemos!!!
Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 9:25
Asunto:

Pois precisamente porque é o Día da Nai non vou desvelar o lugar onde vou reparar os estragos físicos que me deixe esta Media... é unha sorpresa, e as sorpresas se se contan deixan de selo. En calquera caso dicir que terei que reservar mesa porque ese día vai andar un pouco dificil atopar sitio Demo Demo Sintoo moitísimo, pero a familia é o primeiro Molón Molón
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 11:21
Asunto:

banderas escribió:
¿Presentarase a si mesma a colega Supercoco ou teremos que tirarlle da capa? Demo sorrindo Demo sorrindo

Uf!!! non me digas así............ Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado :oops: Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado :oops: Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 14:23
Asunto:

supercoco escribió:
banderas escribió:
¿Presentarase a si mesma a colega Supercoco ou teremos que tirarlle da capa? Demo sorrindo Demo sorrindo

Uf!!! non me digas así............ Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado :oops: Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado :oops: Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Cos teus anos... o juapiña que eres... ¿e ainda tes verjonsa? ¡¡¡Anda muller!!! Se xa viches que somos a mar de aghradables e salghados (e modestos...sobre todo eu Molón Molón ). Ti non te preocupes... como dicía un colega meu: "¡¡Tú relajate y disfruta!! Mr. Green Mr. Green
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 15:00
Asunto:

A falta de 4 días soy seria duda para asistir a la carrera. Todavía arrastro un esguince leve desde la carrera de Corrubedo ( Do Corgo) del domingo pasado. Si al final no asisto desearos suerte a todos ; buen día y poco calor.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 15:00
Asunto:

Cabuxa escribió:

Me alegro del regreso de muchos de los MAPOMEROS... pero voya a echar de menos a XAn! Chorando
Makoki escribió:
Yo también, un abrazo para él.
Elyana escribió:
Siento Xan que no puedas venir.
MrDixie escribió:
Un abrazo para Xan y demás foreros
Gallego escribió:
Xan, siento que no puedas venir.
Banderas escribió:
unha magoa non contar con Xan_capitán_dos_PASTELALRUHM
Piti escribió:
Xan: te echaremos mucho de menos...ya lo sabes.

GRACIÃ?AS MIL A TOD@S, UN CARROMATO ENORME LLENO DE BESITOS.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 16:28
Asunto:

Sintiendolo mucho tengo que darme de baja de Villagarcia, mi hija quiere que la acompañe al Cross escolar Castro San Miguel en Castrelos el mismo domingo que la media, y como muchas veces me acompañan ella y la mujer a mis carreras, creo que me toca sacrificar una carrera por ella.
Nos vemos en la media de Coia

Avilesina
Banderas
Bareixa
Barrachina
Chacal
Cabuxa
Curro2000
DEREK
Easywind
Elyana
Enrique
Fojeteiro
French_mondariz
Granfari
Javier
Jotaeme
Keniatablanco
Killoke
Kurty
Makoki
Mkm2514
MrDixie
Nacho_s1600
Piti
Sudeportosín
Supercoco
Urko
VicMan
xolinha
Yomismo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 17:38
Asunto:

Ánimo Vicman, estamos todos contigo!!!!

Espero verte pronto compañero
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 19:33
Asunto:

¡¡¡Veña VicMan fáite bó e ven correr a Vilajarsía!!!... Xa sei que ti eres dos de correr sempre ó máximo que se poida e non conterse, pero bueno, se ves que podes escarallar a tempada por unha lesión, entón mellor que quedes na casiña... ou que veñas como "Cheerleader" Mr. Green Mr. Green
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 8:38
Asunto:

Ánimo Vicman!!!

Sabedes de algun sitio para comer recomendable???

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos