Cita: |
Amodinho escribió: Um ano mais a senlheira VigBay. E já coa inquedança a rebulir no corpo Smile Pergunta umha amiga que vai fazê-la por primeira vez, se hai o "coche escova" por que não tem certeza de ser quem de a terminar. Sabe alguém? Pesquisei no regulamento, no web da organização e mesmo nestes foros, e não dim atopado nada. Sempre hubo coche escoba, ademais de unha ambulancia cerrando a proba, Saludos |
Repontia escribió: |
Ola, Eu teño inscripción feita, pero finalmente vaime ser imposible ir, polo que se alguén quedou sen poder inscribirse, que se poña en contacto. Por certo, estou en Vigo. un saúdo |
Zameco escribió: |
Hola a tod@s, Para los que corristeis la Vig-Bay otros años...¿qué tal es el acceso a Samil, zona de aparcamiento, etc ?...este año con 5000 personas me da la sensación que será un caos los accesos y también poder aparcar. ¿Cómo lo véis? Gracias. |
olangullo escribió: | ||
Non é ningún caos, calquera domingo do verán hai máis coches e máis xente. Organización perfecta. |
Mincha escribió: | ||||
Tamén podes deixar o coche a primeira hora en Baiona e ir á liña de saída no bus gratuíto da organización. Eu é o que fago sempre e funciona moi ben. |
94duke escribió: | ||||||
Y aparcando en Baiona y saliendo hacia Samil en el bus,¿ dara tiempo para recoger el dorsal en Samil ??? |
olangullo escribió: | ||
Non é ningún caos, calquera domingo do verán hai máis coches e máis xente. Organización perfecta. |