vistahermosa escribió: | ||
![]() Eu despois de ter que voltar andando o domingo pasado cando levaba 21, por repetirme as molestias de Boboras, dun acto mais de insensatez, non solo e que me apuntara a Quiroga, senon que o fixen a larga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bicos |
novoa_run escribió: |
Moitas MMP caeron hoxe por aquí a pesar do vento, noraboa a Bioaandrés, DragonRunner e Valen_run ![]() ![]() ![]() Recordade que mañá luns é o último día de inscripción "barata" para a MM de Carballiño, e o martes último día de inscripción para Porriño. Bicos. |
barca escribió: |
Noraboa de novooooo....................................................FENÓMENOSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eu iria a PORRIÑO pero me voy al de España de Cross a Castellón,.,,,,dar guerra por ali adiante jejjeje.. Esta semana espero que me axudedes a queimar un pouco a pista e contagiarme esas MMP a min tamén...jejjeje. Hoxe teño 45 min.suaves pero supoño que vos teredes descanso merecido non? Un saudo máquinas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
rubenigui escribió: | ||
nos tamén temos rodaxe de recuperación 45 min tamén así que vémonos na pista e ahí xa miramos se o facemos polo cesped ou imos dar unha volta. Despois igual vou ao gym. Bicos |