barca escribió: |
eu ainda non sei o que me toca pero hoxe xa estoy moitisimo mellor...parece que 3 dias de suavidad deronme a vida de novo.. En funcion do que teña pasome pola pista ou non. Informarei.. |
xabi_callosraba escribió: | ||
ise tempo é o que apostei eu a Alan que fai faguer jejje Rubén....mmmm....2h55m |
xabi_callosraba escribió: |
buahhh, por culpa de la lesión perderé la clasificación de la montaña: Amador tiene que sumar 4 carreras (Vilatuxe, San Alberte, Viana y Castroverde).Este tío es lento en el monte pero acaba todas las largas el cabroncete, incluso doblando como en Viana-Vilatuxe, mientras que yo he tenido que ir a las cortas perdiendo muchos puntos La "clasi real" sería: Xabi: 4800 - 8 carreras Amador: 4490 - 8 carreras Gompi: 3800 - 7 carreras Así que con los puntos que sume en el Galiñeiro, ya se pondrá lider. mi única esperanza es recuperarme milagrosamente para el mes de Mayo donde se pondrán en juego muchísimos puntos: Cañóns do Sil, San Mamede, Illa de Ons, Paderne, O Courel, Montes de Vigo.... ...y en junio con Esgos y el Chandrexa Trail Eso sí,como al animal se le dé por doblar Trail del Barbanza (35km) y Galiñeiro (22km)....me rindo,jejeje joder, notais como estar de baja aburrido dá para contar mil peliculas,jajjajaj |
novoa_run escribió: |
Hoxe saida con Valen e Juan, rodaxe en progresión e costas, faltounos Maljkovic para para dirixilos, só Juan se deixou apretar as tuercas, Valen a súa bola Esta vez si que acabei fundido e sen pizca de enerxia, normal supoño |