pantasma escribió: |
Con respecto a los MP3, no entendía por que no dejaban llevarlos, pero en el km 12 más o menos a una chica que iba delante de mi se le cayó al suelo y decidió pararse y dar vuelta para recogerlo, el chico que iba a mi lado se dio un golpe con ella, y no se fuero los dos al suelo de milagro, si en vez de ser ya avanzada la carrera es en la salida o en medio de un grupo... |
JoeRace escribió: |
He intentado colgarme la botella de tampico al cuello pero no es lo mismo que la medalla... |
Mincha escribió: |
- Na Vig-Bay nunca se deu medalla excepto o ano pasado que deron unha coa forma das alas do logo. - No dos caixóns de saída estou contigo, saída escalonada como na BSS. con caixóns a un tempo é preciso un valado alto e unha chea de voluntarios excesiva debido o ancho da calzada. - E o da meta, a propia organizadora fala hoxe no Faro de Vigo da necesidade de poder mellorala tentando usar o parque da Palma ou estudando outra opción. Tendo en conta co organizador tamén correu todas as edicións estou seguro que coñece de primeira man os defectos e virtudes da proba. |
JoeRace escribió: | ||
Tes razón no da medalla. Pensei q por lo menos tiña duas ou tres na casa. E tamén tes razón no resto |
Mincha escribió: | ||
- Na Vig-Bay nunca se deu medalla excepto o ano pasado que deron unha coa forma das alas do logo. - No dos caixóns de saída estou contigo, saída escalonada como na BSS. con caixóns a un tempo é preciso un valado alto e unha chea de voluntarios excesiva debido o ancho da calzada. - E o da meta, a propia organizadora fala hoxe no Faro de Vigo da necesidade de poder mellorala tentando usar o parque da Palma ou estudando outra opción. Tendo en conta co organizador tamén correu todas as edicións estou seguro que coñece de primeira man os defectos e virtudes da proba. |
safardatxo escribió: | ||||
Mincha,hace 2 tambien dieron medalla,aunque solo a algunos,los ultimos y no tan ultimos,no tuvieron |