lestrove escribió: |
Bueno,pois hoxe tampouco rodaron ben as cousas para Lestrove. -Pois porque choveu bastante e tiraba o aire de aupa.E eu son de secano total -Estaba lesionado.Dende fai tres dias,a rodilla dereita doeme moito,incluso tiña unha leve coxeira. -Ainda por si fose pouco,deille 1 minuto e 20 segundos de ventaxa ao gañador,que non foi outro que Alejandro Pesado. Iballe botar a bronca a organizacion por supostamente sair antes de tempo(11:50),pero efectivamente,mirei o cartel(11:45),e si que se saíu a hora.Mea culpa por non miralo,e fiarme do que por alí dixeron,que se saia as 12:00 Salvacheste Rois,porque iba poñer podre a organizacion,pero non,recoñezo que foi fallo meu.De todas formas no calendario do foro tampouco tiñas claro os horarios das carreiras,e eso hai que aclaralo ben,porque sempre hai despistados como Lestrove. En canto a carreira en si,pouco que comentar o sair 1´20" mais tarde que o peloton.O primeiro collino con gañas,empezando a remontar,pero pola metade vinme abaixo,entre a chuvieira que caia,e o dor de rodilla,pois como que abandonei no intento de coller mesmamente a Matias. O final esprint masivo entre 4 atletas.Un dos cales era o mismisimo Corredor-negreira. Que ainda que chegamos xuntos,o meu tempo foi 28:32 Felicitar a Elena Naveiro polo seu trunfo. Encantado de charlar largo e tendido cos Barbancinos Urko e Castinheiras.Ainda nos pegamos unhas boas risotadas. Tamén foi un pracer,coñecer a Corredor_negreira,que o coñecin en plena carreira,cando lle adiantei,mirei para el fixamente,e pregunteille si era Corredor_negreira.El dixome que si era.!! Todo un flechazo !! En fin,carreira para olvidar pola miña parte. |