Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 23:56
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Sorte a todos este fin de semana. Pola miña parte o da supercompensación vai ter que esperar. Sen correr dende o Mércores e sigo tendo molestias. De momento ata o Domingo nada a ver se por fin libérome de esta lesión por chamalo de algunha maneira. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Mar 2014, 9:00
Asunto: Re: Afiadores ano IV

rubenigui escribió:
Sen correr dende o Mércores
A eso chámese supercompensación, ainda que por aquí hai quen as fai mais longas Guiño Ríndose Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 08 Mar 2014, 20:40
Asunto: Re: Afiadores ano IV

pois estou da supercompensación ata o carallo.
Que tal en Viana do Bolo??
Mañá tirada longa por caretera de Monforte 9 da mañá. Quen se anime xa sabe. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Mar 2014, 21:00
Asunto: Re: Afiadores ano IV

rubenigui escribió:
pois estou da supercompensación ata o carallo.
Que tal en Viana do Bolo??
Mañá tirada longa por caretera de Monforte 9 da mañá. Quen se anime xa sabe. Bicos
En Viana ben, mañá perfecta para correr polo monte, con un circuito pouco técnico, non creo que lle gustara os traileros, pero para min ben, incluso lle quitaría as baixadas si poidera Ríndose . Estabamos sobre uns 60 e outros tantos andaríns, creo que posto vintepouco. E o máis importante, ningunha lesión. Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 09 Mar 2014, 13:27
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Alégrome de que non pasara nada que nas de montaña xa se sabe que as veces sale un mal parado
Eu hoxe fatalllllllllllllll, sensacións fatallllllllll, sufrindo física e psicolóxicamente, posiblemente por facer a tirada so Muro ou non poder adestrar regularmente e falta de kms. No lembro a última vez que fixen unha tirada longa de 90 minutos sen compaña Pensando . E o que pasa cando un se acostuma a adestrar en boa compañía, que os adestramentos fanse máis levadeiros.
Hoxe propusenme facer gym unha vez a semana así que comenzarei mañá e se non podo os Lunes fareino os Sábados pola mañá pero teño que facelo senon en Madrid nos últimos kms vou toupar. Ojo morado
Bicos
MJ.Touron

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/13
5 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Mar 2014, 20:55
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hola a todo@s!!!
Espero que esta fin de semá fose boa para tod@s e que cumprisedes os vosos obxectivos. Pola miña parte, despois dunha semá sin entrenar nada, marchei esta mañá pra Merca. Os falares aventuraban unha carreira dura, durísima. De dúas volutas. Uff, ía amedrentada. Ó chegar xa se falaba dunha soa volta, mellor. Se non fose por ese vento... Arrancamos. Á miña beira estaba Novoa. Contei coa súa axuda en cada metro dos 10000 que tiñamos por diante. Foi incrible. Animandome, aconsellándome, berrándome pra que non parase. Veña María!!! Grazas Novoa, moitas grazas. Polo de hoxe, polo de cada mércores. Mil bicos. Ó final 7ª muller na absoluta e 4ª senior fiminina.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Mar 2014, 21:09
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Non te raies Rubén, xa sairá Guiño
Estivemos aí Maria, non faltou case nada, esto ten que ser unha motivación para esforzarse máis. Guiño
Noraboa especialmente a Barca, campeona en Camariñas Aplauso , e a Alan, posto 22 na Merca Aplauso .
Vistahermosa, vexo que te animas a Carballiño o igual que Garrido, vémonos.
Mañá rodaxe vivo cara Outariz as 18:30, a quen lle apeteza...que avise.
Bicos.
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Mar 2014, 21:28
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hoy de nuevo en el monte, en vilatuxe junto con garrido, y muy contento en un trail muy dificil como todos los de GMT, habra que seguir recuperando la forma.
Recuperate Ruben, para los demas un bikiño.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 10:11
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Bos días rapaces!

Ruben, inda q penses que non, ese adestramento en solitario vale o seu peso en ouro... duro sí... pero teste que forjar pro maraton... animo, segue así, loitando que xa viran tempos más propicios en canto a dores e malestares.
Novoa un figura, loitando e conseguindo un bo posto en Viana e o día seguinte un bo compañeiro de carreira. Eres un tipo de dez. ánimo que xa empezan a dar froitos eses entrono dantescos q te mentes.
Os montunos un aplauso, sabedes q non son as miñas carreiras pero admiro os que ides ben neses terreo, envexo poder correr polo monte, a seguir na brecha Espadana e Garrido. O Capi sei q o debe estar pasando mal pra non ir a esas carreiras nas que se desenvolve como peixe no auga (ou mellor dito coma cabra no monte), espero verte no Carballiño e a ver se remontas voo o antes posible.
MJ, moi ben loitado coma unha xavata... a seguir así
Barca... unha campiona... sen forzar... primerira... xa esta pensando en reservar pro finde no Campionato de España de Cross... esa mentalidade é dunha campiona... noraboa.
Fon, non che ben mal o descanso que levas unhas últimas semanas tremendas... lume no Carballiño que seguro que voltas baixar a túa marca... aproveita este bon momento.
En canto o personal... saíume un carreiron na Merca... sub 40 e acadando unha posición tanto en categoría coma na absoluta nunca vistas por min... sigo mellorando, a ver se non e froito dun día e podo repetilo posto noutros escenarios.

Saudos a todos a e entrenar ben esta semana, que con sol... faise tan raro
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 10:30
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Boas rapaces!
Contenta pero sin sufrir e o ver o crono quedache unha cara un tanto rara...pero bueno,..,.espero dar o mellor de min este finde en Mérida.
Hoxe eu tamén teño un rodaxe sobre 50 minutos pola beira do rio para descargar pernas e cabeza...
Mérida acercase e os nervios empezan a aflorar....
SI ides hacia Outariz ainda me animo a ir con vos.
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 11:06
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run.... 18.30 km 0 ?
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 11:50
Asunto: Re: Afiadores ano IV

barca escribió:
novoa_run.... 18.30 km 0 ?
OK

Rubén, podíaste unir, teño o plan perfecto para ti:
16:30-18:15 gim, pero en serio
18:15 saes trotando do gim, recóllesnos, e as 19:15 volta o gim e fin dun bo entreno Guiño
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 13:27
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Rubén xa se une tamén as 18.30 no km0..xa falei con el...jejje
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 21:40
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Vaia rodaxe o de hoxe para descargar!!! Muerto Muerto Muerto
Bioaandrés, si che parece mañá as 18:30 e facemos 4x2000.
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 10 Mar 2014, 23:18
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Vaia rodaxe o de hoxe para descargar!!! Muerto Muerto Muerto
Bioaandrés, si che parece mañá as 18:30 e facemos 4x2000.
Bicos.


pois eu descarguei, abofé que sí jajajaja. Bicos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos