Foros ›
RECUPERACIÃ?â??N DE UN MARATÃ?â??N
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
125 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 8:25
Asunto:

Muy buenos días ... por fín es viernes ...

Aquí estamos recuperando del Mapoma y empezando nuevamente a coger las riendas del entrenamiento ... la cosa va viento en popa ...

Efectivamente, estoy ya pensando en el Maranalón que es el día 10 de Junio ... esperemos que el tiempo sea más favorable que en Madrid, aunque no se yo, a esas alturas ... el año pasado hizo un calor que nos fundió en el asfalto ... jejejej...

La verdad es que poco voy a preparar en especial, con el entrenamiento diario y un largo a mitad de este mes, a parte de la media maratón de la Reconquista, creo que llegaré en condiciones aceptables para poder acabarlo dignamente ... espero ... bajar ampliamente de 4h. ... luego ver veremos ... como se desarrolla la carrera a pie de asfalto ... jejejej...

Pues nada, un saludo a toda la gente del foro, y a disfrutar del fin de semana ... que se pasa volando.

Al bajamar ... todo aparece
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 18:40
Asunto:

o certo é que se todo o mundo que entende algo do tema recomenda facer reposo e descanso absoluto durante a primeira semana tras unha maratón, será por algo... Idea e eu sigoo ao pe da letra.
de feito, ata me permitín o luxo de pedir vacacións no curre para esa semana (outra cousa é que teñas a sorte de que chas den...), e puiden disfrutar de 3 días de balneario que me deixaron coma novo, case para outra... Razz Razz Razz mesmo xa me sentía con ganas e forzas de ir a correr a media de Bilbao do pasado domingo... cousa que non fixen, afortunadamente, houbera sido unha tolemia... Confuso
pois iso, que moito paseo, moita cama e moito relax durante a primeira semana (o corpo ben o merece... Moi feliz e o agradece logo aínda máis), e estes días tamén moi tranqui, facendo lixeiros trotes de 1/2hora- 40min como moito, e sesións de piscina (en plan "chapoteo", como di mr.dixie...)
saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
ghostrunner

Novo foreiro
Novo foreiro
6/03/07
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 23:16
Asunto:

Molón Pues a afinar sin pasarse, para dejar el pabellón bien alto; yo acabo de inscribirme en el Manolon.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos