Foros ›
Autor
Mensaxe
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 15:05
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
Creo que se anima a ir Quiquinho Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Sí, a ver si te confirman que el cambio está ok y ya pongo a Quiquinho y Anarky en contacto para que vayan a la carrera.

Gracias y saludos
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 15:17
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

VICTORALVAREZ escribió:
jesusb escribió:
Creo que se anima a ir Quiquinho Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Sí, a ver si te confirman que el cambio está ok y ya pongo a Quiquinho y Anarky en contacto para que vayan a la carrera.
Gracias y saludos

Primero envié un correo a ChampionChip y me dijeron que si lo autorizaba el Organizador que está hecho, posteriormente me puse en contacto con el Organizador y me dijo que no hay problema que ya se encarga de comunicarselo a ChampionChip y finalmente, después de comentarle esto último a ChampionChip, me enviaron un nuevo correo diciendo que en cuanto reciban la orden que cambian el nombre y me avisan. También me avisará el organizador cuando esté todo hecho.

Saludos y ¡¡¡ a por los puuuuuuntooooooossss !!! Bailar Aplauso Moi feliz Silbar

Y a ti Víctor se te echa mucho de menos, si te pones bien pronto, mantenemos la categoría seguro Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 20 Mar 2014, 21:49
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Confirmado el cambio de nombre = he recibido este correo:
Buenas
El cambio de corredor ya está listo
Adjunto los listados con el cambio reflejado.
Un saludo
Pablo
CCNORTE-MYLAPS

Víctor, ya puedes avisar a Quiquinho que lleve a Castroverde su chip Amarillo.
Creo que le corresponde el nº de dorsal 470

Saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 1:50
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
Confirmado el cambio de nombre = he recibido este correo:
Buenas
El cambio de corredor ya está listo
Adjunto los listados con el cambio reflejado.
Un saludo
Pablo
CCNORTE-MYLAPS

Víctor, ya puedes avisar a Quiquinho que lleve a Castroverde su chip Amarillo.
Creo que le corresponde el nº de dorsal 470

Saludos

Ya avisé a Quiquinho para confirmárselo y decirle que contacte con Anarky.

Mil gracias Jesús Guiño
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 13:55
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

VICTORALVAREZ escribió:
jesusb escribió:
Confirmado el cambio de nombre = he recibido este correo:
Buenas
El cambio de corredor ya está listo
Adjunto los listados con el cambio reflejado.
Un saludo
Pablo
CCNORTE-MYLAPS

Víctor, ya puedes avisar a Quiquinho que lleve a Castroverde su chip Amarillo.
Creo que le corresponde el nº de dorsal 470

Saludos
Ya avisé a Quiquinho para confirmárselo y decirle que contacte con Anarky.
Mil gracias Jesús Guiño

Ah, se me olvidaba, la inscripción es para la prueba de 20 km Bailar Aplauso Moi feliz Silbar Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 10:48
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Pois ao final fun eu só ata Castroverde para correr a carreira de 20 kms xa que Quiquinho ao final rajouse, foi unha pena pq creo que tanto jesusb como Quiquinho houbesen disfrutado do lindo do barro e a auga e dos cortafuegos da carreira Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Creo que fixen unha boa carreira, saín con gañas de competir e probarme. A primeira parte era todo subir e a segunda baixada e llano. Intentei meterme no top10 pero xa no derradeiro cortafuegos comecei a perder de vista aos q ían por diante e cheguei arriba de 13. Tireime na baixada arriscando e os kms de llano a pesar do barro ía rodando entorno a 4:15 min/km notándo a alento dalgún/a que viña envenenado/a detrás de min Moi feliz Ao final paguei o esforzo e na derradeira subida parei un momento a respirar e os dous que me cazaran na baixada fóronseme uns metros por diante Muerto

En calquera caso, case 290 puntos que non se fan tódolos días e bastante contento coas sensacións no regreso ao monte en 2014.

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 11:57
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Pois ao final fun eu só ata Castroverde para correr a carreira de 20 kms xa que Quiquinho ao final rajouse, foi unha pena pq creo que tanto jesusb como Quiquinho houbesen disfrutado do lindo do barro e a auga e dos cortafuegos da carreira Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Creo que fixen unha boa carreira, saín con gañas de competir e probarme. A primeira parte era todo subir e a segunda baixada e llano. Intentei meterme no top10 pero xa no derradeiro cortafuegos comecei a perder de vista aos q ían por diante e cheguei arriba de 13. Tireime na baixada arriscando e os kms de llano a pesar do barro ía rodando entorno a 4:15 min/km notándo a alento dalgún/a que viña envenenado/a detrás de min Moi feliz Ao final paguei o esforzo e na derradeira subida parei un momento a respirar e os dous que me cazaran na baixada fóronseme uns metros por diante Muerto

En calquera caso, case 290 puntos que non se fan tódolos días e bastante contento coas sensacións no regreso ao monte en 2014.

Felicitaciones por tu excelente carrera anarky Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

No cabe duda que también hubiese disfrutado, pero estuve toda la semana con molestias en mi pierna derecha y preferí no arriesgar apuntándome a la de Cacheiras que finalicé muy contento sin molestias picasaweb.google.com/1...3931761826 y con una "cosecha" de mas de 100 puntos Moi feliz

Es una pena que se "rajase" Quiquinho, sobre todo por lo necesitados de puntos que estamos Triste . Para otra vez que, en una situación similar no se vaya, hay que avisar, porque no os podeis imaginar la cantidad de correos y llamadas telefónicas que tuve que hacer para que figurase su nombre en el listado oficial Enfadado

Acabo de ver la clasificación de Equipos circuito.correrengalic...eiraE.html y se acaba de encender la luz roja, o arrimamos el hombro todos ya, o tiramos por tierra lo que tanto nos costó conseguir. Para mi sería una frustración que descendiésemos con el gran Equipo que tenemos Pensando

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 01 Abr 2014, 8:09
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Este fin de semana creo que foi bastante productivo para os olímpicos con jesusb e un servidor doblando e GasMan e Quiquinho aportando tamén unha boa cantidade de puntos.

No meu caso sumei algo máis de 750 puntos nestes dous últimos fines de semana así que me dou por satisfeito e espero que nos acerque a salvación Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 01 Abr 2014, 8:39
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Este fin de semana creo que foi bastante productivo para os olímpicos con jesusb e un servidor doblando e GasMan e Quiquinho aportando tamén unha boa cantidade de puntos.

No meu caso sumei algo máis de 750 puntos nestes dous últimos fines de semana así que me dou por satisfeito e espero que nos acerque a salvación Mr. Green

Tenemos que continuar con esta dinámica y lo conseguiremos picasaweb.google.com/l...directlink a ver si en la próxima foto está GasMan y se anima Chayanne a sumar algunos puntos Bailar Aplauso Moi feliz Silbar

Yo iré esta semana a la Vig-bay picasaweb.google.com/1...0197472114

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2014, 7:02
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Falta enviar los puntos de Quiquinho en la carrera de la Torre de Hércules. Ayer en la V-B conseguí 163,03 puntos ¿que tal os fue a los que habeis hecho alguna carrera esta semana?

Venga que podemos Exclamación

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2014, 8:02
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
Falta enviar los puntos de Quiquinho en la carrera de la Torre de Hércules. Ayer en la V-B conseguí 163,03 puntos ¿que tal os fue a los que habeis hecho alguna carrera esta semana?

Venga que podemos Exclamación

DONE

No meu caso, este fin de semana tocou descanso competitivo pq onte fixen a derradeira tirada para a maratón. Para o seguinte participarei na media de Santiago e logo xa tocará Coruña42.

jesusb, vin no teu calendario que este ano non te atreves co maratón¿? Unha lástima pq sería unha boa cantidade de puntos Moi feliz

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2014, 8:17
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
jesusb escribió:
Falta enviar los puntos de Quiquinho en la carrera de la Torre de Hércules. Ayer en la V-B conseguí 163,03 puntos ¿que tal os fue a los que habeis hecho alguna carrera esta semana?

Venga que podemos Exclamación

DONE

No meu caso, este fin de semana tocou descanso competitivo pq onte fixen a derradeira tirada para a maratón. Para o seguinte participarei na media de Santiago e logo xa tocará Coruña42.

jesusb, vin no teu calendario que este ano non te atreves co maratón¿? Unha lástima pq sería unha boa cantidade de puntos Moi feliz

Sí, pero voy a duplicar la cantidad de medios maratones y ya queda compensado...jeje Guiño mi aportación de puntos este año estará alrededor de 4.500 Moi feliz

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 10 Abr 2014, 7:48
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Pois eu conto con chegar aos 5000 puntos Mr. Green con dúas ou tres carreiras que faga despois do maratón cerca da casa. Ata o final do circuito conto con facer:

*MM MediaSan
*Coruña42
*Arteixo
*Carral
*O Burgo

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 10 Abr 2014, 8:08
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Pois eu conto con chegar aos 5000 puntos Mr. Green con dúas ou tres carreiras que faga despois do maratón cerca da casa. Ata o final do circuito conto con facer:

*MM MediaSan
*Coruña42
*Arteixo
*Carral
*O Burgo

Muy buena noticia que consigas esos 5000 puntos anarky Aplauso Aplauso Aplauso , ahora hay que animar a GasMan Aplauso Aplauso Aplauso y a Quiquinho Aplauso Aplauso Aplauso y con la aportación de todos conseguiremos la permanencia, que propongo se la dediquemos a VICTORÁLVAREZ Aplauso Aplauso Aplauso por su tesón y sacrificio en recuperarse de su lesión Exclamación

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Abr 2014, 22:35
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Ya estoy inscrito

The race ends, the road never does.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos