Foros ›
WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Mar 2014, 22:23
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

maseda escribió:
Hola, acabo de inscribirme en la página del ultra del Barbanza. imagino que vale hacer una transferencia a ese número de cuenta que se indica. Pero no pone a donde hay que enviar el justificante de pago y fotocopia del DNI. Alguien sabe a qué correo electrónico se envía? gracias.

yo también estoy en tu situación.En la página aparezco inscrito.Supongo que como no dicen nada que el justificante de pago,dni y licencia federativa se enseñara el dia de la prueba al recoger el dorsal.

www.asociaciondeportivacar.com

www.facebook.com/asoci...ar?fref=nf
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Mar 2014, 23:34

Me acaba de comentar un amigo que hay que enviarlo a esta dirección: administracion @ sikaeviaxes.es
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mar 2014, 17:01

Vou por partes:

- O tema dos xustificantes: sí, por favor, remitídelle toda a documentación que se solicita a administracion @ sikaeviaxes.es están xestionando eles as inscricións.

- O tema do peche de inscricións: o prazo remata mañán, pero como andades a queixarvos por todo, propoño o seguinte: facede a inscrición e no campo DNI poñede que o confirmades o pago o luns. Si o luns non está o pago feito como temos o voso domicilio afilamos os cuchillos e imos a por vos Moi feliz Moi feliz

- Tema participantes: comentar que tal e como fala Anxinho parece que nivel competitivo vai ser medio-alto xa que temos as mellores "zapas" da zona batendo nos camiños. Seguro que o disfrutades.

Saudos.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 28 Mar 2014, 19:38

Edu_Iglesias escribió:
Vou por partes:

- O tema dos xustificantes: sí, por favor, remitídelle toda a documentación que se solicita a administracion @ sikaeviaxes.es están xestionando eles as inscricións.

- O tema do peche de inscricións: o prazo remata mañán, pero como andades a queixarvos por todo, propoño o seguinte: facede a inscrición e no campo DNI poñede que o confirmades o pago o luns. Si o luns non está o pago feito como temos o voso domicilio afilamos os cuchillos e imos a por vos Moi feliz Moi feliz

- Tema participantes: comentar que tal e como fala Anxinho parece que nivel competitivo vai ser medio-alto xa que temos as mellores "zapas" da zona batendo nos camiños. Seguro que o disfrutades.

Saudos.

nivel medio -alto???

avabo de mirar os inscritos do trail de 35km e xa temblo,miña nai !!!

si se admiten apostas eu xa teño un claro gañador nesa distancia.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Ven, 28 Mar 2014, 20:00

Estara incluida no circuito?

Entrena como un animal, compite como una bestia
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Mar 2014, 0:05

gañador curta: caamaño nieto

non si cesgti?

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
OPion

Montañés
Montañés
10/03/13
0 Carreiras
181 Mensaxes
Lariño
Respostar citando Envío Sáb, 29 Mar 2014, 15:16

Bueno , siempre hay primera vez.
Primera vez para ser el último !!
Sólo cincuenta participantes ... Último seguro !! Si alguien no quiere competir y quiere hacer de liebre, yo me dejo.
Eso si, último o no - a darlo todo y morder dientes !! Mr. Green Mr. Green Muro Muerto

Praia de Carnota Runners está en Facebook & Twitter
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Sáb, 29 Mar 2014, 18:45

Ya falta menos... menuda paliza que me voy a meter, jejeje... A ver si no me cruzo en la subida de los Forcados con el Rubén Caamaño viniendo de vuelta Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2014, 13:34

xabi_callosraba escribió:
gañador curta: caamaño nieto

non si cesgti?
premio!!!

salvo que o estean esperando detras dun pino cunha vara.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2014, 13:37

smsamp escribió:
Ya falta menos... menuda paliza que me voy a meter, jejeje... A ver si no me cruzo en la subida de los Forcados con el Rubén Caamaño viniendo de vuelta Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
asi a groso modo levaralle 3h:10' , non creo que che leve eso subir os forcados muller.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2014, 23:04

buenas Edu_Iglesias
me podrias decir si este carreron estara incluida en este circuito correr en galicia.mil gracias nos vemos el dia 12.

Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2014, 23:06

animo smsamp
lo pasaremos bien,mal y al final genial,,,todo las sensaciones en una sola carrera.

xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2014, 11:50

Para el Ultra el favorito indiscutible es el gran Santi Obaya. Por el podium veo luchando a Chechu ( José Angel Penas) , Manu Lago, Santalla, Chatiña (Jorge Carrera) e Iván Brea ( aunque no sé como anda de forma)

Para la "corta" además de Caamaño, seguro que Cicuta (Ramón) andará muy fuerte, con Gompi ( Gonzalo) luchando por el podium

Me olvido de alguno fijo, pero por ahi andará el tema....jejeje

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2014, 15:40

xabi_callosraba escribió:
Para el Ultra el favorito indiscutible es el gran Santi Obaya. Por el podium veo luchando a Chechu ( José Angel Penas) , Manu Lago, Santalla, Chatiña (Jorge Carrera) e Iván Brea ( aunque no sé como anda de forma)

Para la "corta" además de Caamaño, seguro que Cicuta (Ramón) andará muy fuerte, con Gompi ( Gonzalo) luchando por el podium

Me olvido de alguno fijo, pero por ahi andará el tema....jejeje

Si, te olvidas por lo menos de Rodriguez Boga, que empezó ahora con las carreras pero ya hace mucho que corre y no veas como corre. No sé que tal lo hará en esa distancia pero seguro que sorprende.

Y yo a lo mío jeje. Os últimos kilómetros son costa abaixo e xa os faserei a rolos Moi feliz Moi feliz Moi feliz
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2014, 16:00

Na longa non cabe dúbida que os que se nomearon máis arriba: Santi Obaya, Manu Lago (campión do 2.013),... pero eu non me quero esquencer da tropa do Barbanza: Barbanzón (campión do Trail do 2.013), Héctor Lorenzo, Javi Vidal, Pepe Hombre,... teñen un nivel máis que aceptable para estar entre os 10 primeiros e incluso algún tentar dar a sorpresa.

En canto ó Trail curto ninguén dubida de Rubén Caamaño, pero o resto do podium preséntase moi aberto: Folgar, Gonzalo, Ces, Avelino,...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos