correro escribió: |
el luatlón del Grove NO se supendió,se supendió la prueba federada por parte de la federación pero sigue adelante la prueba popular organizada para la ayuda contra el cáncer,el por qué la federación suspendió la prueba ellos sabrán pero los organizadores están preparando una prueba con mucho cariño. |
gallego escribió: | ||
Levo todo o dia de mala ostia pq se me comunica q a federacion tomará represalias contra o q participe no luatlón. Por suposto q si non hay outra causa maior participarei na proba e apoiarei a causa. Volve a pasar coma noutra piroba do ano pasado, creo q en bueu donde tamen se intentou coaccionar os triatletas. Creo q ese non debe ser o papel dunha federación. Pode e debe informar de q o seguro da federación non cubrirá esa proba e cada un decida pero de ahí a prohibir e amenazar...., total o do seguro, o ano pasado na final do duatlon de rapaces tury tivo un esguince e se pasaron a pelota entre deporte escolar e fegatri e tiven q ir o ambulatorio, (coma se fose pirata). Perdoade polo rollo pero se me inflan as pe....tas ante estos atropellos. Se a fegatri ten un problema con un organizador q o arregle con el pero q deixe de amenazar os demais!! |
gallego escribió: | ||
Levo todo o dia de mala ostia pq se me comunica q a federacion tomará represalias contra o q participe no luatlón. Por suposto q si non hay outra causa maior participarei na proba e apoiarei a causa. Volve a pasar coma noutra proba do ano pasado, creo q en bueu donde tamen se intentou coaccionar os triatletas. Creo q ese non debe ser o papel dunha federación. Pode e debe informar de q o seguro da federación non cubrirá esa proba e cada un decida pero de ahí a prohibir e amenazar...., total o do seguro, o ano pasado na final do duatlon de rapaces tury tivo un esguince e se pasaron a pelota entre deporte escolar e fegatri e tiven q ir o ambulatorio, (coma se fose pirata). Perdoade polo rollo pero se me inflan as pe....tas ante estos atropellos. Se a fegatri ten un problema con un organizador q o arregle con el pero q deixe de amenazar os demais!! |
gallego escribió: |
Fernan, envieche o comunicado por privado, e algo interno do club e non considero afortunado colgalo nun foro. |
martinprol escribió: |
No he recibido nada de la Fegatri ni del Club, pero de ser cierto me parece indignante que una vez se logra que la Federación de Ciclismo recule con su política contra las ''pruebas pirata'', sea ahora la Fegatri la que se vaya a tropezar con esa piedra ... Del Regulamento de la Fegatri para 2014, se pueden rescatar varios puntos: 22. Para as PROBAS AUTORIZADAS pola Federación, que non sexan de Circuíto ou Campionato Galego, seguiranse os mesmos criterios que para as de circuíto en materia de seguridade e niveis básicos. 23. A)... Nas probas “piratas” e/ou sen o visto bo da FEGATRI, non terá vixencia a “licenza -seguro deportivo” da Federación.. Os clubs non promoverán este tipo de probas. No estamos cubiertos por el seguro deportivo de la Fegatri en el Lúatlon como bien dice FERNAN aquí arriba; además se insta a los Clubs para NO organizar este tipo de pruebas, pero en ningún artículo me he encontrado con una prohibición expresa que conlleve una sanción en caso de Sí participar. Además se habla del visto bueno de la Fegatri a estas pruebas piratas, pero lo que ha dicho hasta ahora es: ''...sustitución da proba que se suspendeu unilaterlamente...'' (respecto del Lúatlon) Nadie ha ''recalificado'' esta prueba como pirata, asique la Fegatri no ha dado ni quitado su buen ver a esta prueba. Resultado? me inscribo mañana para la prueba de O Grove puesto que no me ha llegado nada de nada...ni creo que llegue. Un saludo |
correro escribió: | ||
|