bioaandres escribió: |
Hoxe a que hora Novoa? Pois eso hoxe 400... tampouco moitos que eu dende o cambio de hora non levanto cabeza. Inda me doen as patas do entreno do martes. Saudos a todos |
jorin escribió: |
No entrenéis tanto que os vais a cansar!!!! Vemonos na Vig-Bay. Un saludo a todos |
vistahermosa escribió: |
A maioria da tropa creo que van a Padrón, e a todo esto, eu si que vou e de momento solo, se al gun ten sitio pa min , ou ben quere ir conmigo que o comunique. Gracias e bicos. |
vistahermosa escribió: | ||
Gracias e bicos. |
novoa_run escribió: |
Da miña tirada de hoxe a mañá mellor non falar moito, 34 kms e petada monumental, quedame esta semana para "deshojar la margarita". Bicos. |
vistahermosa escribió: |
JOOOOD......., DENDE LOGO DEBES PENSAR QUE ES UN SUPERMAN Logo de facer unhas horas antes un 10 mil a tope, non me parece moi loxico facer unha tirada dise quilometraxe coma test pa ir a Coruña Bicos. |
maljkovik escribió: |
Joer estoy con vistahermosa...después de meterte ayer un diez mil a tope,es muy jodido pensar que puedes estar bien para hacer 34kms...y si lo haces,entonces es que tienes una S debajo de la camiseta Por mi parte,no muy contento con la Vig-Bay.Salí a buen ritmo pero en el 14 me empezaron a faltar las fuerzas.Necesito tiradas más largas a un ritmo más alegre para acostumbrarme a llegar al final con fuerzas. Además,noté las piernas agarrotadas toda la carrera.Pero bueno,no es excusa. Al final,1:32:22 pero con mal sabor de boca...A seguir entrenando que es lo que queda |