Foros ›
Autor
Mensaxe
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 20:55
Asunto:

.. Inscrito co número 7.... (777 pastelalrhum)... Supoño que puntuará pra o Circuito.. non sí Lestrove ?

Saúdos...

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 21:02
Asunto:

Inscrito con nº 8... e Chacal co nº 5 non puxo que era de CorrerenGalicia ¿Será doutro clube? Guiño Guiño

Menos mal que a carreira será pola fresca... ¿e non podía ser nocturna? Mr. Green Mr. Green e que é o meu horario de entreno habitual. Ademáis, os meus nenos a esas horas están a cear Ríndose Ríndose
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3811 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 22:53
Asunto:

Lestrove, ata esa data non te podo garantizar que vaia, xa que case seguro que me colle no parón veraniego. Pero se podo irei a trotar con todos. Xa que sei do cariño e as gañas que lle pos a carreira.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 23:06
Asunto:

Eu e meu compañeiro xa estamos anotados asique malo sera que non asistamos o encontro amais delado da casiña

You´ll never run alone
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 23:27
Asunto:

De aki a alá ainda queda un lote de tempo, pero xa estou metido no allo con dorsal 11. Saúdos

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 23:52
Asunto:

Si se hace una foto con los dorsales va a ser curiosa , 5,6,7,8,9,10,11, todos de correrengalicia.org , Banderas Chacal buscaria el ODDF Molón Guiño .
sALUDOS.
YO con el 6.jejeje.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 0:00
Asunto:

Vexo que a cousa arrincou moi animada,ben,gustame eso. Guiño Moi feliz
Ainda que as feminas non se acaban de animar....vai quedar o trofeo de prata deserto.

Preguntadesvos moitos,si a carreira vai entrar no circuito,pois eso é cousa do Jefe,eu ahí xa non podo facer nada.Si el considera oportuno metela no circuito 2007,pois benvida será. Moi feliz

Corroseguro,si queres pernoctar aqui,vas ter que desplazarte ata Padron,e pódoche recomendar o Hotel Escala,por exemplo.
Aparte,espero pola tua parte que teñas a deferencia de presentarte a Lestrove,que non te coñezo,e tesme intrigado. Sorriso Eu prometoche que respetarei o teu anonimato,si ese é o teu desexo. Disimulando

Cando ainda non fai un dia que se abreu a inscripcion,xa estan anotados:
Nacho_s1600,Ojordo,Chacal,Killoke,Jotaeme,Banderas,Fleky,Valeiro,Xan_de_Ris,Keniatablanco,Lestrove . Moi feliz Moi feliz
A este ritmo non vamos coller todos en Lestrove.!!! Haber donde vos meto a todos !!! Abraiado

Por certo,quedan invitados a defender o seu título,Supermorais e PITI. Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 4:22
Asunto:

killoke escribió:
Si se hace una foto con los dorsales va a ser curiosa , 5,6,7,8,9,10,11, todos de correrengalicia.org , Banderas Chacal buscaria el ODDF Molón Guiño .
sALUDOS.
YO con el 6.jejeje.
Jo.. el 6 es mi número favorito Ríndose sí busque el ODDF y no lo encontré, saludos
fondero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/06/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 10:16
Asunto:

Cuenta conmigo Lestrove, mucha suerte con esa carrera.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 14:24
Asunto:

Azochador,que sepas que escolleches o dorsal nº 13,despois non me chores. Guiño

Ben Fondero,gustame que repitas experiencia,despois do moito que me criticaches o ano pasado,seras ben recibido,como non. Sorriso
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 14:52
Asunto:

Lestrove, ¿no te parece que a alguno le podría molestar que estés dando a conocer de manera indirecta los nombres que hay detrás de cada nick? Confuso

granfari

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 23:45
Asunto:

Sabeis si va gente de nivel? Esque espero tener alguna opción a trofeo,

¿Que tal fue vuestra esperiencia de otros años en esa carrera.¿es muy dura?..
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2007, 0:21
Asunto:

granfari escribió:
¿Que tal fue vuestra esperiencia de otros años en esa carrera.¿es muy dura?

Gente de nivel alto,digase PedroNimo,Elias,Penas,Suso de la Fuente,no viene. Sorriso Pero de nivel medio-alto sí suele asomarse por aqui. Moi feliz
Si andas a 3:28 el kilometro,tienes trofeo seguro.

En cuanto a la dureza de la carrera,vuelvo a reiterar,es completamente llana. Razz
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2007, 0:32
Asunto:

granfari escribió:
¿Que tal fue vuestra esperiencia de otros años en esa carrera.¿es muy dura?

¡¡¡¡¿¿¿¿CÃ?MO QUE SI VA GENTE DE NIVEL?!! Pero tú no has visto la lista o qué!! Demo Demo Del primero al último son gente de nivel, ¡¡¡y los que quedan!! (nivel es lo que hay en Correr en Galicia), así que vete preparándote para luchar por ese trofeo, que no va a estar la cosa fácil. Por cierto, granfari, ¿¿al final estuviste en Vilagarcía??

Pues yo este año todavía no sé si iré o no, porque a tan largo plazo ya sabéis que mis planes no son nada fiables, así qeu por ahora no me apunto.
Sobre la experiencia de otros años que pregunta grandfari, pues yo he estado el año pasado, y la verdad es que creo recordar que no me pareció excesivamente dura. El circuito, al que creo qeu se daban dos vueltas, era bastante llano (creo....que luego Vouamodo y company se enfadan), aunque este año no sé si lo cambiarán por culpa de las obras..... Disimulando

En fin....que todavía queda bastante, y seguro que lestrove no va a dejar ninguna duda por resolver....
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2007, 0:52
Asunto:

Pues yo no me la pierdo por nada del mundo. No fallo a no ser causa gravísima. Inscrito. JARLLLLL!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos