maseda escribió: |
Hola, acabo de inscribirme en la página del ultra del Barbanza. imagino que vale hacer una transferencia a ese número de cuenta que se indica. Pero no pone a donde hay que enviar el justificante de pago y fotocopia del DNI. Alguien sabe a qué correo electrónico se envía? gracias. |
Edu_Iglesias escribió: |
Vou por partes: - O tema dos xustificantes: sí, por favor, remitídelle toda a documentación que se solicita a administracion @ sikaeviaxes.es están xestionando eles as inscricións. - O tema do peche de inscricións: o prazo remata mañán, pero como andades a queixarvos por todo, propoño o seguinte: facede a inscrición e no campo DNI poñede que o confirmades o pago o luns. Si o luns non está o pago feito como temos o voso domicilio afilamos os cuchillos e imos a por vos - Tema participantes: comentar que tal e como fala Anxinho parece que nivel competitivo vai ser medio-alto xa que temos as mellores "zapas" da zona batendo nos camiños. Seguro que o disfrutades. Saudos. |
smsamp escribió: |
Ya falta menos... menuda paliza que me voy a meter, jejeje... A ver si no me cruzo en la subida de los Forcados con el Rubén Caamaño viniendo de vuelta |
xabi_callosraba escribió: |
Para el Ultra el favorito indiscutible es el gran Santi Obaya. Por el podium veo luchando a Chechu ( José Angel Penas) , Manu Lago, Santalla, Chatiña (Jorge Carrera) e Iván Brea ( aunque no sé como anda de forma) Para la "corta" además de Caamaño, seguro que Cicuta (Ramón) andará muy fuerte, con Gompi ( Gonzalo) luchando por el podium Me olvido de alguno fijo, pero por ahi andará el tema....jejeje |