dponte escribió: |
Non sei si será un erro pero no reglamento pon que os dorsais para esta carreira só se entregarán de 9:00 a 10:30 o día da proba. Tendo en conta que a carreira é ás 12:00, non vos parece un pouco desproporcionado ter que chegar unha hora e media antes? Si alguén sabe algo agradeceríase unha aclaración. |
dponte escribió: |
Non sei si será un erro pero no reglamento pon que os dorsais para esta carreira só se entregarán de 9:00 a 10:30 o día da proba. Tendo en conta que a carreira é ás 12:00, non vos parece un pouco desproporcionado ter que chegar unha hora e media antes? Si alguén sabe algo agradeceríase unha aclaración. |
derek escribió: |
Estad tranquilos. Os ruego que vengais con la mayor antelación posible. No vais a tener problema con la recogida de dorsal, ok? Saludos y a apuntarse!!!!. |
Rufino escribió: |
Boas, a parte do tema dos dorsais eu teño outra dúbida, non é un pouco xusto empezar a carreira as 12:00 e facer a entrega de premios as 13:00? Son 11 kms e non llanos precisamente Un saudo |
dponte escribió: | ||
Home, se ti vas non tardo nada en apuntarme. |
Andrés61 escribió: |
Home¡ Como xa sabes que eu chego con dúas horas de antelación tes o dorsal asegurado. Entodo caso sigo votando en falla a alguén da Organización que nos aclare as dúbidas |