Foros ›
Autor
Mensaxe
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 0:41
Asunto: Re: Afiadores ano IV

MJ.Touron escribió:
Enhorabuena a todos!!! Chicos sois unos fenómenos. Me quedo con las palabras de Alán, llegaré a conseguir mis objetivos, bajaré mis tiempos o por lo menos lo intentaré, lo intentaré.
Novoa, cómo va ese pie? El miércoles nos vemos para hacer series o las hago por mi cuenta? Un saludo.
Me olvidé citarte para darte la enhorabuena, también MMP Aplauso Aplauso Aplauso
El pié creo que ya sirve para mañana, si no hay novedad nos vemos el miercoles a las 17:45.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 9:59

Podo dicir que tinven sorte, despois de coxear uns 100m pra tratar de recuperar as sensacions (se chego a parar non arranco de novo) puden recuperar ritmo e non perder a estela de Novoa. Distendín soamente e non torcín de todo pero tiven unha subida de adrenalina pensando que tiña que abandoar.
Logo quecín e olvideime inda que nalgun apoio recordaba o acontecemento. Especialmente boo foi a tua idea de poñerlle xeo todo o camiño de volta e creo que non teño ningún problema hoxe.
A verda que somo unhs pupas e sempre nos pasa algo. Espero que che pase proto a ti, Novoa.
E o de Ruben non ten nome, caxe non sae dos caixóns ca dor e logo de perder tanto tempo, arrinca e alcanzanos e o día siguinte vai máis rápido. Todo sexa pa seguir mellorando. Es un crack pero e verdade que a sorte non te acompaña.
Despois de tanto tras pes podemos dicir que fixemos boas carreiras, eu quero agradecer a Novoa que sempre me marque o ritmo na primeira parte da proba pero voto de menos unha chispiña pra que me sigas nas segunda parte. Temos que repetir esos finales que faciamos a fianales da tempada pasada, sempre me estas a convencer que eu podo e eu sei que ti tamen, segue así que xa vira. Penso que temos que facer algunha saida larga pos MM, creo que de velocidade imos ben.
Felicitar a Fon que sen durmir unha vez mais fixo MMP, nada menos q 2´. Inda así tes moita mellora. Valen sorprendesme ca rapidez que cambias de ritmo e de distancia. Ti tamen vas a seguir mellor moitísimo. María, non tes paciencia pero mellorar 2' unha marca non e o habitual, Enhorabuena, disfrutao e a seguir así.
Vémonos esta tarde e controlamos como imos de sensacios e se podemos dar algo de lume... pq o xeonllo non me doe pero cargadíno de isquios sí que vou...jaja!
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 10:31

Buenas familia¡¡ Eu fago ahora as series hoxe tocan 400 e supoño que o xoves longas pero tocara ulktima hora da maña mediodia o primeira hora da tarde; maña rodaxe se alguén se apunta e a unica tarde que teño así que non vou poder dar cera Triste ¡¡ Espero que as vosas doenzas vaian polo bó camiño e xa estedes dando guerra eh¿? O domingo esperemos que todos estemos na boa liña que levamos¡¡ BARCA ánimo no campeonato de españa, pero sobre todo disfruta¡¡ bicos
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 10:55

Boasssssssss!!!!!!!!!!
Hoxe eu tamén teño series de 400 Fon...pero a partir das 18h. na pista que hoxe teño rerunions no cole as 16h.
Novoa e Alan conto coa vosa axuda hoxe???'
O xoves longas tamen...
Fon,,.,mañan tño rodaxe tamén...por si coincidimos!!!!!!!!!!
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 11:31

Eu hoxe intentarei estar o máis pronto posible, pero quizais non dé chegado ata as 19:00, e como di Alan mirar as sensacións para ver o que se pode facer.
A chispa non só me falta na segunda parte da carreira, tamén na primeira, ibamos sobre 4'08'' e con sensación de ir a tope. A min a bici non me aporta nada para correr, para facelo como tiñamos planeado tería que estar facendo sobre 80 kms semanales, e 5 días, non 4 como ahora, pero claro, con tanto volumen é máis fácil lesionarse, e si ese está lesionado os kms son 0. Pensando
Quero madarlle moitos ánimos o noso Capi, que ainda que non nos dixo nada, en Quiroga sufriu o inimaxinable para rematar Aplauso
Bicos.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 11:46

barca escribió:
Boasssssssss!!!!!!!!!!
Hoxe eu tamén teño series de 400 Fon...pero a partir das 18h. na pista que hoxe teño rerunions no cole as 16h.
Novoa e Alan conto coa vosa axuda hoxe???'
O xoves longas tamen...
Fon,,.,mañan tño rodaxe tamén...por si coincidimos!!!!!!!!!!

Eu libro o xoves,prepárate Barca,jijijij!!! Iso si, se as poidesemos faguer a primeira hora???

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 13:07

Barca falamos maña enton pra o rodaxe e cuadramso axendas a ver se podemos sair xuntos. CAPI a recuperarse un abrazo forte . NOVOA a chispa volverá¡¡¡¡
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 13:53

Quedamos enton as 18:30 para quentar e despois empezar as 19h.?
Necesitovosss....jejeje...Novoa eu espero por ti eh????
Alan ti ves as 18:30 ?
Fon...mañan dirasme a hora enton...sin fallo!!!!!!!!!!!!
Eu xoves quedei as 17:45h. Xabi
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 16:30

barca escribió:
Quedamos enton as 18:30 para quentar e despois empezar as 19h.?
Necesitovosss....jejeje...Novoa eu espero por ti eh????
Alan ti ves as 18:30 ?
Fon...mañan dirasme a hora enton...sin fallo!!!!!!!!!!!!
Eu xoves quedei as 17:45h. Xabi

joder!!!!

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Feb 2014, 17:34

novoa_run escribió:
jorin escribió:
Enhorabuena a todos por este fin de semana atlético. Moi feliz Moi feliz
Gracias, canto tempo sin verte por esta casa, e tampouco polas carreiras, un confidente díxome que estás preparando a conciencia Porriño Guiño

Me gustaría estar preparando a conciencia Porriño, pero en estas epocas por una razón u otra no doy conseguido llevar continuidad en los entrenamientos. Pero estaré en Porriño dándolo todo. A ver si nos vemos allí y hablamos un poco.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Feb 2014, 0:23

MJ Touron e Valen, enton mañá mércores as 17:45.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 26 Feb 2014, 1:00

novoa_run escribió:

A mín mañá tócanme series de 1000 a 3,50 así que igual compartimos algunha
Jorín, ti da igual que no adestres tanto que ao final sempre voas jjj
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Feb 2014, 8:15

rubenigui escribió:
novoa_run escribió:

A mín mañá tócanme series de 1000 a 3,50 así que igual compartimos algunha
Jorín, ti da igual que no adestres tanto que ao final sempre voas jjj

Hola a todos,
os domingos fixéronse para correr ou descansar, e os mércores para facer series Guiño
Hoxe confío ser puntual, pero non me esperedes.
Gracias a todos pola excursión a Coruña, foi un debut inolvidable. Este domingo toca Porriño. Bailar
Bicos
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 26 Feb 2014, 9:47

Onte series fantásticas en compañia do todoterreno ALan...Novoa andaba tamén por ali cos seus ánimos!!!!!!!!(que faria sen eses berros eu...jejeje)
Hoxe toca rodaxe de 50 min.alegres...para soltar de onte..e prepararse para as largas de mñan..
Quen se anime que avise...Fon? ti como andas de horarios?Animaste?
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Feb 2014, 14:12

Valen_run escribió:

Hoxe confío ser puntual, pero non me esperedes.
Bicos
Vas apañado si pensas que vas facer menos series por chegar máis tarde, ata as 10:30 non cerra a pista. Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos