sonsuso escribió: |
Non teño nin idea de gps, pero si teño lido moito. E o tema das kilometraxes ás veces xa cansa. De verdade credes que nun campionato de España (recorrido idéntico o da Coruña42), non só homologado polo tanto, van ter mal medida a distancia? Se cuestionamos isto mellor quitarnos o cronómetro e limitarnos a disfrutar. Ou son un ignorante... ou teño lido que os gps sempre miden demais, descontando que a medición do trazado non é a mesma que o trazado que fai o corredor, o cal ten máis zigzags. De verdade... non entendo á xente. |
jiddu escribió: |
Sin polémicas... hasta donde yo sé y he leído por ahí, los gps de los relojes no son exactos y hay un desfase marcado por la presencia de edificios y cosas varias que no controlo, que dan lugar a desfases en la medición. Si fueran exactos nos daría la misma distancia a todos -digo yo-. A mi me dio 21.250 y lo activé/desactivé en el momento justo: salida y meta. Por otra parte, la homologación implica un protocolo concreto que pretende establecer la distancia exacta, teniendo en cuenta el recorrido "más corto"... ya sabemos: recortar en las curvas y cosas así. |
sonsuso escribió: |
Cánsame o debate nunha carreira homologada, pero por suposto que éste é o lugar para dicilo. E claro que hai que opinas, criticar e o que faga falta, e se pode ser non quedar calado nunca. Só limiteime a dicir o que pensaba. Perdoa se te pareceu mal. |
KMPLO escribió: |
Boas. ¿sabedes si repartiron dorsales pola mañán antes da saida? Gracias |