lestrove escribió: |
Bueno,pois hoxe tampouco rodaron ben as cousas para Lestrove. ![]() ![]() -Pois porque choveu bastante e tiraba o aire de aupa.E eu son de secano total ![]() -Estaba lesionado.Dende fai tres dias,a rodilla dereita doeme moito,incluso tiña unha leve coxeira. ![]() -Ainda por si fose pouco,deille 1 minuto e 20 segundos de ventaxa ao gañador,que non foi outro que Alejandro Pesado. ![]() Salvacheste Rois,porque iba poñer podre a organizacion,pero non,recoñezo que foi fallo meu.De todas formas no calendario do foro tampouco tiñas claro os horarios das carreiras,e eso hai que aclaralo ben,porque sempre hai despistados como Lestrove. ![]() En canto a carreira en si,pouco que comentar o sair 1´20" mais tarde que o peloton.O primeiro collino con gañas,empezando a remontar,pero pola metade vinme abaixo,entre a chuvieira que caia,e o dor de rodilla,pois como que abandonei no intento de coller mesmamente a Matias. ![]() O final esprint masivo entre 4 atletas.Un dos cales era o mismisimo Corredor-negreira. ![]() Felicitar a Elena Naveiro polo seu trunfo. ![]() Encantado de charlar largo e tendido cos Barbancinos Urko e Castinheiras.Ainda nos pegamos unhas boas risotadas. ![]() Tamén foi un pracer,coñecer a Corredor_negreira,que o coñecin en plena carreira,cando lle adiantei,mirei para el fixamente,e pregunteille si era Corredor_negreira.El dixome que si era.!! Todo un flechazo !! ![]() ![]() En fin,carreira para olvidar pola miña parte. ![]() |