Foros ›
Carrera Popular Batalla de Cacheiras 23/03/14
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Speddies

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 22:12
Asunto: Re: Carrera Popular Batalla de Cacheiras 23/03/14

La de Cacheiras es más dura, aunque concentra toda su dureza en los primeros 4km, mientras que la de Negreira es más rompepiernas.

Por otro lado la de Negreira es en su mayor parte por asfalto, mientras que esta es algo así como 60% asfalto 40% pista. Si llueve el sábado el terreno va a estar blando, y alguna bajada hay que ir mirando al suelo para no darle una patada a una piedra.

No es para nada un trail, pero no es una carrera para volar.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
839 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mér, 19 Mar 2014, 22:41

Speddies escribió:
La de Cacheiras es más dura, aunque concentra toda su dureza en los primeros 4km, mientras que la de Negreira es más rompepiernas.

Por otro lado la de Negreira es en su mayor parte por asfalto, mientras que esta es algo así como 60% asfalto 40% pista. Si llueve el sábado el terreno va a estar blando, y alguna bajada hay que ir mirando al suelo para no darle una patada a una piedra.

No es para nada un trail, pero no es una carrera para volar.

Gracias por la información. Me tomaré con caaaalma los primeros 4k entonces y después ya veremos.
Saludos y hasta el domingo.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 9:18

Ola a todos, xa estou inscrito e empezo a prepararme mentalmente para eses primeiros 4 kms durillos. Sendo de Santiago é un luxo ter tantas probas ó noso lado e por encima 11 km que xa estaba farto de probas de 4km nas que nin te enteras que corres. A ver si nos acompaña o tempo e nin chove nin abrasa o sol, o mellor: ese orballo que limpa e humidece a cara. Un saudiño a todos os participantes, á xente que está preparando obxectivos máis ambiciosos como Vigo-Bayona, Coruña42...e a todos os amantes das carreiras. Que duren todas estas probas e que todos nós sigamos corréndoas.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1881 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 12:43

Bueno pues ya falta menos. Entiendo que con recoger el dorsal sobre las 11 no sería demasiado tarde.
Yo vengo desde Ferrol (donde hay otra Carrera que no se anunció o yo no me enteré con tiempo suficiente). Pero no me arrepiento.
Voy a sufrir esos primeros 4 Km. y me temo que también el resto pero seguro que también a disfrutar corriendo con buenos amigos.
Suerte a todos.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 12:44

Pues con la ilusión que me hacía disputar esta carrera al final no puedo hacerla.
Ayer intenté inscribirme al mediodía y me dio problemas la pagina web. Lo intenté a media tarde y me sale un aviso indicándome que ya se había cerrado el plazo de inscripción....¿pero no era hasta el jueves 20 inclusive??
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 13:44

¿HABRÍA ALGUNA forma de inscribirse a estas alturas???
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
503 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 15:11

maikel escribió:
Eu nalgunha ocasión teño falado coa organización directamente (neste caso co Concello) e amañei. Por intentalo que non quede, se ves seguro que quedamos entre os 300 primeiros Guiño
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1881 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 15:56

maikel escribió:
Que se enrolle la organización y que puedas participar Silbar
Alguien sabe cuantos estamos inscritos?
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
698 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 16:03

Andrés61 escribió:
maikel escribió:
Que se enrolle la organización y que puedas participar Silbar
Alguien sabe cuantos estamos inscritos?

Según la pagina de carreiras galegas 279
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 16:28

A ver se hai sorte....

O ano pasado esta foi a primeira carreira despois de moito tempo lesionado e case ter que deixar a practica do atletismo.

Lembro que disfrutei cada metro e cada zancada coma nunca antes!!!!! Cheguei desfeito pero mais ledo que en ninguna outra carreira.

Gracias a todos.
Amodinho

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/10
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 0:27

Pois eu também hei andar (correr!) por aí.
Pinta bem. Para mim a primeira vez que corro esta.
Sorte a todo o mundo! e que vos preste.
Domato

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/05/12
208 Carreiras
167 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 10:47

Acábame de recibir un correo no cal me indican o meu número de dorsal, e ademáis tamèn indican en suliñado que non entregarán ningùn dorsal a partir das 10:30. Neste foro algunhas pàxinas atràs dicìase q ìanse poder recoller dorsais ata media hora antes da carreira. ¿Alguèn sabe con certeza ata què hora se poden recoller os dorsais?
Moitas gracias
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 10:49

carlosdomatoverdia escribió:
Acábame de recibir un correo no cal me indican o meu número de dorsal, e ademáis tamèn indican en suliñado que non entregarán ningùn dorsal a partir das 10:30. Neste foro algunhas pàxinas atràs dicìase q ìanse poder recoller dorsais ata media hora antes da carreira. ¿Alguèn sabe con certeza ata què hora se poden recoller os dorsais?
Moitas gracias
Me parece un poco excesivo tener que estar alli a las 10:15 de la mañana para recoger el dorsal, cuando la carrera comenzara a las 12:10, eso si no hay retrasos en las carreras anteriores...... Será como siempre, para que no se les acumule el chollo en los ultimos 20 minutos
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 12:47

Eu tamen acabo de recibir ese correo. A verdade é que o tema dos horarios da entrega de dorsal é un tema que deben mellorar e clarificar para proximas ediccions pois esto parece un cachondeo. Eu conozco a Derek e sei que é unha persona moi implicada no tema do atletismo e por eso confio na sua palabra de que entregaran dorsais hasta mais tarde, polo tanto non teño pensado estar 2 horas antes ali para recollelo. Se o final non mo entregan (e non serei o unico) podese montar ali un bo cristo. Solo espero que desde a organizacion sexan sensatos e entreguen dorsais ata polo menos media hora antes de cada carreira ( e menos mal que solo somos 279 que se chegamos a ser 1000 teriamos que ir unha semana antes a recollelo.....por favorrrrr!!!!!)
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1881 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 12:53

Si este tema está generando una crispación innecesaria.
Ojalá se corrija para siguientes ediciones y podamos disfrutar de la Carrera y comentarios sobre ella.
Creo que la lluvia nos va a respetar mañana.
Alguien que conozca la zona nos puede explicar si es previsible que la lluvia de hoy cambie mucho las condiciones del circuito no asfaltado.
Gracias

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos