Foros ›
Autor
Mensaxe
MJ.Touron

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/13
5 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2014, 20:26
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Confirmado míster, mañana 17:45 en las pistas
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mar 2014, 13:22
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hoxe último día para inscribirse para A Merca, e sigo vendo poucos inscritos............ Vistahermosa, xa sei que tés poucos, por non decir ningún entreno, e así non che apetece ir a carreiras, pero si cambias de opinión podes facela conmigo, vou ir suave, sobre 4:40, anímate que vai facer un bo día e non hai que madrugar moito. Guiño
Bicos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 05 Mar 2014, 13:53
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Hoxe último día para inscribirse para A Merca, e sigo vendo poucos inscritos............ Vistahermosa, xa sei que tés poucos, por non decir ningún entreno, e así non che apetece ir a carreiras, pero si cambias de opinión podes facela conmigo, vou ir suave, sobre 4:40, anímate que vai facer un bo día e non hai que madrugar moito. Guiño
Bicos.
Gracias Novoa, pero o problema non e ise.
No Trail do Boi, non foi solo o pinchazo no xemelo que me acompañou 35 Km, ademais xa estaba algo agripado, e a carreira acabou por rematarme, ise finde xa o pasei na cama, e dende aquelas sigo mais arrastrado ca un caracol, cunha fortisima tos que non son capaz de sacala de encima, de feito como o tratamento non esta sendo efectivo, xa teño vez pa voltar maña o medico, a espera que esta vez sexan mais efectivos.
Espero que haxa sorte e estar pa Carballiño, inda que sexa daquela maneira.
Bicos pa todos e enhoraboa polas marcas que estades a facer.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 05 Mar 2014, 23:15
Asunto: Re: Afiadores ano IV

vistahermosa escribió:
novoa_run escribió:
Hoxe último día para inscribirse para A Merca, e sigo vendo poucos inscritos............ Vistahermosa, xa sei que tés poucos, por non decir ningún entreno, e así non che apetece ir a carreiras, pero si cambias de opinión podes facela conmigo, vou ir suave, sobre 4:40, anímate que vai facer un bo día e non hai que madrugar moito. Guiño
Bicos.
Gracias Novoa, pero o problema non e ise.
No Trail do Boi, non foi solo o pinchazo no xemelo que me acompañou 35 Km, ademais xa estaba algo agripado, e a carreira acabou por rematarme, ise finde xa o pasei na cama, e dende aquelas sigo mais arrastrado ca un caracol, cunha fortisima tos que non son capaz de sacala de encima, de feito como o tratamento non esta sendo efectivo, xa teño vez pa voltar maña o medico, a espera que esta vez sexan mais efectivos.
Espero que haxa sorte e estar pa Carballiño, inda que sexa daquela maneira.
Bicos pa todos e enhoraboa polas marcas que estades a facer.

ánimo Capi
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 0:04
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Moitas MMP´s por aquí, estádesvos acostumbrando mal si credes que vai habelas tódolos fins de semana Ríndose , noraboa Bioaandrés, Dragonrunner e Valen
Noraboa tamén a Barca, posto 40 de 134, creo que está ben ¿non?, xa nos contarás...
Rubenigui, si podo mañá vou contigo, quizás non faga a tirada tan longa, tamén teño que mellorar, ainda que hoxe non o fixemos tan mal Silbar Coxeabas o marchar, espero que non sexa nada.
Bicos.

novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 0:34
Asunto: Re: Afiadores ano IV

DragonRunner escribió:
novoa_run escribió:
Moitas MMP´s por aquí, estádesvos acostumbrando mal si credes que vai habelas tódolos fins de semana Ríndose , noraboa Bioaandrés, Dragonrunner e Valen
Noraboa tamén a Barca, posto 40 de 134, creo que está ben ¿non?, xa nos contarás...
Rubenigui, si podo mañá vou contigo, quizás non faga a tirada tan longa, tamén teño que mellorar, ainda que hoxe non o fixemos tan mal Silbar Coxeabas o marchar, espero que non sexa nada.
Bicos.
Pregunta
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 0:43
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Bioaandrés, mañá xoves series 4x2000, vai facer bo día, recoméndoche facer antes 2 horas de bici Guiño , as 18:30 estarei por alí e espérote ata que chegues.
Barca, hoxe non viñeches, supoño que che tocará mañá 2000-2000-1000.
Capi, ponte bo.
Bicos.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 8:17
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Bioaandrés, mañá xoves series 4x2000, vai facer bo día, recoméndoche facer antes 2 horas de bici Guiño , as 18:30 estarei por alí e espérote ata que chegues.
Barca, hoxe non viñeches, supoño que che tocará mañá 2000-2000-1000.
Capi, ponte bo.
Bicos.

vouche facer caso e conto con facer 2h30 de bici a partires das 15:30 Bailar Bailar pero conta conmigo a partires das 18:30 xa quentiño pra o que corpo aguante Pensando Pensando Pensando

Barca ten pensado chegares 15`antes e facer 6x1000.

P.D.: teño preparadas ata a gafas de sol Molón Molón
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 8:20
Asunto: Re: Afiadores ano IV

MJ... xa sei q onte faltou... quedou un pouco resfriada do domingo... esperemos que te recuperes po domingo.
Capi... ánimo... contamos contigo pa O Carballiño e con algún máis Silbar
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 12:13
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Boas!!!!!!!!! Moi contenta Novoa..si si si...
Hoxe como di Alan tocanme 6x1000... vou ir sobre as 18.15 para empezar co calentamiento de 30 minutos e despois a polas series.. Conto coa vosa presencia nelas. Vemonos a tarde...con este dia teñen que salir mais que ben!!!!!!! Alan reserva algo pas series!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 13:38
Asunto: Re: Afiadores ano IV

barca escribió:
Boas!!!!!!!!! Moi contenta Novoa..si si si...
Hoxe como di Alan tocanme 6x1000... vou ir sobre as 18.15 para empezar co calentamiento de 30 minutos e despois a polas series.. Conto coa vosa presencia nelas. Vemonos a tarde...con este dia teñen que salir mais que ben!!!!!!! Alan reserva algo pas series!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


non sei se chegarei... os compañeiros falan de 90km ... igual nos fan falta 4 horas... se se rajan alí estarei... senon igual chego tarde Avergonzado Avergonzado Muerto
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 0:16
Asunto: Re: Afiadores ano IV

bioaandres escribió:
non sei se chegarei... os compañeiros falan de 90km ... igual nos fan falta 4 horas... se se rajan alí estarei... senon igual chego tarde Avergonzado Avergonzado Muerto
Imaxino que hoxe non viñeches porque che chegou cos 90 kms en bici, si despois de eso te pos a facer series pasarías a categoría de Superheroe Ríndose Eu cambiei e fixen de 1000 con Barca e Diego, boas sensacións, caeron varias a 3'30'' Moi feliz . Mañá toca merecido descanso despois da "kilometrada" destos días. Bicos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 8:38
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
bioaandres escribió:
non sei se chegarei... os compañeiros falan de 90km ... igual nos fan falta 4 horas... se se rajan alí estarei... senon igual chego tarde Avergonzado Avergonzado Muerto
Imaxino que hoxe non viñeches porque che chegou cos 90 kms en bici, si despois de eso te pos a facer series pasarías a categoría de Superheroe Ríndose Eu cambiei e fixen de 1000 con Barca e Diego, boas sensacións, caeron varias a 3'30'' Moi feliz . Mañá toca merecido descanso despois da "kilometrada" destos días. Bicos

Estaste a poñer coma un touro!! a seguir así... xa sinto a presión e máis habendome saltado as series donte.
Pois non, como non chegaban 90km o final sairon 100km. gañas non me faltaron e acordeime moito de vos pero xa era tarde...
Vaia semana... fai tempo que paso en branco sen sequera un día de series... Algo esta cambiando... xa chegau a primaveira...
Xa che digo descansa que tes un finde largo Muerto Muerto Muerto .

ánimo os mancados e os que teñades algún compromiso runero... bo finde
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 10:50
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Novoa....andabas como un avion...dios como me fixeron sufrir.....pero contenta por acabalas...jajajjaja...
Descansade po domingo...eu hoxe tamén...domingo lume pola costa da Morte....
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 20:04
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Bo fin de semana a todos, compitades, corrades, trotedes, camiñedes ou fagades supercompesación Guiño . Pola miña parte vou doblar, mañá en Viana do Bolo e o domingo máis suave na Merca.
Recordade que si queredes ir a Media de Carballiño, o plazo de inscripción remata o domingo as 20:00.
Bicos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos