Foros ›
CARREIRA DO S. ISIDRO EN ROIS O VINDEIRO D�A 13 DE MAIO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rois

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/04/06
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 11:27
Asunto: CARREIRA DO S. ISIDRO EN ROIS O VINDEIRO DÍA 13 DE MAIO

HOLA A TODOS/AS LÃ?MBROVOS QUE O VINDEIRO DOMINGO CELEBRASE ACARREIRA DO SAN ISIDRO EN ROIS.

AS DISTINTAS MANEIRAS DE INSCRICI�NS E DATOS DA PROBA PODEDELAS LER NO CALENDARIO DESTA MESMA PÁXINA.

SO DECIR QUE O LUGAR DE SAÍDA AT�PASE NA ESTRADA PADR�N NOIA, KM 5 MÁIS OU MENOS.
NO CAMPO DA FESTA DA IGREXA DE S. MAMEDE DE ROIS.

UN SAÃ?DO A TODOS.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 20:38
Asunto:

Amigo rois, non vou decir que xá existe un tema con esta carreira, porque xá o abriras ti, polo tanto xá o debes saber.
O que me gustaría e ter unha idea de como é o percorrido, e sospeito que ti algo sabes.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 22:46
Asunto:

eu tamen teño ese formijiño no corpo xa que empezo este ano a correr populares ! gustariame empezar ben


Pd:a de negreira nn conta jejeje
rois

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/04/06
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2007, 14:14
Asunto: CIRCUÍTO CARREIRA DO S. ISIDRO-ROIS

O CIRCUÍTO TEN UNHA LONXITUDE DEFINITIVA DE 7100 m.

TRÁTASE DUN CIRCUÍTO ROMPEPERNAS, LOGO DE 3500 m POR UN TERREO ROMPEPERNAS ENTRAMOS NUN TRAMO DE TERRA DE APROXIMADAMENTE 2000 m (prácticamente chans), para logo sair de novo a aSFALTO ATA A META, ESTE Ã?LTIMO TRAMO DE ASFALTO TEN UN REPEITO QUE AGARRA BASTANTE, LOGO DESTE REPEITO, TERREO CHAN E LIXEIRA BAIXADA ATA A META.

UN SAÃ?DO A TODOS.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2007, 22:11
Asunto:

Moi ben Rois,7.100 metros é a miña distancia favorita,a pena vai ser que o Domingo non quente o sol a plomo. Guiño Moi feliz
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2007, 21:51
Asunto:

vemonos mañan!!! que ilusion teño no corpo teño un presentimento de que vou facer un bo tempo!!

PD:puxenme un limite 32 minutos!

saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2007, 22:11
Asunto:

Corredor_negreira escribió:
vemonos mañan!!! que ilusion teño no corpo teño un presentimento de que vou facer un bo tempo!!

PD:puxenme un limite 32 minutos!

Bueno,pois eu debería de facelo en 27 minutiños,pero si mañan chove e tira o aire,pois igual me vou a 28:20. Guiño Moi feliz
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2007, 23:02
Asunto:

lestrove supoño que me coñeceras pola foto que linkei aki se me ves bota un berro !!! jejejeje

www.correrengalicia.or...t1403.html

Pd:esta foto e asi por que viña de 6 meses lesionado e salin o dia anterior por obligacion moral que era a cea do ekipo!!

vaia cara de sufrimento despois de mallar o ke mallei esa semana!! e normal
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2007, 23:19
Asunto:

Xa me quedei coa tua cara Corredor_negreira,non teñas dúbida de que che saludaréi...será todo un pracer pola miña parte. Moi feliz
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2007, 0:29
Asunto:

Suerte a los que mañana vais a Rois.¡Disfrutad!, y esperamos crónicas Guiño
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2007, 15:53
Asunto:

Cronica de corredor_negreira:

Despues de un retraso de 45 minutos por causa de la lluvia se dio la salida con lo cual sali dispuesto a hacer un reto personal de ultima hora que era terminar en menos de 30 minutos.
segun iva la marcha me fui acomodando un poco pero la lluvia me impedia estar comodo en la carrera, empece a cojer un ritmo considerable cuando veo que hay un sinfin de cuestas,si no fuera por el animo de lestrove me las tomaria mas suaves!

van pasando los quilometros cuando de pronto me veo distanciado 100 metros por delante y 100 por detras quedandome solo desde el km 3 hasta el 6 km que en ese tramo correspondia un largo sendero de tierra en la que piedras,charcos... quedandome asi situado en la mitad de los puestos.

Sabia que podia hacerlo aun dudando algo de mis posibilidades asique tome la decision de apretar en el minuto 20 a dejar todo en rois cuando de pronto en el km 6 se pone un corredor a pocos metros de mi ambos luchando por una llegada lo mas rapida y antes posible!

faltando 600 metros para la meta un sprint con lo que me superaria en los ultimos 10 metros el con su premio de haber llegado antes que yo y yo con conseguir mi marca personal por debajo de los 30 minutos!

Mi tiempo:29:53 es un objetivo muy bueno para mi !

Es mi primera carrera fuera de casa que estoy super contento de haber estado alli ese domingo por la mañana!
tengo muchas ganas de aspirar a algo mas que a pasarmelo bien y a conocer gente tan amable y simpatica como el forero

lestrove que aparte de invitarme a ir a la carrera de su pueblo fue muy agradable estar alli charlando con el!

Saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2007, 16:49
Asunto:

Bueno,pois hoxe tampouco rodaron ben as cousas para Lestrove. Triste Chorando
-Pois porque choveu bastante e tiraba o aire de aupa.E eu son de secano total Triste
-Estaba lesionado.Dende fai tres dias,a rodilla dereita doeme moito,incluso tiña unha leve coxeira. Triste
-Ainda por si fose pouco,deille 1 minuto e 20 segundos de ventaxa ao gañador,que non foi outro que Alejandro Pesado. Confuso Iballe botar a bronca a organizacion por supostamente sair antes de tempo(11:50),pero efectivamente,mirei o cartel(11:45),e si que se saíu a hora.Mea culpa por non miralo,e fiarme do que por alí dixeron,que se saia as 12:00
Salvacheste Rois,porque iba poñer podre a organizacion,pero non,recoñezo que foi fallo meu.De todas formas no calendario do foro tampouco tiñas claro os horarios das carreiras,e eso hai que aclaralo ben,porque sempre hai despistados como Lestrove. Confuso

En canto a carreira en si,pouco que comentar o sair 1´20" mais tarde que o peloton.O primeiro collino con gañas,empezando a remontar,pero pola metade vinme abaixo,entre a chuvieira que caia,e o dor de rodilla,pois como que abandonei no intento de coller mesmamente a Matias. Triste
O final esprint masivo entre 4 atletas.Un dos cales era o mismisimo Corredor-negreira. Sorriso Que ainda que chegamos xuntos,o meu tempo foi 28:32

Felicitar a Elena Naveiro polo seu trunfo. Razz

Encantado de charlar largo e tendido cos Barbancinos Urko e Castinheiras.Ainda nos pegamos unhas boas risotadas. Ríndose
Tamén foi un pracer,coñecer a Corredor_negreira,que o coñecin en plena carreira,cando lle adiantei,mirei para el fixamente,e pregunteille si era Corredor_negreira.El dixome que si era.!! Todo un flechazo !! Guiño Moi feliz

En fin,carreira para olvidar pola miña parte. Confuso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2007, 17:02
Asunto:

lestrove escribió:
Bueno,pois hoxe tampouco rodaron ben as cousas para Lestrove. Triste Chorando
-Pois porque choveu bastante e tiraba o aire de aupa.E eu son de secano total Triste
-Estaba lesionado.Dende fai tres dias,a rodilla dereita doeme moito,incluso tiña unha leve coxeira. Triste
-Ainda por si fose pouco,deille 1 minuto e 20 segundos de ventaxa ao gañador,que non foi outro que Alejandro Pesado. Confuso Iballe botar a bronca a organizacion por supostamente sair antes de tempo(11:50),pero efectivamente,mirei o cartel(11:45),e si que se saíu a hora.Mea culpa por non miralo,e fiarme do que por alí dixeron,que se saia as 12:00
Salvacheste Rois,porque iba poñer podre a organizacion,pero non,recoñezo que foi fallo meu.De todas formas no calendario do foro tampouco tiñas claro os horarios das carreiras,e eso hai que aclaralo ben,porque sempre hai despistados como Lestrove. Confuso

En canto a carreira en si,pouco que comentar o sair 1´20" mais tarde que o peloton.O primeiro collino con gañas,empezando a remontar,pero pola metade vinme abaixo,entre a chuvieira que caia,e o dor de rodilla,pois como que abandonei no intento de coller mesmamente a Matias. Triste
O final esprint masivo entre 4 atletas.Un dos cales era o mismisimo Corredor-negreira. Sorriso Que ainda que chegamos xuntos,o meu tempo foi 28:32

Felicitar a Elena Naveiro polo seu trunfo. Razz

Encantado de charlar largo e tendido cos Barbancinos Urko e Castinheiras.Ainda nos pegamos unhas boas risotadas. Ríndose
Tamén foi un pracer,coñecer a Corredor_negreira,que o coñecin en plena carreira,cando lle adiantei,mirei para el fixamente,e pregunteille si era Corredor_negreira.El dixome que si era.!! Todo un flechazo !! Guiño Moi feliz

En fin,carreira para olvidar pola miña parte. Confuso
Mal, mal, moi mal Lestrove, vas vello, que che imos facer? Nada, nadiña Ríndose Pero tes seguir loitando e morrer no túa loita pola honra que xa a tes moi manchada Moi feliz . Dalle duro esta semana, saúdos e pon ben o teu tempo: 29,53, non lle quites ese 1,20 que foi fallo teu, saúdos


Última edición por Chacal o Lun, 14 Mai 2007, 2:14; editado 1 vez
ttito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2007, 17:37
Asunto:

El paisaje que rodeaba la carrera era excelente, le pongo un 10: olor a flores de azar, pájaros trinando, corredoiras, caminos de barro,iglesia barroca, campesinos con el sacho comentando la carrera, río herviente , etc, etc....

La organización de la carrera excelente: nota 9.5


Perfil de la carrera: Duro, subidas duras y empicañadas.

El día fue lluvioso, con trombas y chaparrones tormentosos


La clasificación General masculina de los 5 primeros creo q es:

1º ALEJANDRO PESADO
2ºFOLGAR
3ºTTITO "EL MATADO"
4º SANMARCO SANTOS, FRANCISCO
5º JUAN CARLOS

un saludo a todos y espero veros pronto
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2007, 19:07
Asunto:

Enhorabuena TTito. Que lujo entrenar con vosotros





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos