Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 23:46
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hola rapaces, sorte a todos neste fin de semana en Verín e na pista da Universidade. Eu irei facer a andaina correndo xa que na organización está o meu cuñado que vai facer a Titan Desert e hai que apoiar a familia. Se podo aínda me paso pola pista para vervos competir. A andaina sae as 9 creo así que 23 kms a 4,20 de media 1h 40 podería chegar para ver algo. Xabi que te mellores. Valenrun gracias polo recado, xa dirás canto che debo. maljkovik hola de novo, que teñas bo fin de semana.
Bicos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 7:39
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Besitos compañeiros e moita sorte
GARRIDO

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/11
3 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 14:54
Asunto: Re: Afiadores ano IV

eu o final voy solo a Verin a famili non se anima, quedamos en Orense e imos nun coche.

un saludo o resto de compañeiros.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 20:21
Asunto: Re: Afiadores ano IV

GARRIDO escribió:
eu o final voy solo a Verin a famili non se anima, quedamos en Orense e imos nun coche.

un saludo o resto de compañeiros.

Vémonos entón igual as 9:45 no Galena, sabes onde é ¿non?
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 22:18
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Sorte mañá rapaces e non vos manquedes. Manel moitos bicos, e dalle algún a Orbita se o ves. Bicos
GARRIDO

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/11
3 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 23:09
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Si non hay problema.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Mar 2014, 15:32
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Xa de volta de Verín vou contar un pouco máis polo miudo a xornada de hoxe, que a pesar de pasarme o lado escuro, osease un novo guasapeador, encontrome máis comodo por aquí.
Recorrido moi rompepernas o de hoxe, moito sube-baixa, circuito apto para os asfalteros (ainda non para Alan), e pouco técnico para traileros (Xabi, en este non te divertirías moito). Contento porque creo que mellorei moito nas baixadas, hoxe poucos me adiantaron, e tamén porque puiden facer a carreira co Capi, pena que non aguantara o final. Garrido con moi boas sensacións.
Alan, un pouco de bosu, nocellos vendados, e Esgos non ten ningún problema.
Unha aperta a Barca, que hoxe tivo un susto na pista.
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 0:37
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Caramba, que pouco movemento por aquí, foronse tódalas enerxias co pre-partido, logo co partido e finalmente co post-partido.
Cambiando de tema, e xa non falando de cousas tan serias, podiamos facer unha rodaxe de recuperación (ou o que salia), que vos parece as 18:30 no km0, está invitado a quen lle apeteza.
Bicos.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 10:33
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Bo finde pra os corredores deste foro... os pisteros fixemos bo papel e os montunos disfrutando hasta das baixadas... e outros acumulando km a punta pala.
hoxe non pero maña caxe q me apetece esa larga q falaramos Novoa... xa falamos mas polo miudo polo whatsaap jijiji!
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 10:42
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hoxe si que vai ter que ser de recuperación. As 18:30 no km0. Bicos
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 11:31
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Rapaces eu tou moi preocupada polo de onte... vanme facer unha revision medica...pq algo falla...e o de onte colmou o vaso....
Hoxe si me atopo ben acompañovos pero eu so teño 40 minutos e desta vez si que serán suaves...
Ahora quedanme 15 dias para recuperarme para Padron...o traballo esta xa nas pernas...pero ahora quero recuperarme por dentro...pq repito...algo falla...ou algo me falta...
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 15:49
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Pois eso hoxe suave de verdade, a 4'40'' como moito. Barca, hoxe non te queremos con nós Nono descansa que che é mellor. 18:30 km0
Mañá por 1ª vez en moito tempo non iremos a pista, Alan e eu imos facer unha tirada larga hacia os Peares a modo de proba a ver si se anima a facer un maratón, sobre as 17:00, si se anima alguén...
Bicos.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 16:03
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Pois eso hoxe suave de verdade, a 4'40'' como moito. Barca, hoxe non te queremos con nós Nono descansa que che é mellor. 18:30 km0
Mañá por 1ª vez en moito tempo non iremos a pista, Alan e eu imos facer unha tirada larga hacia os Peares a modo de proba a ver si se anima a facer un maratón, sobre as 17:00, si se anima alguén...
Bicos.

coruña42???

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 17:39
Asunto: Re: Afiadores ano IV

novoa_run escribió:
Pois eso hoxe suave de verdade, a 4'40'' como moito. Barca, hoxe non te queremos con nós Nono descansa que che é mellor. 18:30 km0
Mañá por 1ª vez en moito tempo non iremos a pista, Alan e eu imos facer unha tirada larga hacia os Peares a modo de proba a ver si se anima a facer un maratón, sobre as 17:00, si se anima alguén...
Bicos.


Vinde a Madrid mangallóns que así non vou so Silbar

Barca recupérate ben que despois sempre ven un con máis forzas.. Que me o digan a mín que tiven unha anemia de cabalo e en canto recuperei.......
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Mar 2014, 0:11
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Creo que no entreno de hoxe ibamos un pouco "acongojaos" e ningun se atreveu a facer unha machada Parar , cada un iba pensando nas propias molestias, demasiadas lesións arredor en personas cercanas Pensando
Pois eso, mañá tirada longa, para Coruña, que vamos buscar marca Ríndose Payaso
Bicos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos