Foros ›
Autor
Mensaxe
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2014, 12:33
Asunto: Re: Afiadores ano IV

bioaandres escribió:
Hoxe a que hora Novoa?
Pois eso hoxe 400... tampouco moitos que eu dende o cambio de hora non levanto cabeza. Inda me doen as patas do entreno do martes.

Saudos a todos
Finalmente vai ser 6x800+6x600 para adaptarnos o entreno de Deivitri, as 18:00.
Bicos.
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2014, 14:22

No entrenéis tanto que os vais a cansar!!!! Ríndose Ríndose

Vemonos na Vig-Bay.

Un saludo a todos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2014, 20:28

jorin escribió:

Vemonos na Vig-Bay.

Un saludo a todos
A maioria da tropa creo que van a Padrón, e a todo esto, eu si que vou e de momento solo, se al gun ten sitio pa min , ou ben quere ir conmigo que o comunique.
Gracias e bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2014, 22:15

jorin escribió:

Vemonos na Vig-Bay.

Un saludo a todos
Vaya que casualidad. Hoy me olvidé preguntarte si tienes hecha alguna MM, que sé que estos últimos años no, pero antes Pregunta Mucha suerte
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2014, 22:24

vistahermosa escribió:

A maioria da tropa creo que van a Padrón, e a todo esto, eu si que vou e de momento solo, se al gun ten sitio pa min , ou ben quere ir conmigo que o comunique.
Gracias e bicos.
Valen vai o día antes. Fon si que vai o mesmo día, non sei como arreglou o final Pregunta
Estupendo training campus (Albariño-Ribeiro Runners dixit) o de hoxe, que agradecidas son as series cortas cando te machacas constantemente cas longas.
Bicos.
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Abr 2014, 6:02

Bo día, como escribiu Novoa eu xa vou o sábado. Vémonos en Samil!! Sorte tamén en Padrón.
Bicos

vistahermosa escribió:
jorin escribió:

Vemonos na Vig-Bay.

Un saludo a todos
Gracias e bicos.

novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Abr 2014, 9:10

Capi, Fon vai con Ribao e os seus compis que lle fixeron oco, non sabía que ti ibas e non pasou por aquí porque ultimamente non da entrado no foro.
Moita sorte a todos os de mañá na Vigbay, hoxe día de relax, os de Padrón xa os vexo a tarde.
Mañá, si non hai problema, tirada superlonga, 30 kms, para decidir definitivamente si hai maratón ou non Pregunta
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 05 Abr 2014, 21:55

Sorte aos que ides mañá a Vigbay. lumeeeeeeeeee
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 05 Abr 2014, 22:00

Gracias Ruben. o final parece que me tocara ir solo.
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2014, 16:10

Hola rapaces, intenso fin de semana deportivo este.
Viaxe a Padrón con Sonia, Pipe e Bioaandrés, onde ibamos con moita ilusión porque todo o mundo falaba de que era un circuito llano e moi rápido, ademáis co aliciente de ser campeonato de España. Comenzou as 17:00 e decepción xeneralizada, todos fixemos minuto e pico máis do que pretendiamos, circuito lento e en moi mal estado. Quedabanos ver os "pro" as 18:30, unha delicia velos correr. Carreira lenta tamén para eles, felicitar especialmente a Sonia, subcampeona en M-40, e animar a Barca que lle saiu un pouco torta coma o resto.
Do domingo felicitar a todolos que fixestes a VigBay, bos tempos en xeral, Dragonrunner, Jorin, Vistahermosa, Maljkovik, Juan, Valen e Garrido
Da miña tirada de hoxe a mañá mellor non falar moito, 34 kms e petada monumental, quedame esta semana para "deshojar la margarita".
Bicos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2014, 18:14

novoa_run escribió:

Da miña tirada de hoxe a mañá mellor non falar moito, 34 kms e petada monumental, quedame esta semana para "deshojar la margarita".
Bicos.
JOOOOD......., DENDE LOGO DEBES PENSAR QUE ES UN SUPERMAN
Logo de facer unhas horas antes un 10 mil a tope, non me parece moi loxico facer unha tirada dise quilometraxe coma test pa ir a Coruña Nono Nono Nono
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2014, 18:41

vistahermosa escribió:

JOOOOD......., DENDE LOGO DEBES PENSAR QUE ES UN SUPERMAN
Logo de facer unhas horas antes un 10 mil a tope, non me parece moi loxico facer unha tirada dise quilometraxe coma test pa ir a Coruña Nono Nono Nono
Bicos.
Non había outra fecha despois da de 27 kms de hai 10 días, e como queremos estar a todo Disimulando que sabía que non ia sair moi ben, pero esperaba algo máis.
Carreirón na VigBay, 1:33 creo Silbar Aplauso
maljkovik

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/12
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2014, 20:11

Joer estoy con vistahermosa...después de meterte ayer un diez mil a tope,es muy jodido pensar que puedes estar bien para hacer 34kms...y si lo haces,entonces es que tienes una S debajo de la camiseta Sorriso

Por mi parte,no muy contento con la Vig-Bay.Salí a buen ritmo pero en el 14 me empezaron a faltar las fuerzas.Necesito tiradas más largas a un ritmo más alegre para acostumbrarme a llegar al final con fuerzas.

Además,noté las piernas agarrotadas toda la carrera.Pero bueno,no es excusa.

Al final,1:32:22 pero con mal sabor de boca...A seguir entrenando que es lo que queda Guiño
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2014, 21:41

maljkovik escribió:
Joer estoy con vistahermosa...después de meterte ayer un diez mil a tope,es muy jodido pensar que puedes estar bien para hacer 34kms...y si lo haces,entonces es que tienes una S debajo de la camiseta Sorriso

Por mi parte,no muy contento con la Vig-Bay.Salí a buen ritmo pero en el 14 me empezaron a faltar las fuerzas.Necesito tiradas más largas a un ritmo más alegre para acostumbrarme a llegar al final con fuerzas.

Además,noté las piernas agarrotadas toda la carrera.Pero bueno,no es excusa.

Al final,1:32:22 pero con mal sabor de boca...A seguir entrenando que es lo que queda Guiño

tranqui maljkovik xa caerá, so hai que seguir adestrando e ao final as marcas saen.
Polo demáis tedes razón e xa lle o dixen a Novoa que non pode esperar facer en menos de 24h un 10 a tope e logo meterse 34 con boas sensacións pero non sei se estará buscando excusas o misiricas este Silbar Guiño
Capi que tal na Vigbay, sensacións, conta que agora veñen unhas cantas medias máis jjj
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2014, 21:57

A marca e moi boa Maljkovik, xa che decía eu que en nada xa estás con nós facendo series Aplauso
Rubén, ti si que sabes motivarme Guiño Guiño Guiño Guiño
Bicos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos