Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2014, 11:14
Asunto: Re: Afiadores ano IV

vistahermosa escribió:
Hola chicos, foi un pracer compartir de novo carreira con todos vos,
Felicitacions os das marcazas, os entrenos que vos metedes non son en balde Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso E a os que non lle saiun tan ben como desexaban, animo que por sorte hai carreiras en abondo pa resarcirse,
Fon, Xabi, que milloredes pronto.
Barca, enhoraboa pola carreira de onte. E unha honra pa istes humildes populares.que unha atleta do teu nivel se pase tan a miudo por iste fio.
Bicos

boas Capi, graciñas

comenzo a andar con muletas, iso si, os corticoides estanme escarallando o estómago . os riles (mexo de seguido,jejeje) e a cachola cás migrañas (aínda que de coco nunca estivera ben jajaja)

Non me marco prazos pra voltar a correr xa que nen siquera sei cando poderei andar correctamente.

Con estar trotando a segunda quincena de abril pra preparar o TAC de O Courel xa sería feliz de caraio

Apertas!!!

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2014, 11:49
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Carai Xabi, si que debes andar fastidiado.
Si ves que non melloras mándoche a miña enfermeira para reanimarte

maljkovik

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/12
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2014, 19:49
Asunto: Re: Afiadores ano IV

rubenigui escribió:
Gracias maljkovik, a ver se coincidimos na pista o Martes. Saudos
Fon, que te mellores.
Bicos

Esta semana me toca entrenar de mañana pero para la semana,sguro que coincidimos Guiño
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 0:41
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Rapaces, mañá mércores vou as 17:45 con MJ Tourón a pista, así que non contedes conmigo. ¿Que ritmos ides levar? Prometo deixarme a piel temén mañá Guiño
Estou a matinar que carreira escoller para o domingo Pensando e non o teño nada claro, se Teo ou Verín. Ribas de Sil creo que non, que son poucos kms, e os 10000 de pista non me tiran demasiado. O problema é ter tanto onde escoller Disimulando
Bicos.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 1:03
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Rapaces, mañá mércores vou as 17:45 con MJ Tourón a pista, así que non contedes conmigo. ¿Que ritmos ides levar? Prometo deixarme a piel temén mañá Guiño
Estou a matinar que carreira escoller para o domingo Pensando e non o teño nada claro, se Teo ou Verín. Ribas de Sil creo que non, que son poucos kms, e os 10000 de pista non me tiran demasiado. O problema é ter tanto onde escoller Disimulando
Bicos.

se vas a Verín vou contigo, pero eu de acompañante na mais.

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 9:39
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Boas!!!!!!!!! Que pena que non nos acompañes,,,pois reservate para maña que terei largas creo...hoxe intentaremos facer 40 a 4.20 ou asi...e logo 15 en progresion...a ver como nos atopamos despois de onte.
por certo Ruben a que hora o final?
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 9:44
Asunto: Re: Afiadores ano IV

jope!! entrenades coma leons!!!
eu mortiño despois do de onte, joer como me costan esas velocidades... moitas gracias porque son fose por vos non tentaría nin facelo.

Dadelle duro hoxe e disfrutade do día pq parece que vai chover mañan.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 11:26
Asunto: Re: Afiadores ano IV

xabi_callosraba escribió:
se vas a Verín vou contigo, pero eu de acompañante na mais.
Anotado entón para Verín, pero nin che se ocurra inscribirte e oir freses do estilo: "anoteime para probarme", "xa me encontraba bastante mellor", "inscribinme para facer un trote acompañado", " e que este ano fana máis técnica e non podía faltar".... que nos conocemos Parar
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 20:10
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Eu tamen me anotei pa Verin.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 0:43
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Mañá xoves sobre as 18:30 na pista para facer series longas, salvo que Barca teña outro plan. A quen lle apeteza, está invitado. Demo sorrindo
Hoxe caeron 17 kms dando voltas pola pista, un día teño que probar a competir ahí, que non acabei nada agobiado Pensando
Capi, ¿a Verín vas ca familia ou contamos contigo?
Bicos.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 8:41
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Mañá xoves sobre as 18:30 na pista para facer series longas, salvo que Barca teña outro plan. A quen lle apeteza, está invitado. Demo sorrindo
Hoxe caeron 17 kms dando voltas pola pista, un día teño que probar a competir ahí, que non acabei nada agobiado Pensando
Capi, ¿a Verín vas ca familia ou contamos contigo?
Bicos.

Que bárbaro tío... ademais do meu sicólogo eres o meu héroe... Estou agobiado polo do finde que son 25 voltas e tú despois do MM Carballiño+superdescarga+superseries, cada cual mais duro, vas onte e daslle 17,5 voltas mais das 25 que teño que dar eu o domingo no óvalo. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .
Sí señor, Capi... duas seguidas Aplauso Aplauso non mo creo... ánimo, como che gusta o monte cajonomundo!
A disfrutar do día que parece que todavía ven soleado... q o fin de semana xa veremos... En todo caso Benvida PRIMAVEIRA!!
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 12:16
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Buf...tantas voltas deches??? Estas como unha moto!!!!! Sorriso
Pois eu hoxe teño 30 min.de calentamiento e despois unha serie de 6 kms
intentando facela a 3.50 e baixando si é posible...pero o mister non me deixa facelo na pista...para desconxestionar para o domingo...asique terei que facelo por terra....
empezo as 18.30 no km 0...quen queira unirse que veñaaaa!!!! Prometo dar cera...
Animadevos que eso tamen vos dará forza para o domingo volar na pista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 12:17
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Pensade que solo e unha serie super longa...ou tres de 2000....veña rapaces...forza e valor...
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 14:49
Asunto: Re: Afiadores ano IV

barca escribió:
Pensade que solo e unha serie super longa...ou tres de 2000....veña rapaces...forza e valor...

dende a pasarela lo Lonia ate o principio da subida á pasarela de Outariz hai 6km maiados!!! por ali faguiamos os 6000 o Eloi e mais eu alá polo 2010 a 3:45....que recordos,jajaja

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 15:26
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Cambio de planes entón, as 18:30 no km 0 para ir con Barca.
A mellor opción e efectivamente a que indica Xabi.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos