Foros ›
Autor
Mensaxe
barca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/05/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Muxia(A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 19:01
Asunto: Re: Afiadores ano IV

xa vexo que non parades...eu tiven un finde de combinadas.. sabado debutando en pista no 800...e domingo corriendo a popular de monteporreiro.
Non estivo mal, un segundo posto que me soupo a gloria...e no 800...pois para ser a primeira vez...non quedei a disgusto..e mais,,,a partir de ahora farei moitos deses,,,jeejje...
viva o mediofondo!!!!!!
eu pola miña parte ata o luns tp estarei por ourense,,,tocarame adestrar por pontevedra...asique deixovos respirar da miña presenza por unha semana,,,
prometo volver con lume!!!!!
os do maraton decirlles que o traballo xa esta mais que feito e que non se queimem nestas duas semanas que faltan,,,
un bico runners.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 22:39

Pipe escribió:
Dejad las series para cuando preparéis una prueba de velocidad, chicos. En adelante y hasta los maratones, disfrutad de la descarga!
Gracias polo consello Pipe, no meu caso van ser unhas series descafeinadas, ritmo próximo o que levarei no maratón, ou no seu caso o que me gustaría levar. Como che comentei na viaxe a Santiago, este ano non teño plan, así que non vou cambiar moito os entrenos semanales, si acaso baixar un pouco a intensidade.
Noraboa outra vez Barca, estás que te saes. Aplauso
Rapaces, mañá, ou mellor hoxe martes remata o plazo de inscripción para Quiroga, por si algún quere ir.
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2014, 22:31

A quen lle apeteza sair mañá(mércores) que avise, de 18:00 en adiante.
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2014, 10:57

Saludos rapaces. Barca Aplauso Aplauso Aplauso noraboa por ese segundo posto, entrena ben en PO.
Capi, supoño que andarás de vacacións pero se estás en Ourense hoxe faremos un adestramento "suave" hacia Untes. Se te animas xa sabes. Bueno o do ánimo vai para todos os que se queiran sumar: Valen, Malkovich, Manel, Espadana,Pipe ......
aos demáis non vos digo nada porque xa o sabedes. Bicos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2014, 11:27

Xa coñezo eu os vosos adestramentos "suaves"... eu xa estou en descarga e, ben que me ven... que xa voltaron as dores nas cadeiras. Cagoentodo... más de un mes sen molestias, e aparecen na derradeira semana.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2014, 14:22

Pipe escribió:
Xa coñezo eu os vosos adestramentos "suaves"... eu xa estou en descarga e, ben que me ven... que xa voltaron as dores nas cadeiras. Cagoentodo... más de un mes sen molestias, e aparecen na derradeira semana.

tranqui Pipe, relax, estiramientos, entrenamiento cruzado. Esto ya está casi hecho. Suerte
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 12:00

Que tal rapaces, supoño que de actavidade intensa de Semana Santa.
Eu estos días vou doblar Procesión, Quiroga e Padrón, para intentar manterme no Top Ten ó que tanto me costou chegar, a ver si hai sorte.
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 16:32

Sorte Novoa que vas ter que sumar por mín, eu hoxe con problemas de respiración conseguín facer un entreno de 16kms en 1h10 . O Lunes vou ao médico non sei se terei unha infección pulmonar ou algo así. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 19:26

rubenigui escribió:
Sorte Novoa que vas ter que sumar por mín, eu hoxe con problemas de respiración conseguín facer un entreno de 16kms en 1h10 . O Lunes vou ao médico non sei se terei unha infección pulmonar ou algo así. Bicos
Caramba Rubén, eso sae a 4'22'', non está nada mal, aparte hoxe fixo moito calor xa dende a mañá.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 19:28

Nos vemos mañana Novoa.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 21:16

Pipe escribió:
Nos vemos mañana Novoa.
Moi feliz
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 23:19

novoa_run escribió:
rubenigui escribió:
Caramba Rubén, eso sae a 4'22'', non está nada mal, aparte hoxe fixo moito calor xa dende a mañá.

ainda mellor foron 16,830 a 4,10 pero sufrín moito. Sorte en Padrón mañá. Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 19 Abr 2014, 20:51

Mañá dende o km0 tirada de 18kms as 9:30. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2014, 17:24

rubenigui escribió:
Hoxe as pernas decíanme: "vai facer kms con Rubén", pero a cabeza contestaba: "toca descarga e hai que baixar entrenos, que só falta unha semana para Coruña" Pensando , total que non saín.
Fin de semana de doblete, venres en Quiroga cun calor asfixiante carreira boa, non mellorei a marca do ano pasado, pero e que o día non estaba para eso.
E o sábado en Padrón ainda mellor, carreira como me gustan a min, llanas e con asfalto, 52'42'' para 13,4 kms a 3'56'', non esperaba que saira tan ben.
Por certo, nestas carreiras non andiven ca nosa camiseta verde, cambieina por outra máis fresquiña Disimulando
Bicos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2014, 18:53

novoa_run escribió:
rubenigui escribió:
Hoxe as pernas decíanme: "vai facer kms con Rubén", pero a cabeza contestaba: "toca descarga e hai que baixar entrenos, que só falta unha semana para Coruña" Pensando , total que non saín.
Fin de semana de doblete, venres en Quiroga cun calor asfixiante carreira boa, non mellorei a marca do ano pasado, pero e que o día non estaba para eso.
E o sábado en Padrón ainda mellor, carreira como me gustan a min, llanas e con asfalto, 52'42'' para 13,4 kms a 3'56'', non esperaba que saira tan ben.
Por certo, nestas carreiras non andiven ca nosa camiseta verde, cambieina por outra máis fresquiña Disimulando
Bicos.
Hola chicos, enhoraboa Novoa por ises carreiros que te estas marcando, en cantidad e calida Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
se non fora por ti non sei que seria diste equipo Avergonzado
Eu non voltei coller as zapas dende a Vig/bay Muro despois duns dias de relax lonxe da terriña, prometo que vou ontentar sair algo esta semana.
Respecto o da camiseta, tes a disculpa que a que temos e pior ca unha sauna ....que senon Enfadado
Por certo, tiñamos que porlle remedio, que por moita crise que teñamos, pa unhas camisetiñas ainda teremos.... digo eu Pensando
Bicos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos