Foros ›
TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2013, 14:53
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

...tomo nota,anque é cara, pero como ben decdes máis enrriba unhas boas zapas,mochila + cortaventos son fundamentais....
que tal a Salomon Agile 12 set? é algo máis barata e ten boa pinta.....

levo uns días visitando páxinas e páxinas e non me dou decidido Pensando ..jajaja
a seguir comparando,e a ver se me achego a unha tenda para probalas que eso é outra,non é o mesmo velas por internet que en vivo...anque me fio dos vosos consellos o 100%... Moi feliz

gracias Curro!!!!
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2013, 19:10
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

La Salomon Agile 12 no parece que tenga tan bien resuelto el tema de llevar bidones (lo primero que hago al comprar la mochila es quitarle el camel-back, si lo trae de serie), aunque sus bolsillos en el cinturón siempre son de agradecer para guardar cosillas. Por otra parte su diseño es más "tradicional" y te puedo asegurar que cuando pruebas el diseño de las Skin, luego cuesta volver a las mochilas normales. La Agile no la he tenido en mis manos ni conozco mucho sus características, pero, a simple vista, parece más voluminosa. Mi consejo es que, si tienes oportunidad, te pruebes ambas y veas qué sensación te transmite cada una.

Un saludo!

trackintrails.com/
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2013, 20:26
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

...o dos bidóns é importante,xa que a mi o camelback non me convence nada,por iso tamén pensara na Marco Olmo....complicado esto de atopar mochila idónea!! Muro ;pero un pouco máis fácil gracias a foreiros coma ti Curro! Aplauso
sigo na bsqueda da mochila "total"....jejejeje Rezar Rezar
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 7:53
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

Ragnar escribió:
atopar mochila idónea!! Muro ;pero un pouco máis fácil gracias a foreiros coma ti Curro! Aplauso
sigo na bsqueda da mochila "total"....jejejeje Rezar Rezar

e atopáchela? Silbar


xa dei as grazas tamén unhas páxinas atrás, este fío é útil Guiño

***********

tedes algunha referencia/opinión das
inov-8 race elite (varios tamaños) É unha mochila "tradicional" sen sistema de bolsa interna nin tubo.
non vin moitas fotos do sistema de suxección ao peito e o sistema de suxección dos bidóns laterais (na cintura) con cremallera (parecese tal) non sei que tal irá, pero para meterlle algo de comida (galletas,etc.) poden ser incluso máis axeitados.

A de 8 litros parece compacta e funcional Pensando

-- Chámame "ghose"
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 14:17
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

ainda non! Avergoñado Avergoñado ...a verdade que deixei o tema un pouco apartado ata o verán, que é cando teño pensado comezar a utilizala, anque xa a teño case que decidida: Salomon Skin Pro 10+3 Moi feliz , pero as dúbidas voltaron coa nova Marco Olmo 12 L , Muro Muro Muro ...unha destas duas será a escollida ....se algún día me decido Avergoñado
A verdade que é moi útil este post(o igua que moitos outros!) Aplauso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2013, 7:38
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

pois finalmente pillei a Inov8 Race Elite 8 (que puxen máis arriba).

Como non atopei moita información sobre ela (incluso poucas fotos), decidín escribir unha reseña na miña páxina personal, pero poño aquí un resumo e o acceso a galería de fotos en detalle por se alguén lle serve.
---->>>
Reseña na miña páxina web


- é lixeira (só faltaba! Molón )
- tamaño contido, de altura "normal" pero máis ben estreita (ver foto xunto ao móbil)
- cordón para "compactar" o contido. Esto foi unha das cousas que me levou a mercala, pois xa teño unha mochila perfectamente funcional, pero máis grande, e cando vai medio baldeira non me gusta sentir as cousas botando dentro.
- a cremallera parece desas selladas, para a auga
- por diante, as asas, son bastante finas e co borde forrado
- a correa superior, no peito, regúlase en altura deslizándoa facilmente.
- as correas son de click normal e aprétanse ou afrouxanse fácilmente sobre a marcha.
- a da cintura é normal (e sae dos bolsillos lateráis).
- os bolsillos lateráis son de rejilla extensible, pero non demasiado extensibles. Teñen cremallera para pechalos. E si, entra ben a botella de de medio litro de isostar Mr. Green

-trae un silbato integrado (recurso de emerxencia).
- no interior só ten unha pequena bolsa superior con cremallera, como para as chaves, documentación un móbil,... (ver foto)

---->> GALERÍA DE FOTOS

A mochila costoume 41€, e pilleille un bolsillo exterior extra por 12€ pero devolvino.

-- Chámame "ghose"
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2013, 13:27
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

XoseM, de cantos litros é?
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2013, 13:45
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

8 l xa me acabo de dar conta(vaia empanada!) Muerto ,aí collen unhas cantas barritas enerxéticas caseiras!!! Guiño
Tinatineta

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/03/12
0 Carreiras
215 Mensaxes
Orense
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2014, 15:52
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

Buenas compañeros, yo en las carreras normalmente tengo mucha sed, en las de 10 km aguanto bien con los avituallamientos. Pero en los medios maratones ya es otra cosa, que me recomendais, para un medio maratón mochila de hidratación, o cinturón de hidratación.

Gracias!!

Tina

Nadie dijo que sería fácil...
plissken

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/13
1 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2014, 17:05
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

Yo estaba pensando en comprar la raidlight olmo de 5L, alguien la tiene?

Por cierto, el otro día usé por primera vez una mochila de trail (prestada), con bolsa de hidratación, y el mayor problema que le vi es que el plastico del tubo le cambia el sabor al algua.

Esto le pasa a todas las mochilas o varía segun la bolsa? Me han comentado que la gran diferencia de las camelbak con las otras, es que estas son totalmente insipidas.

Gracias, un saludo.
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2014, 18:13
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

Por mucho camelback que sea si el dueño no es medianamente limpio...
plissken

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/13
1 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2014, 18:29
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

No lo creo, la bolsa estaba perfectamente limpia y se habia guardado en buenas condiciones, además yo la habia lavado varias veces antes de usarla y se habia sequado como debe. El sabor era evidentemente por culpa del tubo de plástico, no por otro motivo...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2014, 20:13
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

o de beber dun tubo a min tampouco me vai Parar Pero son preferencias personáis que hai que asumir cando se toma unha decisión sobre cómo se quere beber. Cada sistema ten vantaxes e inconvintes.

Tinatineta escribió:
Buenas compañeros, yo en las carreras normalmente tengo mucha sed, en las de 10 km aguanto bien con los avituallamientos. Pero en los medios maratones ya es otra cosa, que me recomendais, para un medio maratón mochila de hidratación, o cinturón de hidratación.

Gracias!!

Os medios maratóns tamén soen ter avituallamento líquido ben repartido. Os organizadores dan esta información con antelación e poñen un mínimo de dous.

De todas formas, e respetando a variabilidade personal e as condicións da proba, a deshidratación está moi sobrevalorada. Supoño que vistes o informe que fixeron no maratón de Boston onde falan dos excesos de bebida. AQuí en El Mundo a noticia reflexada. Aquí o tema tratado en CnG.

-- Chámame "ghose"
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mar 2014, 13:18
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

plissken escribió:
No lo creo, la bolsa estaba perfectamente limpia y se habia guardado en buenas condiciones, además yo la habia lavado varias veces antes de usarla y se habia sequado como debe. El sabor era evidentemente por culpa del tubo de plástico, no por otro motivo...

La bolsa es relativamente facil de limpiar, el tubo es mas complicado, sobre todo si utilizamos bebidas diferentes de agua. Yo de vez en cuando la repongo y listo, en el decartón están baratas y se adaptan a la mayoría de las mochilas.

www.decathlon.es/bolsa...93719.html
Somachigum

Maratoniano
Maratoniano
7/06/11
9 Carreiras
273 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 9:47
Asunto: Re: TRAIL - mochilas, riñoneras.....Que recomendais

Los que tengáis problemas con la limpieza de las bolsas de hidratación, yo hace años que me compre en el Decathlon este kit de limpieza uy al llegar a casa siempre le meto una buena lavada y lo seco bien y no e vuelto a tener problemas con ella.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos