Foros ›
Autor
Mensaxe
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 17 Feb 2014, 16:22
Asunto: Re: Afiadores ano IV

BUenas chicos¡¡ QUe tal vamos? yo hoy saldre a rodar en un rato tocan 16 km si alguien se apunta VALEN si ves esto te acompaño en tu rodaje un rato, por otro lado lo de los dorsales no es ningún compromiso RUbén cm dijo Novoa ibamos hablando en el coche y le pregunte a mi amiga y ella se ofreció , asi que hay que aprovechar que se tienen amistades xD jejeje así que una vez q se publiquen dorsales necesitaría el número de dorsal y nombre y apellidos y listo Guiño ALAN pa no gustarte el barro tuviste que lidiar cm se dice con la más fea¡¡ seguro que molo jejejej ¡ Maña nos vemos na pista de todas formas¡ NOVOA di que si que todo no va a ser correr también hay que descansar y ya verás como en largo en Coruña no estás tan lejos de tu objetivo¡ bicos
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Feb 2014, 17:25

DragonRunner escribió:
BUenas chicos¡¡ QUe tal vamos? yo hoy saldre a rodar en un rato tocan 16 km si alguien se apunta VALEN si ves esto te acompaño en tu rodaje un rato, por otro lado lo de los dorsales no es ningún compromiso RUbén cm dijo Novoa ibamos hablando en el coche y le pregunte a mi amiga y ella se ofreció , asi que hay que aprovechar que se tienen amistades xD jejeje así que una vez q se publiquen dorsales necesitaría el número de dorsal y nombre y apellidos y listo Guiño ALAN pa no gustarte el barro tuviste que lidiar cm se dice con la más fea¡¡ seguro que molo jejejej ¡ Maña nos vemos na pista de todas formas¡ NOVOA di que si que todo no va a ser correr también hay que descansar y ya verás como en largo en Coruña no estás tan lejos de tu objetivo¡ bicos
Hola a todos,
DragonRunner, ¿ya saliste a rodar? yo estoy disponible! En 15min estaré en el puente romano, al ppio iré hacia Outariz. Si aún no saliste, ya me comentas a que hora te va bien y nos vemos!!
Saludos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 17 Feb 2014, 19:28

DragonRunner escribió:
ok. Habrá que comprarle una caja de bombones a tu amiga por el ofrecimiento Guiño
por lo demas hoy sali y no hubo dolor. No me cogió bien el satelite y decidí correr por sensaciones y cronometro. Tocaban 45 min a ritmo de maraton 4:15. Comi pasta una hora antes estomago lleno uffff pero al final echando calculos de la distancia y tiempo me pasé de vueltas... Ya decia que iba cansadoo. Ritmo medio 3:57 bufff non podo cos boulings. Mañana tocarán cambios de ritmo pero ya será de noche. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Feb 2014, 23:31

Mañá series, xa pode ser un pouco máis cedo ¿non Alan? Eu estarei as 18:00 por alí, que xa apetece entrenar de día e sen choiva, ti ven a hora que queiras, dalle antes caña o bosu.
Por certo, en Lalín tamén estivemos con Manel, vino moi recuperado, deportivamente falando, no km 7 antes da subida iba moi cerca de min Aplauso
Bicos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 11:17

novoa_run escribió:
Mañá series, xa pode ser un pouco máis cedo ¿non Alan? Eu estarei as 18:00 por alí, que xa apetece entrenar de día e sen choiva, ti ven a hora que queiras, dalle antes caña o bosu.
Por certo, en Lalín tamén estivemos con Manel, vino moi recuperado, deportivamente falando, no km 7 antes da subida iba moi cerca de min Aplauso
Bicos

Fai tan bo día... o millor salio na bici as 16:00 ata as 18:00. e despois aparezo na pista... un pelín máis tarde...
E que teño os nocellos cansadiños e a planta do pe tamen... esas zapas q teño de monte son tan blandas... e dicir, que igual solo troto e paso de series... a ver como me vou encontrando.
Dende logo o bosu nin pensalo... xa fixen traballo de propiepcion o domingo.
Dragonrunner... a verdade e que non sei que facia eu alí con tanta lama
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 12:27

Eu hoxe tño tamen rodar...pq son 48 horas despois de competir.,..
Mañan tño series e non tño problemas de horarios...o viernes de novo...
Alan falas mañan conmigooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ruben ti tamén maña series non?
Novoa...ti falas hoxe??
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 12:40

novoa_run escribió:
Bicos

Buenas yo hoy me acerco a la pista si haceis series alguno, sino las cambio pa mañana esta semana tengo que hacer 2000 xD y creo q algo mas corto no mire bien aun el entreno cuando salga a las 18 ya miro por aqui yo llegaría sobre las 18;30 más menos, apertas
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 13:37

Eu hoxe tamén quería facer 2000, espero por ti Dragonrunner.
Mércores tirarlle series a MJ Touron e Valen, descansade o que poidades hoxe, porque mañá ides sufrir Disimulando
Xoves, outra vez series, e venres descanso.
Esta semana non coincidimos Barca, a media de Coruña condiciona os entrenos, quizáis Rubén se anime mañá.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 14:07

barca escribió:
Eu hoxe tño tamen rodar...pq son 48 horas despois de competir.,..
Mañan tño series e non tño problemas de horarios...o viernes de novo...
Alan falas mañan conmigooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ruben ti tamén maña series non?
Novoa...ti falas hoxe??

todo vai depender de como vaia o pe. Onte no adestramento no me doeu nada e ao rematar tampouco. Hoxe mañá volveume a doer Muro . Hoxe o adestramento non vai poder ser e mañá dependerá de como teña o pe. O Xoves xa teño cita co fisio a ver se pode facer un mellor diagnóstico. O Maratón de Madrid a este paso vai a ser de paseo porque a preparación non vai ser completa con tanta parada no plan Muro Muro . Bicos
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 15:40

Boas...eu hoxe tño 30 min.rodar mais pesas mais 3 kms a 3,50.
Mañan vemonos si ves, Rubén!!!
Para a semana esperemos coincidir enton...
MJ.Touron

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/13
5 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 22:16

Novoa nos vemos en la pista mañana sobre las 17:45?
Si llego antes voy calentando. Uff la que me espera!!! Jeje
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 23:32

MJ.Touron escribió:
Novoa nos vemos en la pista mañana sobre las 17:45?
Si llego antes voy calentando. Uff la que me espera!!! Jeje
Ok, nos vemos. Valen, xa sabes, que non che se indigeste a comida.
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 8:26

Boas...eu hoxe teño 3x2000.
Si alguen se apunta xa sabe!
Novoa ainda me tiras uns berros por ali non? jeje
Ruben, como vas?
As 18h.estarei por ali tamén.
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 11:48

As 17h. estou na pista con Diego!
Ruben si queres animarte xa sabes!
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 19:50

Rubenigui, hoxe non apareciches pola pista, ¿como vai ese pé?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos