novoa_run escribió: |
Hoxe último día para inscribirse para A Merca, e sigo vendo poucos inscritos............ Vistahermosa, xa sei que tés poucos, por non decir ningún entreno, e así non che apetece ir a carreiras, pero si cambias de opinión podes facela conmigo, vou ir suave, sobre 4:40, anímate que vai facer un bo día e non hai que madrugar moito. Bicos. |
vistahermosa escribió: | ||
No Trail do Boi, non foi solo o pinchazo no xemelo que me acompañou 35 Km, ademais xa estaba algo agripado, e a carreira acabou por rematarme, ise finde xa o pasei na cama, e dende aquelas sigo mais arrastrado ca un caracol, cunha fortisima tos que non son capaz de sacala de encima, de feito como o tratamento non esta sendo efectivo, xa teño vez pa voltar maña o medico, a espera que esta vez sexan mais efectivos. Espero que haxa sorte e estar pa Carballiño, inda que sexa daquela maneira. Bicos pa todos e enhoraboa polas marcas que estades a facer. |
Moitas MMP´s por aquí, estádesvos acostumbrando mal si credes que vai habelas tódolos fins de semana , noraboa Bioaandrés, Dragonrunner e Valen Noraboa tamén a Barca, posto 40 de 134, creo que está ben ¿non?, xa nos contarás... Rubenigui, si podo mañá vou contigo, quizás non faga a tirada tan longa, tamén teño que mellorar, ainda que hoxe non o fixemos tan mal Coxeabas o marchar, espero que non sexa nada. Bicos. |
DragonRunner escribió: | ||
|
Bioaandrés, mañá xoves series 4x2000, vai facer bo día, recoméndoche facer antes 2 horas de bici , as 18:30 estarei por alí e espérote ata que chegues. Barca, hoxe non viñeches, supoño que che tocará mañá 2000-2000-1000. Capi, ponte bo. Bicos. |
barca escribió: |
Boas!!!!!!!!! Moi contenta Novoa..si si si... Hoxe como di Alan tocanme 6x1000... vou ir sobre as 18.15 para empezar co calentamiento de 30 minutos e despois a polas series.. Conto coa vosa presencia nelas. Vemonos a tarde...con este dia teñen que salir mais que ben!!!!!!! Alan reserva algo pas series!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
bioaandres escribió: |
non sei se chegarei... os compañeiros falan de 90km ... igual nos fan falta 4 horas... se se rajan alí estarei... senon igual chego tarde |
novoa_run escribió: | ||
|