Foros ›
Autor
Mensaxe
maljkovik

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/12
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Mar 2014, 21:16
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Noraboa cracks!!! Menudas marcas.Felicidades Alan ,impresionante.Si llegas a tener las medias rojas entonces bajas de 1:20 Razz

Novoa también impresionante.Todo lo que sea hacer MMP ya es un grandísimo triunfo.

Valen,en la Vig-Bay la vas a romper,ya lo verás Guiño

Y al resto,enhorabuena por esos tiempazos.Para quitarse el sombrero con vosotros!!
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 16 Mar 2014, 21:38
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Gracias chicuelos¡ en principio aprovechando la visita de xabi la fisio dice que toca descarga de piernas esta semana sí o sí Muro me alivio la zona y na el flexor ``no se que´´ jejej ¡ al final pienso que fue mas la cabeza yano se jjajaj¡¡ Otra vez enorabuena al INMESO ALAN Novoa poquito a poquito pero hoy el ritmo q llevabas y la forma de correr cuando me pasaste presagia que se avecina buena marca para ti tb¡¡ ésta semana salvo el jueves toca entrenar de mañaneo, unha aperta e dallede duro que isto cada vez ponse mais dificil¡¡ Silbar bicoss
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 10:30
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Gracias maljkovik, a ver se coincidimos na pista o Martes. Saudos
Fon, que te mellores.
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 10:44
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Gracias a todos.
Hoxe entón as 18:30 no km 0, para rodaxe de 14 kms a 4'20''.
Bicos.
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 11:34
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Novoa....super contentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jajjajaj....vaia carreira que fixen de menos a mais 3.37 o final de media os 8 kms...que mais se pode pedir neste primeiro debut'??? jejejeje
super super contenta...hoxe xa che conto con detalles.
Eu hoxe tamen rexenerativo...ainda que ahora con estos ritmos os que se anda nos nacionais calquera baixa o ritmo jejjee..
18.30 km 0 hoxe enton para rodar...Ruben si tal unome a ti algo mais rapido..sobre 4.10 o km...a ver como van as patas despois de onte.
Vemonos a tarde campeons!
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 12:52
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hola,
moitisimas felicidades a todos, en especial a Barca, Alan e o Capi, menudos resultados!!
Fon recupérate pronto, e non se van facer MP todolos días, senon no prestarían tanto.
Como sempre, un pracer compartir convosco unha carreira, ainda q esta vez non vos puiden acompañar na viaxe.
Eu quedei moi lonxe do meu obxetivo, en ningún momento tiven boas sensacións, as costas fixéronseme moi duras, e na terceira volta fundinme. Menos mal que Alan e Novoa viñéronme socorrer no km19 porque tiña moitas tentacións de facer a penúltima subida andando. O positivo, rematei a miña segunda Media a 5min/km e que Xinzo e Baiona están próximas.
Bicos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 13:02
Asunto: Re: Afiadores ano IV

maljkovik escribió:
Noraboa cracks!!! Menudas marcas.Felicidades Alan ,impresionante.Si llegas a tener las medias rojas entonces bajas de 1:20 Razz

!

Efectivamente... espero que te sientas culpable pq a ver cuando repito semejante actuación... y para mas inri en la paguina que me comentastéis ya no aparecen las de color rojo... las agotastéis... mecajonomundo!!! Muro Muro
Sí genial nos ha salido, tanto Ruben como Novoa como yo MMP de la propia carrera y Novoa y servidor en la distancia también... Enhorabuena Novoa!!.
Gracias Maljkovik Moi feliz Moi feliz .
Bueno, yo esta semana descarga parcial, es decir, cambio dos sesiones de bici de 2h por una más de piscina y dos sesiones de 15' abdominales y algo de bosu, manteniendo los 30 km de running.
Ahora bien, para el finde los 10km que tocan no se si serán en pista o en Ribas de Sil. Mi madre me está mareando con el día que vamos a celebra el día del padre ... sabado o domingo. Sí es domingo no me da mas opcion que hacer los 10000 de pista y si es el sabado igual me planteo ir a Ribas de Sil que tengo más tiempo y la verdad que me apetece poco marearme con esas 25 vueltas a la pista Nono Nono Nono .
Saludos disfrutad del buendia y nos vemos mañana en la pista.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 13:05
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Valen_run escribió:
Hola,
moitisimas felicidades a todos, en especial a Barca, Alan e o Capi, menudos resultados!!
Fon recupérate pronto, e non se van facer MP todolos días, senon no prestarían tanto.
Como sempre, un pracer compartir convosco unha carreira, ainda q esta vez non vos puiden acompañar na viaxe.
Eu quedei moi lonxe do meu obxetivo, en ningún momento tiven boas sensacións, as costas fixéronseme moi duras, e na terceira volta fundinme. Menos mal que Alan e Novoa viñéronme socorrer no km19 porque tiña moitas tentacións de facer a penúltima subida andando. O positivo, rematei a miña segunda Media a 5min/km e que Xinzo e Baiona están próximas.
Bicos

Como che digo moitas veces o que máis sufre máis folgos esta gañando po futuro. Alégrome que che viñese ben a nosa axuda. e noraboa a ti tamen, segue constante que terás momentos de gloria personal moi pronto Aplauso Aplauso
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 16:40
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Enhorabuena a todos por la gran media maraton que habeis hecho, y eso que de tiene alguna petada de campeonato Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 22:03
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Valen_run escribió:
Hola,
moitisimas felicidades a todos, en especial a Barca, Alan e o Capi, menudos resultados!!
Fon recupérate pronto, e non se van facer MP todolos días, senon no prestarían tanto.
Como sempre, un pracer compartir convosco unha carreira, ainda q esta vez non vos puiden acompañar na viaxe.
Eu quedei moi lonxe do meu obxetivo, en ningún momento tiven boas sensacións, as costas fixéronseme moi duras, e na terceira volta fundinme. Menos mal que Alan e Novoa viñéronme socorrer no km19 porque tiña moitas tentacións de facer a penúltima subida andando. O positivo, rematei a miña segunda Media a 5min/km e que Xinzo e Baiona están próximas.
Bicos

Valen gracias. Como te dice Alán los sufrimientos de hoy se acaban recogiendo en marcas, doy fe de ello si hace un año me dicen q corro lo q corro ahora no me lo creo, acababa las carreras con nauseas y petadisimo, así que no desistas que ya veras como pronto aparecen lso resultados¡¡ #lumeee
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 22:12
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hola chicos, foi un pracer compartir de novo carreira con todos vos,
Felicitacions os das marcazas, os entrenos que vos metedes non son en balde Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso E a os que non lle saiun tan ben como desexaban, animo que por sorte hai carreiras en abondo pa resarcirse,
Fon, Xabi, que milloredes pronto.
Barca, enhoraboa pola carreira de onte. E unha honra pa istes humildes populares.que unha atleta do teu nivel se pase tan a miudo por iste fio.
Bicos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 22:45
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Por certo, eu non son capaz de ver as clasificacions de onte por ningun lado.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2014, 23:48
Asunto: Re: Afiadores ano IV

vistahermosa escribió:
Por certo, eu non son capaz de ver as clasificacions de onte por ningun lado.

cronotec.es/INFORMACIO...rcuito.pdf
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2014, 0:51
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Bueno rapaces, despois da "rodaxe rexenerativa" Disimulando de hoxe, mañá martes toca correr en serio, sobre as 18:30 na pista para facer series, creo que nos vamos xuntar bastantes.
Bicos.
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2014, 10:34
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Boas rapaces!!!!!!!!
Hoxe as 18.30 nas pistas para as series enton.
Teño 7x1000 rec.2 asique xa sabedes a correr!!!!!!!!!!!
O pracer e meu Vistahermosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Poder compartir entrenos con vos e unha honra para min.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos