Kurty escribió: |
Acabo de entrar na páxina de cronotec para ver os inscritos 268, e o que me chama a atención, é que o prazo de inscrición, remata este Domingo día 09 as 20:00 horas. Sinceramente, paréceme moi pronto para pechar as inscricións (eu xa me inscribin hai tempo). A unha semana da celebración. Así que non vos despistedes e vaiades quedar sen correr. |
Charlyadhuso escribió: |
Gracias fer,intentare retirarlo lo antes posible,te lo comentaba porque salgo tarde de trabajar la noche anterior pero intentare retirarlo antes de las 10,un saludo |
DAIK escribió: |
Hola Fer, finalmente me he apuntado a la carrera ! La cosa es que desde ayer por la mañana me sigue saliendo como pendiente en la lista, y como no he visto en mi cuenta ese pago, he vuelto a pagar, y sigue igual...me ha salido todo bien en las dos veces del pago online. Gracias por solucionarme este tema ! Y nos vemos la semana que viene !! Este año probare los bichos con tentáculos !!! |
Mincha escribió: | ||
DAIK, eu tamén aparezo coma pendente e algún compañeiro que se inscribiu onte e supoñemos que é porque os de Cronotec no revisaron aínda os ingresos ao ser fin de semana. Seguro que mañán aparecemos. ...e no teu caso por duplicado ![]() Ánimo coa carreira !!! |
moyano escribió: |
Vi el perfil y no parece tan duro como dicen?tiene alguns sub ida dura realmente?me incribi y espero poder hacer 4vueltas me iria genial para C42,Y asi hacerme 28 km asi que lo de las vueltas sera positivo |
moyano escribió: |
Vi el perfil y no parece tan duro como dicen?tiene alguns sub ida dura realmente?me incribi y espero poder hacer 4vueltas me iria genial para C42,Y asi hacerme 28 km asi que lo de las vueltas sera positivo |